Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Special Krew - Free

Label
Berk Music
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 19 hours ago
Special Krew - Free

Label: Berk Music
WEB release: 28/05/2021

Tracks:
Special Krew - Free

Samples:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Is een cover van Starsplash - Free. We hebben geprobeerd de sound van de 00s een beetje te behouden. Rap is ingesproken door die kerel van T-Spoon :P.
Artiest
264 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Mark With A Tarrel wrote:Is een cover van Starsplash - Free. We hebben geprobeerd de sound van de 00s een beetje te behouden. Rap is ingesproken door die kerel van T-Spoon :P.
Ik zou de vocalen in het vervolg wel even door Melodyne of een soortgelijke plugin halen in jullie geval. Vocalen zijn nou niet wat je noemt 'zuiver'. Ook de rap komt niet helemaal lekker door. Verder wel een grappig trackje :thumbup:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Arboza wrote:
Mark With A Tarrel wrote:Is een cover van Starsplash - Free. We hebben geprobeerd de sound van de 00s een beetje te behouden. Rap is ingesproken door die kerel van T-Spoon :P.
Ik zou de vocalen in het vervolg wel even door Melodyne of een soortgelijke plugin halen in jullie geval. Vocalen zijn nou niet wat je noemt 'zuiver'. Ook de rap komt niet helemaal lekker door. Verder wel een grappig trackje :thumbup:
Wat betreft de rap ben ik het wel met je eens, timing is niet helemaal strak, waardoor het wat rommelig klinkt.
De zang vind ik echt wel meevallen hoor. Heb het zeker erger gehoord.

Ik vind wel dat de eerste kicks wel iets harder gemogen hadden, maar overall is dit productie technisch al een stuk beter dan Tomos :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Arboza wrote: Ik zou de vocalen in het vervolg wel even door Melodyne of een soortgelijke plugin halen in jullie geval. Vocalen zijn nou niet wat je noemt 'zuiver'. Ook de rap komt niet helemaal lekker door. Verder wel een grappig trackje :thumbup:
Heb echt heel veel moeten sleutelen aan de vocal in Melodyne :P. Ik merk mbt vocals dat ik eigenlijk een plaat even moet kunnen laten rusten omdat ik wat doof kan worden voor onzuiverheden etc, maar dat was met dit nummer gewoon niet meer mogelijk ivm de tijdsplanning.
The Venator wrote: Ik vind wel dat de eerste kicks wel iets harder gemogen hadden, maar overall is dit productie technisch al een stuk beter dan Tomos :thumbup:
Wilden de 1e kick niet té hard hebben.

Als ik zo terug kijk naar Tomos had ik toen niet echt een benul wat ik deed haha :P.