wrote:Knakkers toch! World is mine is een pareltje, vocals zijn gruwelijk, melodie vind ik ook netjes. Ga het album halen hoor!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Showtek - World Is Mine/We Speak Music (DMW043)
- Label
- Dutch Master Workd
- Catalogue number
- DMW043
- World Is MineYouTube
- We Speak MusicYouTube
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
En waarom doet dakpan die smiley?wrote:wrote:Knakkers toch! World is mine is een pareltje, vocals zijn gruwelijk, melodie vind ik ook netjes. Ga het album halen hoor!
Omdat dakpan niet helemaal kan begrijpen dat iemand zo positief is over deze trackwrote:En waarom doet dakpan die smiley?wrote:wrote:Knakkers toch! World is mine is een pareltje, vocals zijn gruwelijk, melodie vind ik ook netjes. Ga het album halen hoor!
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Kippenvel nr!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
dus wat ik met communicate heb, heb jij iets met dit nummerwrote:Kippenvel nr!
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Dat zeg ik nu ook niet! Communicate is Miljoenen keren beter als World is mine. Dat is pas echt een beuk nummer!wrote:
dus wat ik met communicate heb, heb jij iets met dit nummerRaar,,, Want hij knalt niet echt
Maar dit is wat anders .. Toen die melodie opkwam ik kreeg kippenvel (Kwam misschien door het feit dat ik 10 dagen amper hardstyle heb beluisterd aangezien ik in spanje was) Hij knalt misschien niet lekker door maar het is zeker leuk om te luisteren. En geef nu toe, dit nummer is toch echt niet slecht .. Helemaal niet zelfs
Nauw zo tevreden allemaal? Mijn mening effe gegeven. En trouwens iedereen vind dit nr slecht maar is toch benieuwd naar het album. Nalopers allemaal? *Zucht misschien een discussie opgewekt maar ach*Even off the record. Wat ik bij kippenvel bedoel is dat ik zin krijg in een hardstyle feesje!
Wat een gezeik weer van sommige van jullie!
Allemaal geilen op FTS en dit is niks?? Nee joh, wat is het verschil?????
Lekker bezig Showtek! Ben benieuwd en door blijven knallen!
You two are Born Winners!!

Allemaal geilen op FTS en dit is niks?? Nee joh, wat is het verschil?????
Lekker bezig Showtek! Ben benieuwd en door blijven knallen!
You two are Born Winners!!
We Speak Music gevonden, staat in de first Post.
We speak music is een lekker nummer opzich. 
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
We Speak Music
Dat klinkt toch best lekker moet ik eerlijk zeggen. Als ze met zulke nummers komen ga ik showtek nog eens goed vinden ook
Dat klinkt toch best lekker moet ik eerlijk zeggen. Als ze met zulke nummers komen ga ik showtek nog eens goed vinden ook
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
die kick net voor de qlimax is echt kut,, sorry maar dat vind ik.. Maar verder is het een goed nummer, best geinige melodie 
We Speak Music
petje af Showtek... ga zo door en dan komt het weer goed 
(al zijn de kicks nog steeds niet echt hard)
(al zijn de kicks nog steeds niet echt hard)
We speak Music is heerlijk.
Ze hebben me zo ver, ik kijk nu wel uit naar het album!
Ze hebben me zo ver, ik kijk nu wel uit naar het album!
Nooit echt fan geweest van Showtek. Maar dit wil ik nog wel eens luisteren, vooral de B1 is best een lekkere track!
-
A
We Speak Music is een goedmakertje van de afgelopen releases! 
die melo van we speak music
heeeeerlijk! alleen die intro lijkt net zo opgeblazen hond
Ik vind juist die intro wel vet!
De gehele track vind ik wel goed eigenlijk. Neemt een stukje Showtek Haat bij me vandaan

De gehele track vind ik wel goed eigenlijk. Neemt een stukje Showtek Haat bij me vandaan
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wat een onzin je haat showtek omdat je de muziek niet zo goed vind? :')wrote:Ik vind juist die intro wel vet!
De gehele track vind ik wel goed eigenlijk. Neemt een stukje Showtek Haat bij me vandaan![]()
Daarvoor kun je iemand toch niet haten, ik haat iemand toch ook niet omdat die persoon er minder mooi uitziet?
a1 vind ik niks aan maar we speak music 
Inderdaadwrote:boooooorrrrrrrrinnnnnnnnngggg
Nja haat haat, je neemt et een beetje TE letterlijk. Ik bedoel meer dan ik eigenlijk, op een paar nummers na, totaal niet van hun stijl houd. Alleen dit maakt een groot verschil vind ik, en dit is WEL helemaal mijn stijl.wrote:wat een onzin je haat showtek omdat je de muziek niet zo goed vind? :')wrote:Ik vind juist die intro wel vet!
De gehele track vind ik wel goed eigenlijk. Neemt een stukje Showtek Haat bij me vandaan![]()
Daarvoor kun je iemand toch niet haten, ik haat iemand toch ook niet omdat die persoon er minder mooi uitziet?
DAT is meer wat ik bedoel, niet Haat jegens een persoon ofzo!