ja ik had hem ook ff van internet geplukt omdat ik geen showtek koop zonder dat ik weet dat het goed is, mrja, die is me harde schijf weer af... viel me behoorlijk tegen..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 18 tracks
Showtek Album - Analogue Players In A Digital World (DMW???)
- Label
- Dutch Master Works
- Catalogue number
- DMWCD 004D
- 01Intro
- 02The F-Track
- 03Faces
- 04Rockchild
- 05World Is Mine
- 06Freak
- 07We Speak Music
- 08Electronic Stereo-Phonic
- 09Here We Fucking Go
- 10Analogue Players In A Digital World
- 11Generation Kick & Bass
- 12Own The Night
- 13Call 0031626040929 (Interlude)
- 14Dutchie
- 15Fast Life
- 16Laa-Di-Fucking-Daa
- 17My 303
- 18We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
het album viel me vies tegen had wel wat leuks verwacht na Freak, maar nee, te veel van hetzelfde. geen ene diepgang

-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
En daarnaast zijn de kicks niet echt hard ofzo. Maar dat merk ik de laatste tijd al van Showtek, het is allemaal wat te soft!wrote:het album viel me vies tegen had wel wat leuks verwacht na Freak, maar nee, te veel van hetzelfde. geen ene diepgang
Maakt toch niet uit? Dat hoeft ook niet. Als de bass maar stevig is en dat doet Showtek wel goed.wrote:En daarnaast zijn de kicks niet echt hard ofzo. Maar dat merk ik de laatste tijd al van Showtek, het is allemaal wat te soft!wrote:het album viel me vies tegen had wel wat leuks verwacht na Freak, maar nee, te veel van hetzelfde. geen ene diepgang
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Ik vind zoals ik het al zei: te soft. Het is allemaal niet hard genoeg. Het enigste wat ik vet vind aan het album zijn de vocals, deze vind ik wel tof!wrote:Maakt toch niet uit? Dat hoeft ook niet. Als de bass maar stevig is en dat doet Showtek wel goed.wrote:En daarnaast zijn de kicks niet echt hard ofzo. Maar dat merk ik de laatste tijd al van Showtek, het is allemaal wat te soft!wrote:het album viel me vies tegen had wel wat leuks verwacht na Freak, maar nee, te veel van hetzelfde. geen ene diepgang
Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening geven;)
Ik ben een redelijke Showtek-liefhebber, maar nu ik dit album gehoord heb... mijn God... wat een dra-ma.
Waardeloos! Heb er geen ander woord voor
Waardeloos! Heb er geen ander woord voor
zitten paar leuke tracks tussen, maar de rest is niks, veel te veel vocals.
laa-di-fucking-daa wat een domme track zeg, zelfde als rockchild en here we fucking go...
laa-di-fucking-daa wat een domme track zeg, zelfde als rockchild en here we fucking go...
We speak music is de enige track waarvan ik nog zoiets heb van, goh... aardig.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
hoe zit het met al die samplers..?
al datums bekend?
al datums bekend?
Helemaal mee eenswrote:GENIAAL ALBUM
Had dit echt niet verwacht, maar klinkt echt super
Na eerst erg enthousiast te zijn over dit album, ben ik toch een beetje teleurgesteld.. Er zitten leuke nummers op. Maar echt VEEL te veel vocals..
Dat is wel waar, ook al zitten er wel een aantal goeie tussen. Maar jep, te veel.wrote:Na eerst erg enthousiast te zijn over dit album, ben ik toch een beetje teleurgesteld.. Er zitten leuke nummers op. Maar echt VEEL te veel vocals..
same here. precies dezelfde mening over dit album.wrote:Na eerst erg enthousiast te zijn over dit album, ben ik toch een beetje teleurgesteld.. Er zitten leuke nummers op. Maar echt VEEL te veel vocals..
Achja vind het eigenlijk best een lekker album. Geen top nummers maar het gaat er mee door. 
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
We Speak Music is
World is Mine en We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) gaan ook nog wel.
Maar de rest is echt om te janken
. Had toch wel wat meer verwacht van het album.
Maar de rest is echt om te janken
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Ik had er al niet heel veel van verwacht, omdat ik showtek de laatste jaren qua eigen nummers niet super vind. Ze hebben op dit album idd maar een paar leuke nummers. Dus het verrast me niet dat het geen top album iswrote:We Speak Music isWorld is Mine en We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) gaan ook nog wel.
Maar de rest is echt om te janken. Had toch wel wat meer verwacht van het album.
Op 'We Speak Music' na vind ook ik er echt helemaal niks aan
Te veel vocals, het lijkt wel of ik elk nummer al een keer eerder heb gehoord en ik zie meteen allemaal emo gasten met gekleurde broeken voor me die de Melbourne Shuffle staan te doen
Misschien was dat wel hun doel maar ik zet em in de kast en laat em daar lekker staan. Dat intro ook... Wonen ze soms naast D-Block & S-te-Fan, die moesten ook al de muziek zachter zetten van de buren.
Misschien was dat wel hun doel maar ik zet em in de kast en laat em daar lekker staan. Dat intro ook... Wonen ze soms naast D-Block & S-te-Fan, die moesten ook al de muziek zachter zetten van de buren.
wrote:ik zie meteen allemaal emo gasten met gekleurde broeken voor me die de Melbourne Shuffle staan te doen
Godse mooi feestje! M'n eerste keer Hemkade beviel best goed, al mocht het geluid mssn ietsje beter?
We kwamen binnen toen Showtek er stond.. We zijn het meest in de rokersruimte geweest en een beetje rond lopen.. want dat album, ik kan me er maar moeilijk mee vermaken.. Ik vroeg me eerst af of m'n ritme gevoel verneukt was door de drum n bass van donderdag, maar toen de NC opkwamen wist ik gelijk weer waar ik mee bezig was. Die draaiden tenminste ekte hardstyle.
Zany heeft toen het publiek lekker opgewarmd voor DonkeyTek en Southstylers..
OMG WAT EEN VETTE ACTS, wat ongelofelijk goed zeg
Abyss & Judge sloten lekker af, jammer dat het laatste nummertje een beetje mat was, wou nog wel even door
Big shout out naar frankhardenberg; thanks voor de gratis tickets man! Heb me echt heerlijk vermaakt!
We kwamen binnen toen Showtek er stond.. We zijn het meest in de rokersruimte geweest en een beetje rond lopen.. want dat album, ik kan me er maar moeilijk mee vermaken.. Ik vroeg me eerst af of m'n ritme gevoel verneukt was door de drum n bass van donderdag, maar toen de NC opkwamen wist ik gelijk weer waar ik mee bezig was. Die draaiden tenminste ekte hardstyle.
Zany heeft toen het publiek lekker opgewarmd voor DonkeyTek en Southstylers..
OMG WAT EEN VETTE ACTS, wat ongelofelijk goed zeg
Abyss & Judge sloten lekker af, jammer dat het laatste nummertje een beetje mat was, wou nog wel even door
Big shout out naar frankhardenberg; thanks voor de gratis tickets man! Heb me echt heerlijk vermaakt!
Laa-Di-Fucking-Daa vind ik persoonlijk best lekker