Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Gewoon van afblijven.. 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Midintro vind ik zelf vrij geslaagd, maar de kick in de climax hoort er totaal niet bij.
Last edited by Qlown on , edited 1 time in total.
-
A
haha vind mid idd wel leuk... climax niet verkeerd, ondanks dat het wel raar klinkt 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
dit slaat nergens op
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Climax kicks passen echt niet, rest vind ik eigenlijk wel vet.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Kicks is niks mis mee maar passen imo gewoon écht niet in deze plaat..
nee dit is gewoon iets TE
beetje jammer...
Die kick klinkt totaal niet erbij, moest lachen toen de climax erin kwam.
Blijft sowieso een zeiknummer dit.
Blijft sowieso een zeiknummer dit.
Ik heb voor 't eerst kennis genomen van de Hardstyle Mafia op Kings of Hardstyle, toen draaiden ze de hele tent om (in mijn herinnering) 2u/half3 al dood, door alleen maar eigen platen te draaien met doffe kicks die niemand wat interesseerde.... vanaf toen alles wat ik van ze gehoord heb was kut, met die doffe kicks... laat dit soort gasten alstjeblieft van dit soort paretljes afblijven...
Dit. Ik moest er om lachenwrote:Climax kicks passen echt niet, rest vind ik eigenlijk wel vet.
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Ik heb ze gelukkig nog nooit gezien op een feestje, afschuwelijke kickswrote:Ik heb voor 't eerst kennis genomen van de Hardstyle Mafia op Kings of Hardstyle, toen draaiden ze de hele tent om (in mijn herinnering) 2u/half3 al dood, door alleen maar eigen platen te draaien met doffe kicks die niemand wat interesseerde.... vanaf toen alles wat ik van ze gehoord heb was kut, met die doffe kicks... laat dit soort gasten alstjeblieft van dit soort paretljes afblijven...
Dit is de muzikale equivalent van een ijsklontje in een 15 jaar oude single malt scotch, doe toch normaal man 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Haha, dit is de perfecte beschrijvingwrote:Dit is de muzikale equivalent van een ijsklontje in een 15 jaar oude single malt scotch, doe toch normaal man
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dit, al vind ik de mid toch wat hebben.wrote:Kicks is niks mis mee maar passen imo gewoon écht niet in deze plaat..
die climax klinkt live nog zo slecht nog niet
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Dit had van mij niet gehoeven..
Ik zie het ook meer als een live tool.
Dit is echt niet serieus
Die kicks van HM doen het geweldig onder hun eigen tracks maar dit is toch wat lelijk.
Alsof je een Delete kick onder The Art Of Creation gooit, zou het zelfde zijn geweest.
Plus, net als in het mammoth remix topic.
Ik snap weer niet waarom men zegt van het pareltje moet je afblijven. FTS hoor je sowieso vaak genoeg. Een van de meest commerciele oudere tracks.
Dit is echt niet serieus
Die kicks van HM doen het geweldig onder hun eigen tracks maar dit is toch wat lelijk.
Alsof je een Delete kick onder The Art Of Creation gooit, zou het zelfde zijn geweest.
Plus, net als in het mammoth remix topic.
Ik snap weer niet waarom men zegt van het pareltje moet je afblijven. FTS hoor je sowieso vaak genoeg. Een van de meest commerciele oudere tracks.
Sorry? De kicks van de HM zijn allemaal ongeveer zoals dit... misschien iets beter sound-design. Maar wat ik gehoord heb is 't alleen maar doffe modderkicks.... wat een ellende!wrote:Ik zie het ook meer als een live tool.
Dit is echt niet serieus![]()
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ooit gehoord van smaak?wrote:Sorry? De kicks van de HM zijn allemaal ongeveer zoals dit... misschien iets beter sound-design. Maar wat ik gehoord heb is 't alleen maar doffe modderkicks.... wat een ellende!
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Cold & Mean, Can't Get You Back, Raw Resistance en nog wel een aantal zijn echt wel hele vette platen maar ja ik vind hun sounds vaak heel dof overkomen wat erg jammer is. Intro is opzich wel leuk bij deze Edit maar die climax 
Lijkt me opzich wel grappig om een heel mainstreampubliek te fucken met deze edit 
Ja, en bij de meeste dingen die niet mijn smaak zijn kan ik nog wel begrijpen dat een ander dat leuk vindt. Maar bij dit soort kicks... Ik kan 't gewoon écht níet begrijpen..wrote:Ooit gehoord van smaak?wrote:Sorry? De kicks van de HM zijn allemaal ongeveer zoals dit... misschien iets beter sound-design. Maar wat ik gehoord heb is 't alleen maar doffe modderkicks.... wat een ellende!