wrote:Volgens fusion twitter as maandag de Web release
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- ScarsYouTube
- King Of StageYouTube
- SyrenYouTube
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik vond die previews nog wel aardig klinken. Heb ze net ff gedownload en ik vind het niet veel...
Echt een enorme plaat gewoon, vooral de b-kant 
Uit! @ Hardstyle.com en Junodownload in ieder geval!
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
Syren _O_
wrote:Uit! @ Hardstyle.com en Junodownload in ieder geval!
goeie zaak
scars is dik
rest is bout
Leuke EP! Scars klinkt vet, leuk om zijn sound weer een te horen. De kicks zijn voor zijn doen vrij hard, vind ik! Leuk hoor!
Kings of the Stage vind ik wat minder dan Scars. Het is wel gewoon een lekkere track, maar niet echt heel erg bijzonder.
Syren is wel weer heel erg vet, vind ik! Erg lekkere rauwe, schurende sound! Lekkere experimentele sound. Beste van de EP, zou ik zeggen!
Kings of the Stage vind ik wat minder dan Scars. Het is wel gewoon een lekkere track, maar niet echt heel erg bijzonder.
Syren is wel weer heel erg vet, vind ik! Erg lekkere rauwe, schurende sound! Lekkere experimentele sound. Beste van de EP, zou ik zeggen!
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
w00t 
Ik wacht even op DT, die komt uiterlijk Donderdag. Tot die tijd toch niet te veel te branden.
Blijven toppers!
Blijven toppers!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Hmm, Ik hoop hetwrote:Ik wacht even op DT, die komt uiterlijk Donderdag. Tot die tijd toch niet te veel te branden.
Syren!
Denk dat ie er goed aan gedaan heeft om te vertrekken bij DMW, en door te gaan onder Fusion
Dutch Master zie ik immers nergens meer staan, en Slim Shore wordt toch al wel aardig geboekt!
Dat komt omdat dmw een eigen boekingsagency heeft en trammelant heeft met platinum.
Iemand een idee wanneer deze op DT gaat komen?
-
DHardtraxxer
- 59 posts member since 2010
- last seen Nov 2011
Vind zijn nummers onder dutch master lekkerder
Zoals Dutch master - Pride _O_
blijft ik super vinden.
Helemaal gemist! Dankjewel!wrote:staan ze alwrote:Iemand een idee wanneer deze op DT gaat komen?![]()
heb syren al aangeschaft
linkje
Hear my syreeeen! Wat een knaller is dat 
Radio edit, dat had je ook al bij die Zany release. Waarom zou je die in godsnaam kopen? Kan je niet mixen en sowieso die kan je ook maken als je de original mix al hebt en dan gewoon begint bij de midintro..wrote:staan ze alwrote:Iemand een idee wanneer deze op DT gaat komen?![]()
heb syren al aangeschaft
linkje
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Sommige mensen willen de plaat niet om te mixen maar gewoon om te luisteren. Dan is de radio edit erg handig toch ?wrote:Radio edit, dat had je ook al bij die Zany release. Waarom zou je die in godsnaam kopen? Kan je niet mixen en sowieso die kan je ook maken als je de original mix al hebt en dan gewoon begint bij de midintro..wrote:staan ze alwrote:Iemand een idee wanneer deze op DT gaat komen?![]()
heb syren al aangeschaft
linkje
Zal ik alsnog original mix kopen want daar kan je zelf ook wel de radio edit van maken. Allebei voor de prijs van 1. 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Maar niet iedereen kan dat of heeft zin om dat te doenwrote:Zal ik alsnog original mix kopen want daar kan je zelf ook wel de radio edit van maken. Allebei voor de prijs van 1.