Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

Sound Energizer - Reflection

1. ReflectionSoundCloud
S
Artiest
420 posts member since 2014
last seen Sep 2020
Artiest: Sound Energizer

Track(s): Reflection

Sample/video: View on SoundCloud

Bron: View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Klinkt allemaal wel leuk maar meer op amateurniveau, alles voelt een beetje leeg en saai aan.
S
Artiest
last seen Sep 2020
jaron123 wrote:Klinkt allemaal wel leuk maar meer op amateurniveau, alles voelt een beetje leeg en saai aan.
Het is ook nog niet klaar he, ik gooi hem hier alleen neer zodat mensen kunnen reageren wat beter kan..
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Producer's Corner :list:
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Zygoma wrote:Producer's Corner :list:
Past beter in de producer's corner idd.
Maar goed, sinds ie al een release heeft mag hij hier posten.
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
SoundEnergizer wrote:
jaron123 wrote:Klinkt allemaal wel leuk maar meer op amateurniveau, alles voelt een beetje leeg en saai aan.
Het is ook nog niet klaar he, ik gooi hem hier alleen neer zodat mensen kunnen reageren wat beter kan..
Kan ik ook niet raden dat ie niet klaar is. En weet idd niet of dit hier hoort?
S
Artiest
last seen Sep 2020
jaron123 wrote:
SoundEnergizer wrote:
Kan ik ook niet raden dat ie niet klaar is. En weet idd niet of dit hier hoort?
En waarom?
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
SoundEnergizer wrote:
jaron123 wrote: Kan ik ook niet raden dat ie niet klaar is. En weet idd niet of dit hier hoort?
En waarom?
Moeilijk hé lezen.
S
Vind het reuzen meevallen na dit alweer gelezen te hebben! Op de intro na (past voor mijn gevoel totaal niet bij de rest van de plaat) best leuk.
Break en melodie zijn gewoon goed, kicks zijn ook niet slecht alleen wel eens met de opmerking dat het energie mist in de climax dus als je daar nog iets aan zal kunnen veranderen is het voor mij best een geslaagd plaatje.
S
Artiest
last seen Sep 2020
Millard Fillmore wrote:
SoundEnergizer wrote:
jaron123 wrote: Kan ik ook niet raden dat ie niet klaar is. En weet idd niet of dit hier hoort?
En waarom?
Moeilijk hé lezen.
En hoe! :yes:
S
Artiest
last seen Sep 2020
sandervanbruggen wrote:Vind het reuzen meevallen na dit alweer gelezen te hebben! Op de intro na (past voor mijn gevoel totaal niet bij de rest van de plaat) best leuk.
Break en melodie zijn gewoon goed, kicks zijn ook niet slecht alleen wel eens met de opmerking dat het energie mist in de climax dus als je daar nog iets aan zal kunnen veranderen is het voor mij best een geslaagd plaatje.
Bedankt voor je reactie man, zal dr is even naar kijken!
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik denk niet dat je in deze sectie van het forum tips kan verwachten. Hier wordt gewoon keihard geoordeeld, dat het nog niet af is.. Tja, dat weet 9/10 niet.

Blijf gewoon lekker in de producers corner waar je feedback kan vragen. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Lenny wrote:Ik denk niet dat je in deze sectie van het forum tips kan verwachten. Hier wordt gewoon keihard geoordeeld, dat het nog niet af is.. Tja, dat weet 9/10 niet.

Blijf gewoon lekker in de producers corner waar je feedback kan vragen. :thumbup:
Ja dit zou ik je ook aanraden! :yes:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Ik vind de midintro totaal niet bij de climax passen. Afgezien van het smaakgebonden gedeelte is het productietechnisch ook gewoon niet goed. Lead is flinterdun, kicks klinken niet lekker en zijn niet goed afgemixt. Daarnaast klinkt alles nogal leeg en zijn overgangen heel abrupt.

Sorry als dit hard overkomt, maar als jij zo graag je track in de "grote mensen sectie" van het forum wil plaatsen, dan beoordeel ik hem ook op die manier. :innocent:
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Eens met het gene hierboven. En een release zegt tegenwoordig helemaal niks meer.