god music, wel lekkere plaat, maar die kick mocht wel wat harder!
memories, erg lekkere plaat
iets te rustig in et begin though
memories, erg lekkere plaat
Volgens mij niet hoor. Volgens mij is dit gewoon een nieuw label.wrote:De kicks uit z'n eerste release waren ook beetje TE gepitched dus niet zo gek als dat hier weer is..
Verder is het een sublabel van scantraxx dus als frontliner of scantraxx een probleem mee had dat het zijn style teveel op die van frontliner krijgt had hij het vast wel gehoord..
Officieel is het geloof ik geen sublabel inderdaad, maar word wel gemanaged door scantraxx tochwrote:Volgens mij niet hoor. Volgens mij is dit gewoon een nieuw label.wrote:De kicks uit z'n eerste release waren ook beetje TE gepitched dus niet zo gek als dat hier weer is..
Verder is het een sublabel van scantraxx dus als frontliner of scantraxx een probleem mee had dat het zijn style teveel op die van frontliner krijgt had hij het vast wel gehoord..
Is dat zo? Wat ik hoorde was het gewoon helemaal zelfstandig.. maar wat is je bron dan?wrote:Officieel is het geloof ik geen sublabel inderdaad, maar word wel gemanaged door scantraxx tochwrote:Volgens mij niet hoor. Volgens mij is dit gewoon een nieuw label.wrote:De kicks uit z'n eerste release waren ook beetje TE gepitched dus niet zo gek als dat hier weer is..
Raar verhaal maar scantraxx heeft er zeker mee te maken.
Weet niet meer precies waar ik dat gelezen heb, maar was dat niet gewoon hier bij XBONE001 ?wrote:Is dat zo? Wat ik hoorde was het gewoon helemaal zelfstandig.. maar wat is je bron dan?
Bestaat dat project niet meer? Zonde, vooral voor Pulse omdat B-front wat meer succes heeft.wrote:Het project 2-Sidez bestaat niet meer, maar er komt geloof ik een Alpha² Records Album, dus wellicht staat ie daarop.wrote:Lekkere release maa memories spreekt mij meer aan![]()
effe tussendoor hoor maa nu we toch over god spreken heeft iemand al eens wat gehoord over de release
van 2 - sidez - GOD??
ja echt ownendwrote:Het project bestaat toevallig weer sinds woensdag
Kijk dat is goed nieuwswrote:Het project bestaat toevallig weer sinds woensdag

onder je stoel..wrote:waar blijft die?
reageer dan gewoon niet.wrote:onder je stoel..wrote:waar blijft die?
wrote:reageer dan gewoon niet.wrote:onder je stoel..wrote:waar blijft die?