Volgens mij is Hans Teeuwen aan tafel geschovenwrote:Ligt eraan als shufflen dan nog hip iswrote:Niet leuk Jolle![]()
En shuffleking ik spreek jou over 2 jaar wel weer
Is dat ooit hip geweest dan?
Volgens mij is Hans Teeuwen aan tafel geschovenwrote:Ligt eraan als shufflen dan nog hip iswrote:Niet leuk Jolle![]()
En shuffleking ik spreek jou over 2 jaar wel weer
Is allemaal pure onzin.. ik moet niks hebben van dat shufflen.. maar 3/4 heeft een belachelijke gebruikersnaam hierwrote:Volgens mij is Hans Teeuwen aan tafel geschovenwrote:Ligt eraan als shufflen dan nog hip iswrote:Niet leuk Jolle![]()
En shuffleking ik spreek jou over 2 jaar wel weer![]()
Is dat ooit hip geweest dan?
wrote:"Zullen we weer on topic gaan?"
Hardtraxx' replacement for the "get out of jail free" card.
wrote:Heeft wel iets weg van wildstylez melodie maar volgens mij niet direct van 1 afgeleid.wrote:Die melodie van Equipment is ergens van, maar kom er niet op. Is een bestaande melodie. Iemand?
Ik vind Equipment echt heerlijk euphorisch![]()
en die Bamboozled klinkt wel lekker
Nee volgens mij niet, BH had voor het qlimax anthem ook inspiratie, maar of die inspiratie Goed/origineel is weer iets anderswrote:Als je geen inspiratie hebt, dan kun je altijd nog gewoon niets maken toch?
Raar, ik had hem ondertussen ook wel verwacht. Kan iemand misschien Brennan Heart of S-Dee een bericht sturen?wrote:Deze kan voorlopig wel ff dicht denk ik? Geen releasedate en cat id is ook gewijzigd dacht ik.
Er zijn gewoon mensen met Twitter en er zijn denk ik ook anders nog wel andere manieren, grapjas.wrote:Wacht ik zal m wel effe bellen, je hoort t zo.
Je humor in Belgie gelaten?wrote:Er zijn gewoon mensen met Twitter en er zijn denk ik ook anders nog wel andere manieren, grapjas.wrote:Wacht ik zal m wel effe bellen, je hoort t zo.
Dinsdagdipjewrote:Lol na een weekend lachen khadber had ik verwacht dat je dit wel kon hebben
Ofnie wtf hahawrote:Dinsdagdipjewrote:Lol na een weekend lachen khadber had ik verwacht dat je dit wel kon hebben
Draaiorgelmuziek.wrote:Past echt perfect bij Midify dit. Lekker inspiratieloze troep als je 't mij vraagt.
Draaiorgelmuziek > deze release.wrote:Draaiorgelmuziek.wrote:Past echt perfect bij Midify dit. Lekker inspiratieloze troep als je 't mij vraagt.
Ja inderdaad, ik begin al te janken na de eerste paar tonenwrote:@ Hardstyle.com
Equipment heerlijk emotioneel