Beetje veel van hetzelfde is het inderdaad. Maar de stijl van S&I is best wel uniek, dus ook lastig om opeens iets heel anders te produceren.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
vind m wel vet maar teveel van hetzelfde vergeleken met de vorige producties, hoop dat ze volgende keer een beetje gaan expirimenteren
Ze hebben een vette stijl, maar wordt nu wel tijd voor verandering van hun sounds.
Inderdaad wat veel mensen hier zeggen, ik vind deze plaat ook best dik maar ik denk wel dat het verstandig is voor om eens te gaan experimenteren met nieuwe sounds want het klinkt nog steeds naar de sounds van Mistress en die plaat is toch alweer een hele tijd uit. (en grijs gedraaid maar dat is volledig terecht)
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
wrote:vind m wel vet maar teveel van hetzelfde vergeleken met de vorige producties
wrote:Ze hebben een vette stijl, maar wordt nu wel tijd voor verandering van hun sounds.
wrote:Beetje veel van hetzelfde is het inderdaad. Maar de stijl van S&I is best wel uniek
wrote:Geen verkeerde plaat maar vind het wel weer erg veel lijken op de vorige 2 releases
Dus eigenlijk is iedereen het zowat met Snitch eens?wrote:Lekker plaatje weer.
Vind de intro ook wel wat te veel van wat we al vaker gehoord hebben helaas. En ja de sounds zijn veel 't zelfde, denk dat deze plaat nog vetter zou zijn geweest met een iets andere soundbank. Maar goed, hij's nog steeds heel vet
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
ik had t niet eens gelezen, vind het altijd goed als artiesten op dingen reagerenwrote:wrote:vind m wel vet maar teveel van hetzelfde vergeleken met de vorige productieswrote:Ze hebben een vette stijl, maar wordt nu wel tijd voor verandering van hun sounds.wrote:Beetje veel van hetzelfde is het inderdaad. Maar de stijl van S&I is best wel uniekwrote:Geen verkeerde plaat maar vind het wel weer erg veel lijken op de vorige 2 releasesDus eigenlijk is iedereen het zowat met Snitch eens?wrote:Lekker plaatje weer.
Vind de intro ook wel wat te veel van wat we al vaker gehoord hebben helaas. En ja de sounds zijn veel 't zelfde, denk dat deze plaat nog vetter zou zijn geweest met een iets andere soundbank. Maar goed, hij's nog steeds heel vetHet lijkt wel of men positief moet zijn als de artiest zelf reageert... Ontopic: Track zit goed in elkaar maar spreekt me niet aan
wil wel een keer totaal wat anders nu van ze horen , altijd tracks die op elkaar lijken..
Produceer toch eens wat totaal nieuws!
Produceer toch eens wat totaal nieuws!
Wat een kut nr barry, altijd maar diezelfde geluidjens
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
160:47 dus