Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS Single 2 tracks

Solutio & The I's - BOOM!

Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Beetje veel van hetzelfde is het inderdaad. Maar de stijl van S&I is best wel uniek, dus ook lastig om opeens iets heel anders te produceren.
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
vind m wel vet maar teveel van hetzelfde vergeleken met de vorige producties, hoop dat ze volgende keer een beetje gaan expirimenteren
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Ze hebben een vette stijl, maar wordt nu wel tijd voor verandering van hun sounds.
Hardtraxxer
180 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Inderdaad wat veel mensen hier zeggen, ik vind deze plaat ook best dik maar ik denk wel dat het verstandig is voor om eens te gaan experimenteren met nieuwe sounds want het klinkt nog steeds naar de sounds van Mistress en die plaat is toch alweer een hele tijd uit. (en grijs gedraaid maar dat is volledig terecht)
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Syztrax wrote:vind m wel vet maar teveel van hetzelfde vergeleken met de vorige producties
Intervention wrote:Ze hebben een vette stijl, maar wordt nu wel tijd voor verandering van hun sounds.
tomac wrote:Beetje veel van hetzelfde is het inderdaad. Maar de stijl van S&I is best wel uniek
Guido wrote:Geen verkeerde plaat maar vind het wel weer erg veel lijken op de vorige 2 releases
Inno wrote:Lekker plaatje weer.

Vind de intro ook wel wat te veel van wat we al vaker gehoord hebben helaas. En ja de sounds zijn veel 't zelfde, denk dat deze plaat nog vetter zou zijn geweest met een iets andere soundbank. Maar goed, hij's nog steeds heel vet :drool:
Dus eigenlijk is iedereen het zowat met Snitch eens? :lol: Het lijkt wel of men positief moet zijn als de artiest zelf reageert... Ontopic: Track zit goed in elkaar maar spreekt me niet aan :thumbup:
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
M-bition wrote:
Syztrax wrote:vind m wel vet maar teveel van hetzelfde vergeleken met de vorige producties
Intervention wrote:Ze hebben een vette stijl, maar wordt nu wel tijd voor verandering van hun sounds.
tomac wrote:Beetje veel van hetzelfde is het inderdaad. Maar de stijl van S&I is best wel uniek
Guido wrote:Geen verkeerde plaat maar vind het wel weer erg veel lijken op de vorige 2 releases
Inno wrote:Lekker plaatje weer.

Vind de intro ook wel wat te veel van wat we al vaker gehoord hebben helaas. En ja de sounds zijn veel 't zelfde, denk dat deze plaat nog vetter zou zijn geweest met een iets andere soundbank. Maar goed, hij's nog steeds heel vet :drool:
Dus eigenlijk is iedereen het zowat met Snitch eens? :lol: Het lijkt wel of men positief moet zijn als de artiest zelf reageert... Ontopic: Track zit goed in elkaar maar spreekt me niet aan :thumbup:
ik had t niet eens gelezen, vind het altijd goed als artiesten op dingen reageren :thumbup:
Hardtraxxer
195 posts member since 2013
last seen May 2014
wil wel een keer totaal wat anders nu van ze horen , altijd tracks die op elkaar lijken..
Produceer toch eens wat totaal nieuws!
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Wat een kut nr barry, altijd maar diezelfde geluidjens
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
View on SoundCloud

The Vision
..
13. Solutio & The I's - BOOM! (Original Mix)

Op 2:40:49
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
160:47 dus :kiss2:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Heerlijke plaat! lekkere drive.