Snap niet waarom mensen hier zo op geilen, melodie is bijna een een op een kopie van Fairytale. Daarnaast is de kick 100% Wildstylez. Vocals zijn leuk, maar ik denk niet dat Sound Rush daar ook maar iets voor heeft hoeven doen :')
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Melodie lijkt inderdaad heel sterk op Fairytale, gelukkig is dat een heerlijke plaat. Wildstylez zijn kick klinkt ook nog altijd heerlijk en de vocalen zijn(hoe ze er ook aan komen) prima.wrote:Snap niet waarom mensen hier zo op geilen, melodie is bijna een een op een kopie van Fairytale. Daarnaast is de kick 100% Wildstylez. Vocals zijn leuk, maar ik denk niet dat Sound Rush daar ook maar iets voor heeft hoeven doen :')
Misschien is niet alles even origineel of zelf gemaakt, maar een fijne plaat is het zeker wel.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Hoe vet een track is voor mij niet afhankelijk van hoeveel werk sound rush erin heeft gestopt hoor...wrote:Snap niet waarom mensen hier zo op geilen, melodie is bijna een een op een kopie van Fairytale. Daarnaast is de kick 100% Wildstylez. Vocals zijn leuk, maar ik denk niet dat Sound Rush daar ook maar iets voor heeft hoeven doen :')
-
H
wrote:Hoe vet een track is voor mij niet afhankelijk van hoeveel werk sound rush erin heeft gestopt hoor...wrote:Snap niet waarom mensen hier zo op geilen, melodie is bijna een een op een kopie van Fairytale. Daarnaast is de kick 100% Wildstylez. Vocals zijn leuk, maar ik denk niet dat Sound Rush daar ook maar iets voor heeft hoeven doen :')
Daarbij heeft Sound Rush voor deze release zat platen in dezelfde stijl gemaakt, terwijl zij toen niet op LCM zaten.
Last edited by Broken Balance on 21 Aug 2015 22:09, edited 1 time in total.
Het is een duowrote:Daarbij heeft Sound Rush voor deze release zat platen in dezelfde stijl gemaakt, terwijl hij toen niet op LCM zat.
Mss moeten ze hun naam terug wijzigen in Sound Rusherz
Last edited by hurricane on 21 Aug 2015 22:11, edited 2 times in total.
Dat had ik na de eerste aanmerking ook door ja
Wat een ontzettend fijne sfeer en heerlijk gevoel zit er in de melodie
Vind hem in de break wel beter uit de verf komen dan in de climax zelf. Vocalen doen me weinig maar stoor er me niet aan. Kick is weer het irritatiepuntje.
Weer heel erg lekker, denk dat ik Froz3n wel beter vind. Toch nog even wachten met m'n definitieve oordeel tot ik de full hoor. 
-
NHardtraxxer
- 60 posts member since 2014
- last seen Apr 2016
Dit is echt een goede track. deze heren zijn sowieso goed bezig en hoop ze dan ook te kunnen zien op q-base 
Ik wacht nog steeds op Take Me Backwrote:Weer heel erg lekker, denk dat ik Froz3n wel beter vind.
Nog even geduld, komt dit jaar nog als t goed iswrote:Ik wacht nog steeds op Take Me Backwrote:Weer heel erg lekker, denk dat ik Froz3n wel beter vind.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Go Away dan?wrote:Nog even geduld, komt dit jaar nog als t goed iswrote:Ik wacht nog steeds op Take Me Backwrote:Weer heel erg lekker, denk dat ik Froz3n wel beter vind.
Ik wacht nog steeds op Take Me Back
[/quote]
Nog even geduld, komt dit jaar nog als t goed is
[/quote]
Go Away dan?
[/quote]
en Tba1 en Blademasterz remix?
Nog even geduld, komt dit jaar nog als t goed is
Go Away dan?
en Tba1 en Blademasterz remix?
Go Away moet ik ook nog achter zien te komen
Blademasterz remix dit jaar
TBA1 begin volgend jaar
Magical binnenkort op b2s
TBA1 begin volgend jaar
Begin volgend jaar?
ga toch weg man
-
J
Hoe kom je aan deze informatie?wrote:Go Away moet ik ook nog achter zien te komen
TBA1 begin volgend jaar
Dit blijft een vet nummer
Niet zozeer dat ik je niet geloof, maar ik vind dat zo'n waanzinnig lekkere track ook, en dan om nog een half jaar te moeten wachten op een release...wrote:Dan nietwrote:Begin volgend jaar?ga toch weg man
Van een betrouwbare bronwrote:Hoe kom je aan deze informatie?wrote:Go Away moet ik ook nog achter zien te komen
TBA1 begin volgend jaar
Dit blijft een vet nummer