Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Voorlopig niet, eerst gewoon lekker veel releaseswrote:Ik heb zo'n idee dat Sound Rush ook met een album komen
OT: heerlijk plaatje lekker early sfeer
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Die titel
kom op man
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Omdat?wrote:Die titelkom op man
wrote:OT: heerlijk plaatje lekker early sfeer![]()
Wie weetwrote:Ik heb zo'n idee dat Sound Rush ook met een album komen

Cringeywrote:Omdat?wrote:Die titelkom op man
![]()
Spirit of Hardstyle dan ook cringey?
Kort stuk, maar wat ik er van hoor zit het gewoon supergoed in elkaar. Melodie is naar mijn mening niet zo uplifting als andere Sound Rush platen, maar wel lekker 
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Dat vind ik dan nog wel kunnen omdat de sfeer van de plaat dat ook uitstraalt. Maar waarom freedom? Welke freedom? Dit is gewoon wéér een plaat dat in de oude stijl is gemaakt.wrote:Spirit of Hardstyle dan ook cringey?
Ben ik het mee eens. Heb het idee dat die gasten het er om (gaan) doen. Tracknamen als "Back to the roots" en"Freedom of Hardstyle" en posts als "When you create that OLDSKOOL VIBE in the intro" en "The perfect 2009 MELODY continues". Dwingt niks af op de kwaliteit natuurlijk, maar komt voor mij over alsof ze dit zo pushen.wrote:Dit is gewoon wéér een plaat dat in de oude stijl is gemaakt.
Track op zich is gewoon lekker
-
SArtiest
- 60 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Jammer dat je al klaar staat met je oordeel terwijl je de hele plaat nog niet eens gehoord hebtwrote:Maar waarom freedom? Welke freedom? Dit is gewoon wéér een plaat dat in de oude stijl is gemaakt.
Pushen? We produceren gewoon waar we zin in hebben en dat maken we graag kenbaarwrote:maar komt voor mij over alsof ze dit zo pushen.
ja liever fucking die ik neuk je de moeder piewpiew laserkicks incoming met screeches en 36 anti's jatogggggwrote: Dit is gewoon wéér een plaat dat in de oude stijl is gemaakt.
grapje he
-
MHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Ik zet wel weer gewoon een Django Wagner plaat aan.wrote:ja liever fucking die ik neuk je de moeder piewpiew laserkicks incoming met screeches en 36 anti's jatogggggwrote: Dit is gewoon wéér een plaat dat in de oude stijl is gemaakt.
grapje he
-
J
Klinkt al nice! Benieuwd naar het vervolg 
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
View on YouTube
9:47
9:47
Gewoon weer fucking heerlijk dit hoor, zie mezelf al weer staan met een zonnebrilletje en een biertje 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
J
Heerlijk zoals verwacht