Precies, er zit altijd diezelfde toplaag in, in elke plaat.wrote:nee, hij is een heel klein beetje aangepast, echt helemaal anders is het nietwrote:Het kan aan mijn oren liggen, maar ik hoor in hun nieuwe tracks zoals back to the roots en de project 1 remix toch duidelijk een andere leadwrote:Naar mijn weten hebben ze 1(!)x een plaat met een andere leadsynth gemaakt? Ik vind de melodie top, maar alle andere elementen vind ik zo saai en standaard. Ze gebruiken al sinds de eerste release dezelfde kicks/sounds. Dan ben je in mijn ogen allang niet meer interessant.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Sound Rush - The Final Enemy (HWS051)
- Label
- Hard With Style Records
- Catalogue number
- HWS051
- 01The Final Enemy (Original Mix)
- 02The Final Enemy (Radio Edit)
Vind het wel een enorme ripoff van de laatste hardstyle platen van Heady.
Maargoed, hws release en een berg support van hhz en wildstylez dus het zou wel goed zitten. Gewoon goeie track ook
Sound Rush kan weinig fout doen.
Maargoed, hws release en een berg support van hhz en wildstylez dus het zou wel goed zitten. Gewoon goeie track ook
-
SArtiest
- 60 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Zoals jullie misschien al gehoord/gelezen hebben, zijn wij de nieuwe hosts geworden van Hard With Style. Zodoende hebben we een soort van intro tune gemaakt voor de show. Met goedkeuring van Headhunterz zelf is deze plaat ook uitgebracht, dus je kan het meer zien als een tributewrote:Vind het wel een enorme ripoff van de laatste hardstyle platen van Heady.
Maargoed, hws release en een berg support van hhz en wildstylez dus het zou wel goed zitten. Gewoon goeie track ookSound Rush kan weinig fout doen.
Aaaah dan begrijp ik het wat beter inderdaad! 
wrote: Ik vind de melodie top, maar alle andere elementen vind ik zo saai en standaard.
Dan is die heel goed gelukt. Had hier Headhunterz voor gezet en ik had het ook geloofd.
wrote:Dan is die heel goed gelukt. Had hier Headhunterz voor gezet en ik had het ook geloofd.
Heerlijk sfeertje! Erg benieuwd naar de voortzetting van HWS
Gewoon een super heerlijke plaat, helemaal niets op aan te merken
Super lekker sfeertje, melodie weer top! Ik hou van hun stijl
Ook lekker dat de innde outro ook een pitch kick zit
Super lekker sfeertje, melodie weer top! Ik hou van hun stijl
Ook lekker dat de innde outro ook een pitch kick zit
-
J
Precies ditwrote:Heerlijk sfeertje! Erg benieuwd naar de voortzetting van HWS
Ik zag vandaag een filmpje waar headhunterz de soundrush remix draait van project one, en deze track. Worden flink gesupport door hem volgens mij