Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Shit, deze heb ik gemist. Kan hier nog niet te veel uit opmaken.
kan er niet heel veel uit opmaken dus wacht nog ff met oordelen 
Beste track van hun tot nu toe! Gaat live echt kneiter hard 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
beukt egt heerlijk
Wel een lekkere track, maar toch ietwat standaard. Vond dit de minste track qua eigen producties gedurende de set.
Leuk nummertje, maar om dit nou de track van het jaar te noemen? ( @Delcone ) Nee 
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Heerlijk! Na Radical redemption set van de dag 
Idd !wrote:Zucht... Hij zegt toch "voor mij"
Heerlijk dit nummer. Die paar seconde met die hoge synth en kicks na I Can't Die. Kippenvel tot op m'n oren.
Ook de hele set op Wish verdient complimenten.
Ook de hele set op Wish verdient complimenten.
-
D
geen City of Chaos kick! echt een beukplaat voor in LQ dus ff wachten op HQ tot mijn hele oordeel 
klinkt zekeer weer dik, beste plaat met Haunted van deze twee heren 
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
vet nummer 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
wat ging deze samen met 2.17 ongelooflijk hard live, echt ziek 
Cruelty er ook nog ff bijwrote:wat ging deze samen met 2.17 ongelooflijk hard live, echt ziek
-
DHardtraxx Veteran
ja en haunted heb ik me laten vertellen, samen met arboza? cruelty, ook een nieuwe?wrote:Cruelty er ook nog ff bijwrote:wat ging deze samen met 2.17 ongelooflijk hard live, echt ziek
Cruelty voor het eerst gedraaid op Wish Outdoor, die kwam na Immortal. Op het einde hoor je nog wel dat ie ingemixt wordt in het filmpjewrote: ja en haunted heb ik me laten vertellen, samen met arboza? cruelty, ook een nieuwe?
-
DHardtraxx Veteran
aha oke. weet niet welke track het was, maar een van die had een gruwelijk lange intro, die bleef maar doorgaan. heerlijke kicks met een diepe bass. echt genoten tijdens die laatste paar nummers. ook complimentjes voor everything starts, altijd genieten met dakpan live haha.wrote:Cruelty voor het eerst gedraaid op Wish Outdoor, die kwam na Immortal. Op het einde hoor je nog wel dat ie ingemixt wordt in het filmpjewrote: ja en haunted heb ik me laten vertellen, samen met arboza? cruelty, ook een nieuwe?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Gisteren deze weer gehoord.. gruwelijk