Vond em veth op 7th Sunday!
Iemand heeft hem online gezetwrote:Vond em veth op 7th Sunday!
View on YouTube
Als de hardstylescene commercieel gaat worden, dan is Showtek toch een grote aanstichter hoor!wrote:Laat ze asjeblieft trance maken ofzo, dit is niet aan te horen, commerciële prutsers
Ik vind het ook een fijne plaat, niet echt om los op te gaan, maar gewoon om te luisteren. Ik sluit me ook aan bij lyst, je hoort gewoon dat dit een goede productie is, als ik deze live hoorde echter, zou ik niet weten wat ik ermee moest doen.wrote:Ik vind m zwaar vet. Kan mij het schelen of wel of geen hardstyle is. Het enige wat ik nog weet is dat deze werd gedraaid door Showtek op Ground Zero en dat die mid-intro echt heerlijk erdoorheen zaagde!
Showtek en zagen zijn 2 woorden die allang niet meer bij elkaar passen. Ik vind dit ook echt luistermuziek.wrote:Ik vind m zwaar vet. Kan mij het schelen of wel of geen hardstyle is. Het enige wat ik nog weet is dat deze werd gedraaid door Showtek op Ground Zero en dat die mid-intro echt heerlijk erdoorheen zaagde!
+1wrote:Ik vind het wel lekker verfrissend om wat Showtek te luisteren, tracks zitten altijd goed in elkaar.
wrote:Laat ze asjeblieft trance maken ofzo, dit is niet aan te horen, commerciële prutsers

Leuk dat je bij mij aansluit, maar naar mijn weten heb ik niets over deze release gezegd?wrote:Ik vind het ook een fijne plaat, niet echt om los op te gaan, maar gewoon om te luisteren. Ik sluit me ook aan bij lyst, je hoort gewoon dat dit een goede productie is, als ik deze live hoorde echter, zou ik niet weten wat ik ermee moest doen.wrote:Ik vind m zwaar vet. Kan mij het schelen of wel of geen hardstyle is. Het enige wat ik nog weet is dat deze werd gedraaid door Showtek op Ground Zero en dat die mid-intro echt heerlijk erdoorheen zaagde!
Hier ben ik het helemaal mee eens!! waarom denken hier zoveel mensen in hokjes? sommige beginne te zeiken als er een 12 in een dozijn track is, en dan is het een keer een beetje orgineel, en dan is het ineens niet meer volwaardige hardstyle, terwijl de elementen er toch wel inzitten.wrote:Ik wil niet weer heel erg tegen de stroming in gaan, maar dit kan je toch nog gewoon hardstyle noemen qua opbouw, ritme, sounds etc.
Showtek is altijd een andere stijl geweest, deze plaat kun je makkelijk draaien in een euforisch of mainstream setje hoor. Lekker nummer
omdat iedereen hier maar voor die gore rauwe hardstyle is (volgens mij). zal wel zijn omdat de jonge garde hier pas hardstyle is aan het luisteren,wrote:Hier ben ik het helemaal mee eens!! waarom denken hier zoveel mensen in hokjes? sommige beginne te zeiken als er een 12 in een dozijn track is, en dan is het een keer een beetje orgineel, en dan is het ineens niet meer volwaardige hardstyle, terwijl de elementen er toch wel inzitten.wrote:Ik wil niet weer heel erg tegen de stroming in gaan, maar dit kan je toch nog gewoon hardstyle noemen qua opbouw, ritme, sounds etc.
Showtek is altijd een andere stijl geweest, deze plaat kun je makkelijk draaien in een euforisch of mainstream setje hoor. Lekker nummer