Last edited by hurricane on , edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Erg lekker 
Klinkt lekker! Alleen jammer van het hee hoo melodie dingetje hoe je t ook wilt noemen
Bij tracks van D-Sturb kijk ik eigenlijk altijd wel weer uit naar met wat voor kickroll hij nu weer komt haha! 99 van de 100 keer doet 'ie dat gewoon goed naar mijn idee. Vond het nu zelfs tegenvallen dat er zo weinig in zat
Verder idd dat hee hoo dingetje hou ik niet zo vak, maar melodie is gewoon weer goed gevonden
Verder idd dat hee hoo dingetje hou ik niet zo vak, maar melodie is gewoon weer goed gevonden
De melodie komt me wel erg bekend voor, kan er alleen niet op komen.
Iemand verheldering?
Iemand verheldering?
Heerlijke combinatie van beide, euforisch met harde kicks van D-Sturb 
Headhunterz & Sound Rush - Rescue me missschien?wrote:De melodie komt me wel erg bekend voor, kan er alleen niet op komen.
Iemand verheldering?
Mij ook, misschien iets non hardstyle-achtigs?wrote:De melodie komt me wel erg bekend voor, kan er alleen niet op komen.
Iemand verheldering?
Ja daar zit ik ook aan te denken, melodie komt niet van een ander hardstyle nummer heb ik het idee.wrote:Mij ook, misschien iets non hardstyle-achtigs?wrote:De melodie komt me wel erg bekend voor, kan er alleen niet op komen.
Iemand verheldering?
Credits voor zowel Sound Rush als D-Sturb dat ze z'n outside the box collab aangaan 
Vind die tonen in de mid-intro die aanzetten tot Hee Hoo echt helemaal niks
The Prophet heeft daar ook wel eens een handje van. Verder is het wel een lekker nummertje met een goede melo 
Kan me ook moeilijk voorstellen dat D-Sturb, ervan uitgaande dat dat vanuit de kant van Sound Rush komt, daarmee instemt. Past ook totaal niet bij het image dat D-Sturb probeert neer te zetten.
Wat er allemaal anders wordt weet ik niet maar dit is niet de definitieve versie.
Mogelijk op HardBass een iets andere. Ff afwachten
Mogelijk op HardBass een iets andere. Ff afwachten
? Waar heb je het over..wrote:Kan me ook moeilijk voorstellen dat D-Sturb, ervan uitgaande dat dat vanuit de kant van Sound Rush komt, daarmee instemt. Past ook totaal niet bij het image dat D-Sturb probeert neer te zetten.
Een hee-hoo moment inbouwen in het nummer. Is toch iets wat totaal niet bij D-Sturb past vind ik, en heb het Sound Rush ook nog niet horen toepassen in een nummer.
Dat is waar. Maar heb meer het idee dat het publiek beslist of er gehee-hoo'd wordt. Misschien niet bewust geïmplementeerd.
Lijkt me sterk dat je in meerdere nummers dat erin gaat gooienwrote:Een hee-hoo moment inbouwen in het nummer. Is toch iets wat totaal niet bij D-Sturb past vind ik, en heb het Sound Rush ook nog niet horen toepassen in een nummer.
Die screeches (lijken op diezelfde als in Caramba) zetten aan tot hee hoo zegmaar. Publiek gaat daar (helaas) op inwrote:Dat is waar. Maar heb meer het idee dat het publiek beslist of er gehee-hoo'd wordt. Misschien niet bewust geïmplementeerd.
Vind t wel meevallen bij dit nummer, tenzij ineens iedereen Hee hee hee ho ho ho hooo ho hoooo gaat doen, wat me te ingewikkeld lijkt als je tering begaaid bent als 'n echte hee-hoo'er.wrote:Die screeches (lijken op diezelfde als in Caramba) zetten aan tot hee hoo zegmaar. Publiek gaat daar (helaas) op inwrote:Dat is waar. Maar heb meer het idee dat het publiek beslist of er gehee-hoo'd wordt. Misschien niet bewust geïmplementeerd.
bij The Prophet - Caramba is het in ieder wel duidelijk op die manier in het nummer verwerkt.wrote:Dat is waar. Maar heb meer het idee dat het publiek beslist of er gehee-hoo'd wordt. Misschien niet bewust geïmplementeerd.
Aangezien ook het ook in de videoclip voorbij komt.
Was van official Q dance, ze hebben alle Freaqshow sets weer offline gehaaldwrote:Mixcloudlink verdwenen