heerlijke plaat!
Dit slaat nergens op wat een baggertrack
Hehe, dankje! iemand die het snaptwrote:Bazenplaat! Zeker wel dat dit wel hardstyle is, alleen wat softer dan we tegenwoordig gewend zijn. Productietechnisch zijn er maar weinig producers die op hetzelfde niveau als showtek zitten. Ik denk dat ik geen hardstyle artiest ken die een mooiere afmix dan Showtek aflevert.
Snap dit niet helemaal, tracks van Zany, The Machine, Headhunterz, Michel Pollen enzo klinken toch ook allemaal hartstikke goed?wrote:Bazenplaat! Zeker wel dat dit wel hardstyle is, alleen wat softer dan we tegenwoordig gewend zijn. Productietechnisch zijn er maar weinig producers die op hetzelfde niveau als showtek zitten. Ik denk dat ik geen hardstyle artiest ken die een mooiere afmix dan Showtek aflevert.
als ik dit plaatje in de lokale discotheek hoor ga ik toch echt wel effe een pasje op me plaats maken hoorwrote:Green Stuff en Puta Madre lol.. nee doe mij de Showtek van COTHS, 3 The Hard Way, Skitzo en Brain Crackin' maarMaar dit vind ik ook best leuk, maar dan alleen om thuis naar te luisteren.
+1 heerlijke trackwrote:Stelletje haters hier ook altijd..
wrote:Stelletje haters hier ook altijd..
hoe ga je het noemenwrote:Heerlijk nummer![]()
Ik wil het geen Hardstyle noemen, maar dan noem ik het maar anders...