Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

Scope DJ - Househeads/Mashed Vol.1 (SSL011)

Label
Scantraxx Silver 11
Catalogue number
SSL011

Source: scopedj.nl

R
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Jun 2021
Mashed is wel lache en:
Tel wrote:van househeads word ik vrolijk :$
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Househeads is koning! Wat een heeerlijk plaatje! :love:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Househeads vind ik lekker,

Mashed Vol.1 vind ik weinig aan, vind 't niet eens 'n mash up en hou meer van de platen afzonderlijk.
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Een topic als dit mag dan wel weer online blijven.. Terwijl er topics met evenveel info gesloten worden :x
Hardtraxxer
480 posts member since 2009
last seen Oct 2010
Dakpan wrote:Kansloos hoor, Mashups releasen. Scantraxx blijft gewoon dalen in mijn ogen, zeker als ik het vergelijk met Fusion.
ik vindt scantraxx niet eens meer te vergelijken met fusion.....
Hardtraxxer
158 posts member since 2009
last seen Aug 2012
TakkU wrote:Een topic als dit mag dan wel weer online blijven.. Terwijl er topics met evenveel info gesloten worden :x
Ligt er natuurlijk ook wel aan waar de info vandaan komt :) Als de info van de betreffende artiest/label komt, is het waarschijnlijk wel betrouwbaar :)

Househeads lekker plaatje, Mash-up.. tja.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Dakpan wrote:Kansloos hoor, Mashups releasen. Scantraxx blijft gewoon dalen in mijn ogen, zeker als ik het vergelijk met Fusion.
Als je denkt dat Fusion nooit een mashup heeft gereleased, moet je je huiswerk eens gaan doen. Hiermee zeg ik niet dat het gerechtvaardigd is, maar dat het geen argument voor Fusion ten opzichte van Scaxx is.

In eerste instantie vond ik het ook kansloos overigens, maar ik geloof dat ik een keer in een interview met Scope heb gelezen/gehoord (en sorry voor deze vage info, want ik weet écht niet meer welk interview) dat hij Lockdown wilde editten puur omdat hij een betere producer was geworden en de geluidskwaliteit van het origineel niet meer dienst vond doen.

Ik denk dat Headhunterz op die grond ook Reloaded heeft gereleased, en ik vind het een goede zaak. Gewoon de sounds verbeteren en, als je dan toch bezig bent, hier en daar wat dingetjes veranderen voor de variatie (want het origineel is al grijsgedraaid). Op die manier kun je een classic levende houden :).

Househeads vind ik gruwelijk trouwens.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
De intro van househeads is nog wel ok, maar de climax :sick:
Happy Hardstyle
Hardtraxxer
189 posts member since 2009
last seen Oct 2020
Househeads :woot: Lockdown was ik 2 jaar terug helemaal gek van maar blijft een lekker nummer hoor :whistle:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Househeads :bomb: zoooo vet he
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Sunboom wrote:
Als je denkt dat Fusion nooit een mashup heeft gereleased, moet je je huiswerk eens gaan doen. Hiermee zeg ik niet dat het gerechtvaardigd is, maar dat het geen argument voor Fusion ten opzichte van Scaxx is.

In eerste instantie vond ik het ook kansloos overigens, maar ik geloof dat ik een keer in een interview met Scope heb gelezen/gehoord (en sorry voor deze vage info, want ik weet écht niet meer welk interview) dat hij Lockdown wilde editten puur omdat hij een betere producer was geworden en de geluidskwaliteit van het origineel niet meer dienst vond doen.

Ik denk dat Headhunterz op die grond ook Reloaded heeft gereleased, en ik vind het een goede zaak. Gewoon de sounds verbeteren en, als je dan toch bezig bent, hier en daar wat dingetjes veranderen voor de variatie (want het origineel is al grijsgedraaid). Op die manier kun je een classic levende houden :).

Die Zany-mashup bedoel je? Die kwam er als extratje (B2) bij en was bovendien een stuk vetter dan dit knutselwerk.
Hardtraxxer
391 posts member since 2009
last seen Mar 2013
Mashed Vol.1 vindt ik echt een zomergevoel geven, lekker plaatje
Househeads is ook een knaller, vette release! :thumbup:
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Househead op Knock Out was :thumbsup:
kan je echt wel even lekker op losgaan
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Lyst wrote:De intro van househeads is nog wel ok, maar de climax :sick:
Happy Hardstyle
Dat mag jij vinden maar wat is het een verslavend plaatje :yay:
Q
Hardtraxxer
114 posts member since 2009
last seen Apr 2011
Idd happy maar ik kan er best naar luisteren :thumbup:

Bekeek even z'n top 10

02. Scope DJ - The Omniverse TBA
03. Scope DJ - Final Destination TBA
(Second Identity Remix)
04. Second Identity - Karma Circle TBA
08. Scope DJ & Bioweapon - TBA TBA

Scope is weer wakker geworden? :thumbup:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
maar of hij het daadwerkelijk ver gaat schoppen weet ik zo onderhand nog niet
C
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2009
last seen Feb 2023
dawasiknie wrote:
Sunboom wrote:

Die Zany-mashup bedoel je? Die kwam er als extratje (B2) bij en was bovendien een stuk vetter dan dit knutselwerk.
Volgens mij hebben jullie het over pavo en zany - orgasmo mash up van een aantal zany platen. Goeie plaat.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
qorbatjov wrote:
Scope is weer wakker geworden? :thumbup:
Net verhuizing inc. studioverhuizing achter de rug ;)
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 14 days ago
cosmic wrote: Volgens mij hebben jullie het over pavo en zany - orgasmo mash up van een aantal zany platen. Goeie plaat.
een paar plaatjes van Pavo & Zany niet alleen van zany ;)
Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
Mashed Up gaat nog wel, Househeads is niks. Doet me net zo weinig als die Second Identity troep. :yawn:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Volgens mij vinden vooral nieuwkomers die mashed up leuk.

Omdat ze de nummers nog niet kennen :whistle:
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
vind de mash up wel leuk, maar hij hoeft van mij niet echt gereleased te worden :/
maak dan maar een 2e nieuwe track erbij, had ik veel liever gezien :)
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Scantraxxnl

#nowplaying - Silver 011 - @scopedj - Househeads #hardstyle releasedate: 04-30-2010 @ Hardstylecom
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
E-rik wrote:
Scantraxxnl

#nowplaying - Silver 011 - @scopedj - Househeads #hardstyle releasedate: 04-30-2010 @ Hardstylecom
Anderhalve week nog (Y) House Heads is ech tlekker :D
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
G1LL wrote:
E-rik wrote:
Scantraxxnl

Anderhalve week nog (Y) House Heads is ech tlekker :D
Househeads is echt dik idd :loving: