Dit, melodie klinkt enorm ongeinspireerd. Sinds 2009 al geen bijzondere plaat meer van hem gehoord.wrote:Die kicks, echt verschrikkelijk... Vind die melodie ook niet zo bijzonder als de meesten hier zeggen. Scope DJ vind ik ook een ondergewaardeerde artiest, maar met tracks als dit en die Househeads refix ga ik wel twijfelen aan dat ondergewaardeerde..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Prima track weer van Scope Dj
.
ScopeDJ is voor mij zo'n beetje de meest wisselvallige artiest die er is. Househeads 2012 was drama maar dit is dan weer lekker fris. Prima nr!
Wat een plaat zeg, geweldige sfeer erin verwerkt. Kicks ook eigenlijk helemaal niks mis mee mee, bij Scope sluiten deze altijd goed aan bij de rest van de track in plaats van dan dat ze pitchen om het pitchen. Heel erg vette release.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Iets te pitch, maar voor de rest leuk.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Chille track. Artwork is toch van Star Wars? 
Hail General Grievous!wrote:Chille track. Artwork is toch van Star Wars?
Roger Roger!wrote:Hail General Grievous!wrote:Chille track. Artwork is toch van Star Wars?
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Leuke plaat 
Meh.. doet me niks. Ik mis het
effect. Kicks missen te veel kracht.
Totaal niet mee eens, niks aan dit. Ook nooit iets echt interessants gehoord van Scope Dj.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Scope DJ, een de weinige bazen nog bij bij Scantraxx. Misschien niet zo'n lekkere plaat als Spark of Life maar zeker geen slechte plaat, melodie is super, kicks zijn matig 
Normaal kan ik Scope wel waarderen , maar deze doet mij echt nx 
Lockdownwrote:Totaal niet mee eens, niks aan dit. Ook nooit iets echt interessants gehoord van Scope Dj.
Rock Hypnotic
Twilight
The Portal
En vanaf daarna ging het eigenlijk al de slechte kant op. Als je dat geen epische platen vindt zou je je misschien af moeten vragen of melodieuze Hardstyle je wel ligt.
Ik heb deze nu een aantal keren geluisterd. En ik kan 'm nu echt veel beter waarderen!
Ik moest er even aan wennen denk ik 
-
BHardtraxx Newbie
- 46 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Heeeeeerlijke melodie!! Vooral die climax is fantastisch.
Erg jammer dat 'ie hier geen 2e climax met dezelfde melo achter geplakt heeft.
En minder dat er geen vocals in zitten... Goeie vocals geven een track toch net dat extra zetje.
Erg jammer dat 'ie hier geen 2e climax met dezelfde melo achter geplakt heeft.
En minder dat er geen vocals in zitten... Goeie vocals geven een track toch net dat extra zetje.
Wat een baaswrote:Generaal Grievous
-
HHardtraxxer
- 128 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
Een van mijn favorieten voor het moment
Volgens mij is elk nummer in de laatste HWS episode jou favoriet van dit moment.