En wat houdt die +blg remix inwrote:B1 is een solo van Chris One en heet Recruit en is echt dik!wrote:Ik ben benieuwd naar de b kant, aangezien de A kant al dik is verwacht ik daar ook veel van
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees (TILLT006)
- Label
- TILLT Records
- Catalogue number
- TILLT006
- Drop 2 Your KneesYouTube
- RecruitYouTube
Meestal zo met hardstyle als je het mij vraagt. Niet echt muziek die je op zet als je met je vrienden chillt,wrote:ik vind hem alleen niet lekker wegluisteren.
maar muziek die live alles van je vraagt. Zo ook deze track
Bohhh wat een beuker! Echte tandensloper dit
Ook benieuwd naar de B!
Relaxed past ook niet echt bij hardstyle?wrote:niet egt Relaxt of hoe ik het moet zeggen
Niet? Ik heb altijd Hardstyle opstaan en als ik bij vrienden ben staat er ook vaak een Hardstyle cd op.wrote:Meestal zo met hardstyle als je het mij vraagt. Niet echt muziek die je op zet als je met je vrienden chillt,wrote:ik vind hem alleen niet lekker wegluisteren.
maar muziek die live alles van je vraagt. Zo ook deze track![]()
Bohhh wat een beuker! Echte tandensloper dit![]()
Ook benieuwd naar de B!
Wel een dikke track dit trouwens, die intro.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik heb soms een dag dat ik achter me xbox zit of achter de pc een beetje aan t prutsen. En dan gewoon ook de hele tijd hardstyle op. Als ik bij vrienden ben staat er ook vaak hs op!wrote:Niet? Ik heb altijd Hardstyle opstaan en als ik bij vrienden ben staat er ook vaak een Hardstyle cd op.wrote:Meestal zo met hardstyle als je het mij vraagt. Niet echt muziek die je op zet als je met je vrienden chillt,wrote:ik vind hem alleen niet lekker wegluisteren.
Ook benieuwd naar de B!
Ik dacht al, zo gek is dat toch nietwrote:Ik heb soms een dag dat ik achter me xbox zit of achter de pc een beetje aan t prutsen. En dan gewoon ook de hele tijd hardstyle op. Als ik bij vrienden ben staat er ook vaak hs op!wrote:Niet? Ik heb altijd Hardstyle opstaan en als ik bij vrienden ben staat er ook vaak een Hardstyle cd op.wrote:Meestal zo met hardstyle als je het mij vraagt. Niet echt muziek die je op zet als je met je vrienden chillt,
Ook benieuwd naar de B!
Haha ik luister thuis ook 23/7 hardstyle, af en toe andere muziek.
Maar de helft van m'n vriendengroep luistert hardstyle, wanneer een ander komt zijn we een beetje beleefd
Ik kan me best voorstellen dat je er naar van wordt, vooral van dit soort nummers.
Maarja, voor mij blijven dit soort nummers altijd het beste. Thuis, in de trein, op de fiets, op werk, school..
Maar de helft van m'n vriendengroep luistert hardstyle, wanneer een ander komt zijn we een beetje beleefd
Ik kan me best voorstellen dat je er naar van wordt, vooral van dit soort nummers.
Maarja, voor mij blijven dit soort nummers altijd het beste. Thuis, in de trein, op de fiets, op werk, school..
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Ja ik vind de afwisseling tussen rauwe/harde tracks en melo tracks gewoon chill voor thuis. Op een festival is vooral het rauwe ontzettend dik. Tja en thuis, in de trein, op de fiets en waar dan ook luister ik van alles, zolang het nummer me maar raakt en dat is denk ik het belangrijkstewrote:Haha ik luister thuis ook 23/7 hardstyle, af en toe andere muziek.
Maar de helft van m'n vriendengroep luistert hardstyle, wanneer een ander komt zijn we een beetje beleefd![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Klinkt lekker hoor!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Beginpost aangepast.
Weer zo'n 13-in-een-dozijn duistere track
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
drop 2 your knees is vet... Recruit klinkt een stuk minder
Recruit is ook al zo dik. Lekkere Chris One kicks en dikke vocals.
Wat een release! Na een paar keer geluisterd te hebben echt geweldig.
Wat klappen die kicks heerlijk door zeg
Wat klappen die kicks heerlijk door zeg
Hier kan ik dus niet tegen he, altijd maar zeuren over nu-style, komt er een dark trackje is het nog niet goed..wrote:Weer zo'n 13-in-een-dozijn duistere track
Vond t ook een aardig kansloze opmerking. Wees blij dat er uberhaupt nog producers zijn die dit aandurven.wrote:Hier kan ik dus niet tegen he, altijd maar zeuren over nu-style, komt er een dark trackje is het nog niet goed..wrote:Weer zo'n 13-in-een-dozijn duistere track
Ik kan er ook niet tegen dat nustyle afgezeken wordt om onoriginaliteit, terwijl een onoriginele duistere track hetzelfde probleem niet ervaart. Een mening natuurlijk. Ik heb wel liever een duistere/harde 13-in-een-dozijn track dan een blije, maar nog liever dat producers meer tijd steken in creativiteit ipv aantallen. Ach, misschien zie ik gewoon iets niet in recruit dat jullie wel zien.wrote:Hier kan ik dus niet tegen he, altijd maar zeuren over nu-style, komt er een dark trackje is het nog niet goed..wrote:Weer zo'n 13-in-een-dozijn duistere track
A1 daarentegen is wel gewoon vet hoor imo
Recruit klinkt echt zwaar veel beter als Drop2Your knees, wacht maar tot je hem live hoort. Echt een zieke trackwrote:Ik kan er ook niet tegen dat nustyle afgezeken wordt om onoriginaliteit, terwijl een onoriginele duistere track hetzelfde probleem niet ervaart. Een mening natuurlijk. Ik heb wel liever een duistere/harde 13-in-een-dozijn track dan een blije, maar nog liever dat producers meer tijd steken in creativiteit ipv aantallen. Ach, misschien zie ik gewoon iets niet in recruit dat jullie wel zien.wrote:Hier kan ik dus niet tegen he, altijd maar zeuren over nu-style, komt er een dark trackje is het nog niet goed..wrote:Weer zo'n 13-in-een-dozijn duistere track
A1 daarentegen is wel gewoon vet hoor imo
Recruit is overigens alleen van Chris One en niet van Chris One en Sasha F zoals de video titel is.