Hahaha, dit was echt niet normaal
Na zaterdag ben ik definitief fan van jullie
Was de eerste keer dat ik jullie live zag namelijk.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Dit was NIET normaal.. eerst die vrolijke melodie en dan vervolgens een anti met een kick waar je al geeneens meer u tegen zegt..

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
haha ik was er niet bij maar dit vind ik nu al geniaal!
Ik dacht eerst wtf! Maar zoen die kick kwam. Ik wedt weggeblazen! Wat een geweld 
jaaaa
dat sfeertje en die handjes toen 
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Gruwelijk geniaal!
Erg leuk gedaan. Ik heb nog weinig geluisterd van deze jongens maar ze hebben nu zeker mijn aandacht!

DANKJEWEL G1LL
Jij zei dat S&I een dikke intro hadden gemaakt, dus ik gelukkig op tijd naar zaal 2.
En dan dus dit

Jij zei dat S&I een dikke intro hadden gemaakt, dus ik gelukkig op tijd naar zaal 2.
En dan dus dit
Haha jezus dit klinkt ziek hee! 
wat een zieke bedoening was dit zeg, echt supervet 
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Kippenvel 
Dit was zoooo gruwelijk
Blijf nu het filmpje maar afspelen met een dikke grijns op me smoel 
he pik, ik stond de hele tijd naast jou daar he?wrote:Dit was zoooo gruwelijkBlijf nu het filmpje maar afspelen met een dikke grijns op me smoel
Haha echt geweldig bedacht dit!
Was hier graag bijgeweest.
Was hier graag bijgeweest.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Eindbazen 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Gelukkig hebben producers onderling gewoon respect voor elkaar en is dat dus nooit de insteek.wrote:Ja deze was zwaar baas![]()
Verbaasde me ook over die kicks, gingen erg hard. Neem aan dat die kicks gewoon van jullie zelf zijn?
En heerlijk dat jullie Just as Easy & MMA belachelijk maken en vervolgens snoeihard beuken. Zorgde voor een glimlach op mijn gezicht
Dat valt vies tegen
Weet het niet van S&I maar zeggen dat alle producers elkaar respecteren is naïef 
Wij maken in ieder geval niemand belachelijk. Zeker niet de insteek. MMA en Just as easy zijn prima nummers, alleen ze passen niet op Loudness vandaar dat we er voor gekozen hebben.
Einde onderwerp dus
Einde onderwerp dus
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
deze moet echt een free worden 
-
S
Haha geniale tool. Ik wil weten wat er in de Hardtraxxers hun hoofd omging bij het horen van MMA 
Emmerick, The I's' uitleg verklaard wel een beetje wat ik bedoelde. Het niet passen van het nummer op zo'n feest, gewoon een grappig contrast. Dat bedoelde ik eigenlijk met belachelijk maken.

Was wel gelijk duidelijk, ik schoot in ieder geval gelijk in de lach. Epische start van de setwrote:Haha geniale tool. Ik wil weten wat er in de Hardtraxxers hun hoofd omging bij het horen van MMA