Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Album 18 tracks

Showtek Album - Analogue Players In A Digital World (DMW???)

Label
Dutch Master Works
Catalogue number
DMWCD 004D
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
ja ik had hem ook ff van internet geplukt omdat ik geen showtek koop zonder dat ik weet dat het goed is, mrja, die is me harde schijf weer af... viel me behoorlijk tegen..
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
het album viel me vies tegen had wel wat leuks verwacht na Freak, maar nee, te veel van hetzelfde. geen ene diepgang
:thumbdown:
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Just4Music wrote:het album viel me vies tegen had wel wat leuks verwacht na Freak, maar nee, te veel van hetzelfde. geen ene diepgang
En daarnaast zijn de kicks niet echt hard ofzo. Maar dat merk ik de laatste tijd al van Showtek, het is allemaal wat te soft!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
sanderovic wrote:
Just4Music wrote:het album viel me vies tegen had wel wat leuks verwacht na Freak, maar nee, te veel van hetzelfde. geen ene diepgang
En daarnaast zijn de kicks niet echt hard ofzo. Maar dat merk ik de laatste tijd al van Showtek, het is allemaal wat te soft!
Maakt toch niet uit? Dat hoeft ook niet. Als de bass maar stevig is en dat doet Showtek wel goed.
S
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2015
dawasiknie wrote:
sanderovic wrote:
Maakt toch niet uit? Dat hoeft ook niet. Als de bass maar stevig is en dat doet Showtek wel goed.
Ik vind zoals ik het al zei: te soft. Het is allemaal niet hard genoeg. Het enigste wat ik vet vind aan het album zijn de vocals, deze vind ik wel tof!

Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening geven;)
Donateur
480 posts member since 2008
last seen May 2018
Ik ben een redelijke Showtek-liefhebber, maar nu ik dit album gehoord heb... mijn God... wat een dra-ma.

Waardeloos! Heb er geen ander woord voor :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
zitten paar leuke tracks tussen, maar de rest is niks, veel te veel vocals.

laa-di-fucking-daa wat een domme track zeg, zelfde als rockchild en here we fucking go...
Donateur
last seen May 2018
We speak music is de enige track waarvan ik nog zoiets heb van, goh... aardig.
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
GENIAAL ALBUM :bomb:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
:(
Hardtraxxer
747 posts member since 2009
last seen Jan 2011
hoe zit het met al die samplers..?

al datums bekend?
Hardtraxxer
162 posts member since 2009
last seen 20 days ago
TheNabster wrote:GENIAAL ALBUM :bomb:
Helemaal mee eens :thumbsup: !!

Had dit echt niet verwacht, maar klinkt echt super :bomb:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Na eerst erg enthousiast te zijn over dit album, ben ik toch een beetje teleurgesteld.. Er zitten leuke nummers op. Maar echt VEEL te veel vocals..
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
Teknizion wrote:Na eerst erg enthousiast te zijn over dit album, ben ik toch een beetje teleurgesteld.. Er zitten leuke nummers op. Maar echt VEEL te veel vocals..
Dat is wel waar, ook al zitten er wel een aantal goeie tussen. Maar jep, te veel.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Teknizion wrote:Na eerst erg enthousiast te zijn over dit album, ben ik toch een beetje teleurgesteld.. Er zitten leuke nummers op. Maar echt VEEL te veel vocals..
same here. precies dezelfde mening over dit album.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Achja vind het eigenlijk best een lekker album. Geen top nummers maar het gaat er mee door. :)
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Jun 2021
We Speak Music is :bomb: World is Mine en We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) gaan ook nog wel.
Maar de rest is echt om te janken :cry: . Had toch wel wat meer verwacht van het album.
S
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2015
rich wrote:We Speak Music is :bomb: World is Mine en We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) gaan ook nog wel.
Maar de rest is echt om te janken :cry: . Had toch wel wat meer verwacht van het album.
Ik had er al niet heel veel van verwacht, omdat ik showtek de laatste jaren qua eigen nummers niet super vind. Ze hebben op dit album idd maar een paar leuke nummers. Dus het verrast me niet dat het geen top album is
Hardtraxxer
166 posts member since 2009
last seen Dec 2010
dit is zo'n heerlijk album :love:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Op 'We Speak Music' na vind ook ik er echt helemaal niks aan :x Te veel vocals, het lijkt wel of ik elk nummer al een keer eerder heb gehoord en ik zie meteen allemaal emo gasten met gekleurde broeken voor me die de Melbourne Shuffle staan te doen :sick:
Misschien was dat wel hun doel maar ik zet em in de kast en laat em daar lekker staan. Dat intro ook... Wonen ze soms naast D-Block & S-te-Fan, die moesten ook al de muziek zachter zetten van de buren.
Donateur
last seen May 2018
maarten1410 wrote:ik zie meteen allemaal emo gasten met gekleurde broeken voor me die de Melbourne Shuffle staan te doen
:lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Kvind showtek nog steeds P**P
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Godse mooi feestje! M'n eerste keer Hemkade beviel best goed, al mocht het geluid mssn ietsje beter?
We kwamen binnen toen Showtek er stond.. We zijn het meest in de rokersruimte geweest en een beetje rond lopen.. want dat album, ik kan me er maar moeilijk mee vermaken.. Ik vroeg me eerst af of m'n ritme gevoel verneukt was door de drum n bass van donderdag, maar toen de NC opkwamen wist ik gelijk weer waar ik mee bezig was. Die draaiden tenminste ekte hardstyle.

Zany heeft toen het publiek lekker opgewarmd voor DonkeyTek en Southstylers..

OMG WAT EEN VETTE ACTS, wat ongelofelijk goed zeg :love: :woot: :drool: :love:
Abyss & Judge sloten lekker af, jammer dat het laatste nummertje een beetje mat was, wou nog wel even door :P

Big shout out naar frankhardenberg; thanks voor de gratis tickets man! Heb me echt heerlijk vermaakt! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Laa-Di-Fucking-Daa vind ik persoonlijk best lekker :$
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Achter de PC klinkt het album nog zo van: mwah, op zich heel niet verkeerd.
Maar als je het live hoort, hoor je het verschil met andere hardstyle HEEL erg..