Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Soundmazter - Dandelion

G
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Artiest: Soundmazter

Track(s): Dandelion

Sample/video: View on SoundCloud

#5 at hardstyle.com top 100 last month
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
stop gewoon met muziek maken dude....
of verander in ieder geval je naam
G
Hardtraxxer
91 posts member since 2012
last seen Sep 2018
GrunnHS wrote:Artiest: Soundmazter

Track(s): Dandelion

#5 at hardstyle.com top 100 last month
Nummer 5 ? rly? wat een bagger, nog even oefenen misschien?
G
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2012
Dit bedoel ik dus, het gezeef is weer begonnen. 'Je'? Moet je bij de artiest zelf zijn.
Volgens mij plaats ik nu onder 'Releases' deze track. Het is dus een NIEUWE RELEASE, begrijpend Nederlands is tegenwoordig lastig.

Ja 'Release'.. En dan ook nog durven zeggen 'nog even oefenen'.

In one word: pathetic.
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
taalgebruik als gezeef vind ik vrij ongepast en niet netjes naar elkaar toe! en ik vergeet grof, vooral grof!
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
GrunnHS wrote:Ja 'Release'.. En dan ook nog durven zeggen 'nog even oefenen'.
Dat zegt dus echt helemaal niks.
Het maakt niet uit hoe slecht een plaat is, er is altijd wel een halfbakken label dat het uit wil brengen.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Soundmazter :lol:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
GrunnHS wrote:begrijpend Nederlands is tegenwoordig lastig.
Op een begrijpelijke manier je punt duidelijk maken ook.
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
ken trouwens nergens terug vinden dat dit op #5 heeft gestaan in die top 100......
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
derniels wrote:ken trouwens nergens terug vinden dat dit op #5 heeft gestaan in die top 100......
Geloof er ook weinig van inderdaad :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Joykill wrote:
derniels wrote:ken trouwens nergens terug vinden dat dit op #5 heeft gestaan in die top 100......
Festuca stond ook boven Freqeuncerz - Bitch.. Dat hele systeem klopt niet (niks tegen festuca)
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
roberttt wrote:
Joykill wrote:
Festuca stond ook boven Freqeuncerz - Bitch.. Dat hele systeem klopt niet (niks tegen festuca)
ik heb op 11 gestaan ja met ''In Your Dreams'', en dat systeem is niks mis mee want hij was gewoon vaak verkocht :P
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Festuca had gewoon met al zijn spaargeld zijn eigen track een aantal keer gekocht :P (j/k)

Maar ik vraag me af wie deze track (van soundmazzzterzz) echt heeft gekocht ? :P
Zullen wel vrienden van hem zijn want het lijkt me sterk dat iemand dit op zijn pc wil luisteren of ergens wil draaien.
Hardtraxxer
282 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Dat ze hier zelfs geld voor durven vragen :/
G
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2012
Goh, ik heb het over halverwege/eind april, we leven nu in juni.

kan je wel een screenshotje geven, maar dan zeg je toch dat iemand dat heeft bewerkt/gephotoshopt.
en zo blijven we bezig :)

eeehm succes verder!
G
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2012
Festuca stond ook boven Freqeuncerz - Bitch.. Dat hele systeem klopt niet (niks tegen festuca)[/quote]
ik heb op 11 gestaan ja met ''In Your Dreams'', en dat systeem is niks mis mee want hij was gewoon vaak verkocht :P[/quote]

Met dat systeem is niks mee idd. Als tracks in de top 10 en top 100 komen te staan worden ze gewoon vaak verkocht, simpelweg omdat het goede tracks zijn. Dus terecht. Maar goed, er zijn zoveel mensen die het allemaal beter kunnen natuurlijk..
A
GrunnHS wrote: Als tracks in de top 10 en top 100 komen te staan worden ze gewoon vaak verkocht, simpelweg omdat het goede tracks zijn.
Oneens.

Dat ze veel verkocht worden, oke. Maar dat het dan per definitie goede tracks zijn?
Hardtraxxer
141 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Volgens mij begrijpt de helft hier maar hoe het systeem echt werkt..
Je kan je track zo in de top100/top10 krijgen door hem in één uur 4 keer ongeveer te kopen na je release van je track.
Dat hele systeem is tijd gerelateerd, dus wanneer een track binnen 1 dag 10 keer word verkocht staat die in de top 10.. wanneer een track binnen 7 dagen 10 keer word verkocht bereikt deze nog geen eens de top 100..

Easy as that..

Je eigen track een aantal keer kopen per dag werkt dus heel goed :thumbup:.
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
wel leuk geprobeerd grunn hs aka soundmazters
G
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2012
derniels wrote:wel leuk geprobeerd grunn hs aka soundmazters
hahaha denk je dat artiesten hier uberhaupt naar kijken? die gaan heus niet die onzin van jou lezen..
J
GrunnHS wrote:
derniels wrote:wel leuk geprobeerd grunn hs aka soundmazters
hahaha denk je dat artiesten hier uberhaupt naar kijken? die gaan heus niet die onzin van jou lezen..
Nodig Audiofreq eens uit voor een collab, gezien je dichtbij de Noordzee woont kan hij je er mooi heen pitchen.

Nu ben ik stiekem nog benieuwd ook naar die screenshot
G
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2012
Nodig Audiofreq eens uit voor een collab, gezien je dichtbij de Noordzee woont kan hij je er mooi heen pitchen.

Nu ben ik stiekem nog benieuwd ook naar die screenshot[/quote]

Tegen wie heb je het eigenlijk. Ik produceer niet, ik promoot het slechts. Is je fles azijn al leeg?
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
@GrunnHS Tip (beter lees je hier niet als je je er aan irriteert )
Want over deze track kan je echt geen complimenten verwachten !
J
GrunnHS wrote:Nodig Audiofreq eens uit voor een collab, gezien je dichtbij de Noordzee woont kan hij je er mooi heen pitchen.

Nu ben ik stiekem nog benieuwd ook naar die screenshot
Tegen wie heb je het eigenlijk. Ik produceer niet, ik promoot het slechts. Is je fles azijn al leeg?[/quote]

Dan vermeld dat dan, nu denkt iedereen dat jij het heb gemaakt, zaadlong. :yawn:
G
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2012
JEFSKIII wrote:Dan vermeld dat dan, nu denkt iedereen dat jij het heb gemaakt, zaadlong. :yawn:
Deze zaadlong wil zichzelf verantwoorden dat hij dit spul slechts promoot. Andere topic is ook geüpload door een ander.

Weltrusten!