Jah wist niet of het een duo was of niet, maarja zij zijn gewoon echt crap producerswrote:Okej, ga je mond spoelen met zeep! Het is een duo... Misschien handig als je even meer informatie zoekt over de mensen achter Showtek, er gaat een hele wereld voor je openwrote:Showtek is echt zo slecht he!
Ik hoop dat hij dat(foutje) gauw stopt met producen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- MemoriesYouTube
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Het mag wel iets meer onderbouwd, want dit slaat werkelijk nergens op. Het is niet goed, want ze produceren niet goed. Ja, daar kunnen we allemaal wat mee.wrote:Jah wist niet of het een duo was of niet, maarja zij zijn gewoon echt crap producerswrote:Okej, ga je mond spoelen met zeep! Het is een duo... Misschien handig als je even meer informatie zoekt over de mensen achter Showtek, er gaat een hele wereld voor je openwrote:Showtek is echt zo slecht he!
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
wrote:Dit is dan ook geen hardstyle meer. Dit is electro/house achtig. Met wat hardstyle invloed inderdaad ja. Dan mag van jou dus elke electroproducer stoppen?wrote:Showtek is echt zo slecht he!
Ik hoop dat hij gauw stopt met producen.
Dit! en laat mij gewoon mijn mening geven wil je, als het je niet aanstaat negeer het gewoon?wrote:Waarom staat het hier als het geen hardstyle is?
Wat een rommel btw.
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Saaie kicks, klote vocals, en inspiratieloos.
Gewoon een knutselwerkje waar ze iets mee hopen te bereiken...
Zo goed Khadber?
Zo goed Khadber?
Last edited by RoBinVdHaRdStYleR on 07 Feb 2012 23:37, edited 1 time in total.
-
A
Tss, "mening"..wrote:wrote:Dit is dan ook geen hardstyle meer. Dit is electro/house achtig. Met wat hardstyle invloed inderdaad ja. Dan mag van jou dus elke electroproducer stoppen?wrote:Showtek is echt zo slecht he!
Ik hoop dat hij gauw stopt met producen.Dit! en laat mij gewoon mijn mening geven wil je, als het je niet aanstaat negeer het gewoon?wrote:Waarom staat het hier als het geen hardstyle is?
Wat een rommel btw.
Zoals 9/10 van Showtek, zit rocksolid in elkaar, maar erg saai.
Hahahaha en wat noem jij niet inspiratieloos? B-front?wrote:Saaie kicks, klote vocals, en inspiratieloos.
Zo goed Khadber?
:')wrote:Saaie kicks, klote vocals, en inspiratieloos.
Zo goed Khadber?
OT: Heerlijk plaatje, vind deze stijl van Showtek heerlijk! Alhoewel ze ook nog wel eens een track mogen maken als FTS.
Na 2 minuten klapt ie dr nog wel redelijk op maar daar is ook alles meegezegd 
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
B-Front is Koning!wrote:Hahahaha en wat noem jij niet inspiratieloos? B-front?wrote:Saaie kicks, klote vocals, en inspiratieloos.
Zo goed Khadber?![]()
Held...
Edit: even die preview maar nog is een keer geprobeerd, maar dit is echt lachwekkend gewoon
Wat een crap
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Zoek eens wat geschiedenis van Showtek op dan... heldige producers , heb ze vaak meegemaakt en rond 2006 waren ze echt baas maar toen luisterde jij zeker nog geen hs.wrote:Jah wist niet of het een duo was of niet, maarja zij zijn gewoon echt crap producerswrote:Okej, ga je mond spoelen met zeep! Het is een duo... Misschien handig als je even meer informatie zoekt over de mensen achter Showtek, er gaat een hele wereld voor je openwrote:Showtek is echt zo slecht he!
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Vroeger waren ze goed jah, maar de laatste jaren zijn ze gewoon een regelrechte ramp.
Zal wel door die US tour komen.
Zal wel door die US tour komen.
-
AHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2012
- last seen Mar 2012
Niet mijn ding dit, maarja je kunt het ook niet meer vergelijken met vroeger, want daar zijn ze volgens mij al een paar jaar mee gestopt.
Zou ze wel eens weer op DQ ofzo willen zien als ze het toch over Memories hebben, alleen dan wel met oude tracks.
Zou ze wel eens weer op DQ ofzo willen zien als ze het toch over Memories hebben, alleen dan wel met oude tracks.
Voor degene die dit geen hardstyle noemen, enig idee hoe je dit kan noemen?
Niet negatief bedoeld, maar vraag het me gewoon af of dit een naam heeft !
over het plaatje, kan het zeker waarderen! Net als hun vorige!
Heel moeilijk. House/ electro/ hardstyle/ techno of zo?wrote:Voor degene die dit geen hardstyle noemen, enig idee hoe je dit kan noemen?
Dit is een keertje lekker buiten de hokjes, wat helemaal niet verkeerd is naar mijn mening
Inderdaad, gewoon Hard Dance haha.wrote:Heel moeilijk. House/ electro/ hardstyle/ techno of zo?wrote:Voor degene die dit geen hardstyle noemen, enig idee hoe je dit kan noemen?
over het plaatje, kan het zeker waarderen! Net als hun vorige!Je hoeft het ook niet per sé in te delen natuurlijk.
Dit is een keertje lekker buiten de hokjes, wat helemaal niet verkeerd is naar mijn mening
Fuck de hokjes
Lekkere melodie hoor. Dit valt eerder onder Harddance/Hardtrance inderdaad
Moet zeggen die nieuwe stijl van Showtek is nog niet eens zo slecht. Ze doen hun eigen ding en dat is het belangrijkste. Al met al een nummer dat lekker wegluisterd!
Ik ben gewoon altijd fan geweest van de sound van Showtek, oud of nieuw. Het blijft gewoon goed imo 
Laatste tijd hebben ze veel op house/trance gebied gedaan.
Veel gewerkt met Marcel Woods en ook veel met Tiesto.
En dat hoor je ook zeker terug in hun nieuwe tracks.
Ik vind het zelf een lekker mix van house en hardstyle.
Niet standaard, lekker wat anders, heerlijk!
PS. Luister eens naar de nieuwere platen van ST en dan naar de plaat Maximal Crazy van Tiesto, dan hoor je wel erg goed dat hun eraan meegewerkt hebben haha
Laatste tijd hebben ze veel op house/trance gebied gedaan.
Veel gewerkt met Marcel Woods en ook veel met Tiesto.
En dat hoor je ook zeker terug in hun nieuwe tracks.
Ik vind het zelf een lekker mix van house en hardstyle.
Niet standaard, lekker wat anders, heerlijk!
PS. Luister eens naar de nieuwere platen van ST en dan naar de plaat Maximal Crazy van Tiesto, dan hoor je wel erg goed dat hun eraan meegewerkt hebben haha
Als je dit stelt, dan kun je ook wel zeggen dat Deadmau5 & Noisecontrollers hebben meegewerkt. Maar dat is waarschijnlijk allemaal niet zo. Ik ga er dus gewoon van uit dat ze dit zelf gemaakt hebben.wrote: PS. Luister eens naar de nieuwere platen van ST en dan naar de plaat Maximal Crazy van Tiesto, dan hoor je wel erg goed dat hun eraan meegewerkt hebben haha
Ze hebben dit ook zelf gemaakt, maar ze produceren ook voor Tiesto. De mannen zijn legendarisch!wrote:Als je dit stelt, dan kun je ook wel zeggen dat Deadmau5 & Noisecontrollers hebben meegewerkt. Maar dat is waarschijnlijk allemaal niet zo. Ik ga er dus gewoon van uit dat ze dit zelf gemaakt hebben.wrote: PS. Luister eens naar de nieuwere platen van ST en dan naar de plaat Maximal Crazy van Tiesto, dan hoor je wel erg goed dat hun eraan meegewerkt hebben haha
View on YouTube
3:36. Dies van Showtek
Beetje in het stijltje van The Bottle remix. I likewrote: Ze hebben dit ook zelf gemaakt, maar ze produceren ook voor Tiesto. De mannen zijn legendarisch!
View on YouTube
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
hoe weetje dat eigenlijk?wrote:Ze hebben dit ook zelf gemaakt, maar ze produceren ook voor Tiesto. De mannen zijn legendarisch!wrote:Als je dit stelt, dan kun je ook wel zeggen dat Deadmau5 & Noisecontrollers hebben meegewerkt. Maar dat is waarschijnlijk allemaal niet zo. Ik ga er dus gewoon van uit dat ze dit zelf gemaakt hebben.wrote: PS. Luister eens naar de nieuwere platen van ST en dan naar de plaat Maximal Crazy van Tiesto, dan hoor je wel erg goed dat hun eraan meegewerkt hebben haha
View on YouTube
Lekker plaatje hoor. Maar wat hebben die gasten het gemaakt zeg.