Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Erg benieuwd naar hq! 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 12 hours ago
Kick van Ran-D. Liever was de kick van B-Front of Freqz
''Roughstate - TBA''? Bron dat dit echt gemaakt is door alle 5 heren samen?
Of überhaupt dat er gebruik wordt gemaakt van Roughstate als alias?
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
wrote:''Roughstate - TBA''? Bron dat dit echt gemaakt is door alle 5 heren samen?Of überhaupt dat er gebruik wordt gemaakt van Roughstate als alias?
ik denk gunz fore hire vs. b-freqz
1.. 2.. 3.. 4.. ja, nog steeds 5!wrote:wrote:''Roughstate - TBA''? Bron dat dit echt gemaakt is door alle 5 heren samen?Of überhaupt dat er gebruik wordt gemaakt van Roughstate als alias?
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Hoor je wel aan de sounds, dit is net zon track als The Resistance van A2 Allstars.wrote:''Roughstate - TBA''? Bron dat dit echt gemaakt is door alle 5 heren samen?Of überhaupt dat er gebruik wordt gemaakt van Roughstate als alias?
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
haha je meent twrote:1.. 2.. 3.. 4.. ja, nog steeds 5!wrote:wrote:''Roughstate - TBA''? Bron dat dit echt gemaakt is door alle 5 heren samen?Of überhaupt dat er gebruik wordt gemaakt van Roughstate als alias?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Als ik het goed hoor een melodie met een waanzinige break van Tiesto gekopieerd en een hardcore kick schreech anti. Nee, gatverdamme wat lelijk. Ik dacht dat B-Front tegen HC screech anti was...
Staat ook nergens bevestigd dat B-front hier iets mee te maken heeft.wrote:Als ik het goed hoor een melodie met een waanzinige break van Tiesto gekopieerd en een hardcore kick schreech anti. Nee, gatverdamme wat lelijk. Ik dacht dat B-Front tegen HC screech anti was...
Dit klonk live toch wel heel dik hoor

Zag vorige week wel een filmpje voorbij komen waarbij alle mannen in één studio bezig waren. Wellicht is dat enig bewijs dat ze met z'n allen bezig waren aan deze track.wrote:Staat ook nergens bevestigd dat B-front hier iets mee te maken heeft.wrote:Als ik het goed hoor een melodie met een waanzinige break van Tiesto gekopieerd en een hardcore kick schreech anti. Nee, gatverdamme wat lelijk. Ik dacht dat B-Front tegen HC screech anti was...
I danced my feet of when this track was first played at Hard Bass!!1wrote:Hoor je wel aan de sounds, dit is net zon track als The Resistance van A2 Allstars.wrote:''Roughstate - TBA''? Bron dat dit echt gemaakt is door alle 5 heren samen?Of überhaupt dat er gebruik wordt gemaakt van Roughstate als alias?
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
En je hoort duidelijk aan de break dat het bfront/freqz is en de kick is duidelijk ran-d
Die kick kan echt van iedereen zijn behalve B-front... zoveel verschillen die tegenwoordig niet meer van elkaarwrote:En je hoort duidelijk aan de break dat het bfront/freqz is en de kick is duidelijk ran-d
-
GHardtraxxer
- 52 posts member since 2015
- last seen Jun 2016
Tja, de tracks van B-Front verschillen ook niet veel van elkaar.. Ook elke keer hetzelfde.wrote:Die kick kan echt van iedereen zijn behalve B-front... zoveel verschillen die tegenwoordig niet meer van elkaarwrote:En je hoort duidelijk aan de break dat het bfront/freqz is en de kick is duidelijk ran-d
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Klopt maar roughstate draaiden volgens mij alleen tracks van zichzelf en opende hiermee, do the mathwrote:Die kick kan echt van iedereen zijn behalve B-front... zoveel verschillen die tegenwoordig niet meer van elkaarwrote:En je hoort duidelijk aan de break dat het bfront/freqz is en de kick is duidelijk ran-d
Als Ran-D een plaat heeft gemaakt met Polish Raw Brigade komt die track ook gewoon in aanmerking om hem te draaien tijdens een Roughstate Showcasewrote:Klopt maar roughstate draaiden volgens mij alleen tracks van zichzelf en opende hiermee, do the mathwrote:Die kick kan echt van iedereen zijn behalve B-front... zoveel verschillen die tegenwoordig niet meer van elkaarwrote:En je hoort duidelijk aan de break dat het bfront/freqz is en de kick is duidelijk ran-d
Klinkt weinig origineel.
Je hoort wel de collab, maar of dat nou werkt...
Je hoort wel de collab, maar of dat nou werkt...
Klonk erg vet live! sowieso was het merendeel van deze set goed aan te horen. Excuses voor het beroerde geluid in het filmpje, telefoon is beetje kapot.
2 minuten aan break en dan een ziek saaie anti. Ik vind t maar niks
-
S
Die anti is niet veel aan maar de 2e climax klinkt toch wel erg lekker 
View on YouTube
Tijdens Frequencerz live gedraaid. Zegt natuurlijk nog niet zoveel maar zou best wel eens een dikke Qlimax track kunnen worden
Tijdens Frequencerz live gedraaid. Zegt natuurlijk nog niet zoveel maar zou best wel eens een dikke Qlimax track kunnen worden