Lekker ! Deze gaat mee 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja, lekker! Mee.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
wrote:Ja, lekker! Mee.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Heerlijke free! 
Niet het niveau wat we van Sasha F gewend zijn he :p Zal vast ook aan gewerkt zijn door Adventum?
Gaat wel mee
Gaat wel mee
-
N
Heel matig. Ben veel beter gewend van Sasha F. Dit is gewoon droevig.
Gaat alleen nog maar slechter worden de komende tijd 
Als ik een lijstje had waar voor mij de meest interessante producers op staan, dan was Sasha F doorgestreept.
Als ik een lijstje had waar voor mij de meest interessante producers op staan, dan was Sasha F doorgestreept.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
heb het gevoel dat Sasha F tracks niet meer geproduceerd worden door The Machine..wrote:Gaat alleen nog maar slechter worden de komende tijd
Klopt.wrote:heb het gevoel dat Sasha F tracks niet meer geproduceerd worden door The Machine..wrote:Gaat alleen nog maar slechter worden de komende tijd
ik vindt die track niet slechtwrote:Gaat alleen nog maar slechter worden de komende tijd
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
hoe bedoel je? heb je dat gevoel ook of produceert Sasha F nu echt zelf?wrote:Klopt.wrote:heb het gevoel dat Sasha F tracks niet meer geproduceerd worden door The Machine..wrote:Gaat alleen nog maar slechter worden de komende tijd
zag ook dat hij niet meer bij TillT zat
TiLLT! gaat gewoon dood , ik wacht te lang op Dark World/Last Chance/Beyondhoe bedoel je? heb je dat gevoel ook of produceert Sasha F nu echt zelf?
Volgens mij is het niet geproduced door Adventum , maar toch klink het nog redelijk goed , we zullen zien.wrote:Niet het niveau wat we van Sasha F gewend zijn he :p Zal vast ook aan gewerkt zijn door Adventum?
Gaat wel mee
Last edited by Trobi2012 on 24 Mar 2013 10:25, edited 3 times in total.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
ja maar waar gaat iedereen dan heen? Chris One en Solutio & The I's blijven dan nog over.. naja The Beholder ook maar hoor je ook geen **** vanwrote:TiLLT! gaat gewoon dood , ik wacht te lang op Dark World/Last Chance/Beyondhoe bedoel je? heb je dat gevoel ook of produceert Sasha F nu echt zelf?
Heb je ook niet het gevoel dat TiLLT! helemaal niet veel heeft uitgebracht ?ja maar waar gaat iedereen dan heen? Chris One en Solutio & The I's blijven dan nog over.. naja The Beholder ook maar hoor je ook geen **** van
2010 - 2012 hebben we goede tijdperk bij TILLT! en nu hoor je het heel minder behalve die chris one release.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
bij TillT duurt het veeels te lang.. ADKOT had ook al in 2012 uit kunnen komen.. en Mistress release had ook veel eerder uit kunnen komen.. ik vind dit echt zwaar slecht..wrote:Heb je ook niet het gevoel dat TiLLT! helemaal niet veel heeft uitgebracht ?ja maar waar gaat iedereen dan heen? Chris One en Solutio & The I's blijven dan nog over.. naja The Beholder ook maar hoor je ook geen **** van
2010 - 2012 hebben we goede tijdperk bij TILLT! en nu hoor je het heel minder behalve die chris one release.
Dat die echt al weg was bij Tillt wist ik niet, maar had al wel wat gehoord over een label waar hij binnenkort aangekondigd wordt.
Hopen op sys-x en dat the machine dan weer nummers gaat maken.wrote:Dat die echt al weg was bij Tillt wist ik niet, maar had al wel wat gehoord over een label waar hij binnenkort aangekondigd wordt.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
vind Sasha F juist wel een goeie voor Gearbox recordswrote:Hopen op sys-x en dat the machine dan weer nummers gaat maken.wrote:Dat die echt al weg was bij Tillt wist ik niet, maar had al wel wat gehoord over een label waar hij binnenkort aangekondigd wordt.
Gearbox??wrote:vind Sasha F juist wel een goeie voor Gearbox recordswrote:Hopen op sys-x en dat the machine dan weer nummers gaat maken.wrote:Dat die echt al weg was bij Tillt wist ik niet, maar had al wel wat gehoord over een label waar hij binnenkort aangekondigd wordt.
Volgens mij is het eerder Spoontech of Theracords.vind Sasha F juist wel een goeie voor Gearbox records
Hopelijk Spoontech !!
Last Chance/Dark World is toch duidelijk van The Machine, hoorwrote:Klopt.wrote:heb het gevoel dat Sasha F tracks niet meer geproduceerd worden door The Machine..wrote:Gaat alleen nog maar slechter worden de komende tijd
Bij Theracords zal hij niet binnengeraken, normaal gezien zou hij naar Spoontech gaan!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2015
@Thepump: ja gearbox... geen idee waarom maar vind 'm daar wel goed bijpassen.. hoop niet dat die naar Spoontech gaat want daar vind ik hem te groot voor.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Te groot vinden voor Spoontech maar niet voor Gearbox?wrote:@Thepump: ja gearbox... geen idee waarom maar vind 'm daar wel goed bijpassen.. hoop niet dat die naar Spoontech gaat want daar vind ik hem te groot voor.