Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Showtek ft Lexi Jean - Music On My Mind (DMW070)

Label
Dutch Master Works
Catalogue number
DMW070
A
Hardtraxxer
395 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Vond em veth op 7th Sunday!
D
1 posts member since 2011
last seen Jun 2011
Anco wrote:Vond em veth op 7th Sunday!
Iemand heeft hem online gezet :thumbsup:

View on YouTube
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Is al gewoon een officiele preview hoor
D
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Oct 2012
Leuk melodietje, leuke synth maar die kick is gewooon drie keer niks :cry:
Voorderest: Leuk nummer om naar te luisteren!!
Hardtraxxer
155 posts member since 2010
last seen Feb 2014
Lekkere track!! :thumbup:
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Neliis wrote:Laat ze asjeblieft trance maken ofzo, dit is niet aan te horen, commerciële prutsers :thumbdown:
Als de hardstylescene commercieel gaat worden, dan is Showtek toch een grote aanstichter hoor! :P
Nu dat gedoe met die jump ook voorbij is, hoor je er op tv, radio ed NIETS meer van.

En Showtek is onder een andere naam verder gegaan samen met Tiesto en nog iemand :P Boys Will Be Boys! Klinkt wel goed!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Blij dat ze niet meer op Q/b2s feesten staan :) . Tot 2007 waren ze wel vet!
Hardtraxxer
298 posts member since 2011
last seen May 2015
dit hoort NIET op een hardtraxx forum thuis.. :nono:
4 posts member since 2011
last seen Sep 2012
Waarom wordt dit hier nog gepost? Het is toch geen hardstyle...
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Je hoort duidelijk aan dit nummer dat Showtek gewoon extreem goede producers zijn. Ze gaan alleen volledig de verkeerde kant op. Als ze er nou ook een vlammende hardstyle remix van zouden maken zou dat echt een vet nummer kunnen worden. Het zit gewoon heel goed in elkaar maar het is zo slap en soft. Eeuwig zonde. Beter maakt Wildstylez een remix :)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Uit.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik vind m zwaar vet. Kan mij het schelen of wel of geen hardstyle is. Het enige wat ik nog weet is dat deze werd gedraaid door Showtek op Ground Zero en dat die mid-intro echt heerlijk erdoorheen zaagde!
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
dawasiknie wrote:Ik vind m zwaar vet. Kan mij het schelen of wel of geen hardstyle is. Het enige wat ik nog weet is dat deze werd gedraaid door Showtek op Ground Zero en dat die mid-intro echt heerlijk erdoorheen zaagde!
Ik vind het ook een fijne plaat, niet echt om los op te gaan, maar gewoon om te luisteren. Ik sluit me ook aan bij lyst, je hoort gewoon dat dit een goede productie is, als ik deze live hoorde echter, zou ik niet weten wat ik ermee moest doen.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
dawasiknie wrote:Ik vind m zwaar vet. Kan mij het schelen of wel of geen hardstyle is. Het enige wat ik nog weet is dat deze werd gedraaid door Showtek op Ground Zero en dat die mid-intro echt heerlijk erdoorheen zaagde!
Showtek en zagen zijn 2 woorden die allang niet meer bij elkaar passen. Ik vind dit ook echt luistermuziek.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Dit is ook gewoon een leuke plaat, maar zou er echt niet op los kunnen gaan.. Daar is ie wat die softie voor!
Hardtraxxer
276 posts member since 2009
last seen Mar 2015
Maestro N wrote:Ik vind het wel lekker verfrissend om wat Showtek te luisteren, tracks zitten altijd goed in elkaar.
+1
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Neliis wrote:Laat ze asjeblieft trance maken ofzo, dit is niet aan te horen, commerciële prutsers :thumbdown:
Image
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
:lol: Mooie Arnold!

Ik had hem vandaag eens beluisterd, dit past inderdaad niet meer in het hokje hardstyle maar het luistert wel gewoon lekker weg. Helaas kunnen sommigen mensen zich er nooit over heen zetten dat hun stijl gewoon veranderd is. :cry:

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat het op DMW als hardstyle label gereleased wordt.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik wil niet weer heel erg tegen de stroming in gaan, maar dit kan je toch nog gewoon hardstyle noemen qua opbouw, ritme, sounds etc.
Showtek is altijd een andere stijl geweest, deze plaat kun je makkelijk draaien in een euforisch of mainstream setje hoor. Lekker nummer ^^
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
deze track is ook gewoon vet! beter dan al die andere releases van de laatste tijd. eens wat nieuws.

track past prima in je set tussen de eerste paar nummers
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
knotsjebilly wrote:
Ik vind het ook een fijne plaat, niet echt om los op te gaan, maar gewoon om te luisteren. Ik sluit me ook aan bij lyst, je hoort gewoon dat dit een goede productie is, als ik deze live hoorde echter, zou ik niet weten wat ik ermee moest doen.
Leuk dat je bij mij aansluit, maar naar mijn weten heb ik niets over deze release gezegd? :whistle:
S
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2010
last seen Apr 2012
Skedoedelefloeps wrote:Ik wil niet weer heel erg tegen de stroming in gaan, maar dit kan je toch nog gewoon hardstyle noemen qua opbouw, ritme, sounds etc.
Showtek is altijd een andere stijl geweest, deze plaat kun je makkelijk draaien in een euforisch of mainstream setje hoor. Lekker nummer ^^
Hier ben ik het helemaal mee eens!! waarom denken hier zoveel mensen in hokjes? sommige beginne te zeiken als er een 12 in een dozijn track is, en dan is het een keer een beetje orgineel, en dan is het ineens niet meer volwaardige hardstyle, terwijl de elementen er toch wel inzitten.
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Sound Division wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Ik wil niet weer heel erg tegen de stroming in gaan, maar dit kan je toch nog gewoon hardstyle noemen qua opbouw, ritme, sounds etc.
Hier ben ik het helemaal mee eens!! waarom denken hier zoveel mensen in hokjes? sommige beginne te zeiken als er een 12 in een dozijn track is, en dan is het een keer een beetje orgineel, en dan is het ineens niet meer volwaardige hardstyle, terwijl de elementen er toch wel inzitten.
omdat iedereen hier maar voor die gore rauwe hardstyle is (volgens mij). zal wel zijn omdat de jonge garde hier pas hardstyle is aan het luisteren,

mja.. hoe een track zelf in elkaar steekt hoor je hier niet langs komen :)
J
Hardtraxxer
94 posts member since 2011
last seen Aug 2012
heerlijk nummerke!!! :thumbsup:
Hardtraxxer
112 posts member since 2011
Lekker hoor :thumbup: Hardstyle mag wel zo breed gaan van mij.