Redelijke release, wel totaal niet 't niveau dat van ik van Sasha F gewend ben 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01F.R.E.A.K
- 02Hell's Messenger
- 03Something Undone
Zieke kicks in F.R.E.A.K.! Zelfde als in ADKOT volgens mij. 
Last edited by Maximum on , edited 1 time in total.
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
F.R.E.A.K en Hell's Messenger zijn leuke plaatjes die andere doet me nog niet zoveel
Het grootste probleem wat ik wel vaker bij Sasha F heb is dat de mid-intro's kneiterhard zijn en me helemaal wegblazen, maar dat de climaxen vaak te leeg of te saai zijn. Wederom vind ik dat bij al deze 3 tracks ook zo. Jammer.
F.R.E.A.K. heeft de ziekste kicks. Beetje in de richting van Delete. De mid-intro daarin vind ik dan ook het beste van deze release.
F.R.E.A.K. heeft de ziekste kicks. Beetje in de richting van Delete. De mid-intro daarin vind ik dan ook het beste van deze release.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Hoe dat laatste stuk van F.R.E.A.K. er in beukt
Bazige release.
Bazige release.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
F.R.E.A.K. is gewoon ADKOT 2.0. Een heerlijke ragplaat dus. Zeker niets op aan te merken de andere twee zijn ook wel "nice."
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Dikke release!! F.R.E.A.K. knalt er wel boven uit! 
-
THardtraxxer
- 290 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
Freak is echt wel dik!
alleen de kicks lijken op DKOT? de rest van dit nummer nummer komt nog niet in de buurt van de sfeer die in DKOT zit.wrote:F.R.E.A.K. is gewoon ADKOT 2.0. Een heerlijke ragplaat dus. Zeker niets op aan te merken de andere twee zijn ook wel "nice."
overigens wel redelijke release, maar nivea van bijvoorbeeld New System komt het bij lange na niet in de buurt, maar daar had the Machine wat meer mee te maken dacht ik?
Misschien een stomme vraag maar waarom worden er tegenwoordig nog tracks op 148 gereleased?
F.R.E.A.K. is bv 148 bpm
F.R.E.A.K. is bv 148 bpm
Omdat hij dat fijner vindt produceren blijkbaar, iig voor die trackwrote:Misschien een stomme vraag maar waarom worden er tegenwoordig nog tracks op 148 gereleased?
F.R.E.A.K. is bv 148 bpm
Stuk voor stuk geniale platen. Doet me weer denken aan zn 4-Tracker op TiLLT met Hardstyle Matters enzo. Waren ook allemaal parels.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
De mid van F.R.E.A.K is heerlijk. Tevens ook de uitschieter van deze release.
F.R.E.A.K en Something Undone (die mid
) zijn erg gaaf, kicks zijn heerlijk. Gave release dit, beter dan z'n laatste nummers 
-
THardtraxxer
- 72 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Freak