Artiest: Sound Energizer
Track(s): Reflection
Sample/video: View on SoundCloud
Bron: View on SoundCloud
Track(s): Reflection
Sample/video: View on SoundCloud
Bron: View on SoundCloud
Het is ook nog niet klaar he, ik gooi hem hier alleen neer zodat mensen kunnen reageren wat beter kan..wrote:Klinkt allemaal wel leuk maar meer op amateurniveau, alles voelt een beetje leeg en saai aan.
Past beter in de producer's corner idd.wrote:Producer's Corner
Kan ik ook niet raden dat ie niet klaar is. En weet idd niet of dit hier hoort?wrote:Het is ook nog niet klaar he, ik gooi hem hier alleen neer zodat mensen kunnen reageren wat beter kan..wrote:Klinkt allemaal wel leuk maar meer op amateurniveau, alles voelt een beetje leeg en saai aan.
En waarom?wrote:Kan ik ook niet raden dat ie niet klaar is. En weet idd niet of dit hier hoort?wrote:Het is ook nog niet klaar he, ik gooi hem hier alleen neer zodat mensen kunnen reageren wat beter kan..wrote:Klinkt allemaal wel leuk maar meer op amateurniveau, alles voelt een beetje leeg en saai aan.
Moeilijk hé lezen.wrote:En waarom?wrote: Kan ik ook niet raden dat ie niet klaar is. En weet idd niet of dit hier hoort?
En hoe!wrote:Moeilijk hé lezen.wrote:En waarom?wrote: Kan ik ook niet raden dat ie niet klaar is. En weet idd niet of dit hier hoort?
Bedankt voor je reactie man, zal dr is even naar kijken!wrote:Vind het reuzen meevallen na dit alweer gelezen te hebben! Op de intro na (past voor mijn gevoel totaal niet bij de rest van de plaat) best leuk.
Break en melodie zijn gewoon goed, kicks zijn ook niet slecht alleen wel eens met de opmerking dat het energie mist in de climax dus als je daar nog iets aan zal kunnen veranderen is het voor mij best een geslaagd plaatje.
Ja dit zou ik je ook aanraden!wrote:Ik denk niet dat je in deze sectie van het forum tips kan verwachten. Hier wordt gewoon keihard geoordeeld, dat het nog niet af is.. Tja, dat weet 9/10 niet.
Blijf gewoon lekker in de producers corner waar je feedback kan vragen.