Best wel vette track had deze nog niet eerder gehoord! 
Hopen dat Haunted en 2.17 erbij zijn, zou echt
Source: youtube.com
Zeker weten ja,En nog lekkerder ookwrote:Jaa dik! Die andere 2 die er op komen ook overigens
! Gefeliciteerd heren!
Jij snapt het ja samen met Cruelty De naam zegt ook al genoeg:Dwrote:Hoop op immortal, één van de dikste hardstyle tracks van de laatste jaren.
wrote:Immortal zou wel heel vet zijn...
Jepwrote:Jaaa eindelijk, zo fucking vet deze![]()
Als hier Immortal en 2.17 bij zitten hebben we de release van het jaar te pakken
heb je die dan?wrote:Ik vind trouwens de ongemasterde versie wel iets vetter eigenlijk
zoooo jammer hé dat je niet bij TillT zit/komt, dat label past namelijk precies bij je qua producties trouwens ook bij de producties van S&I!wrote:Ik zit niet bij TiLLT helaas, alleen The Cry dus van mij
wrote:Eenschwrote:Klinkt helaas erg hol, kicks zijn matig, maar wel een erg tof nummer voor de rest. Mag ook wel eindelijk na anderhalf jaar of zelfs meer
wrote:Gefeliciteerd ja met de eerst release dan. Ben zeer benieuw welke 2 andere tracks erop komen
Tja vind het zelf ook erg jammer, maar kdoe m'n bestwrote:zoooo jammer hé dat je niet bij TillT zit/komt, dat label past namelijk precies bij je qua producties trouwens ook bij de producties van S&I!wrote:Ik zit niet bij TiLLT helaas, alleen The Cry dus van mij
Op welk label komen jou producties nou uit dan? Of wacht je met releasen tot je bij TiLLT zit?wrote:Tja vind het zelf ook erg jammer, maar kdoe m'n bestwrote:zoooo jammer hé dat je niet bij TillT zit/komt, dat label past namelijk precies bij je qua producties trouwens ook bij de producties van S&I!wrote:Ik zit niet bij TiLLT helaas, alleen The Cry dus van mij