Active topics in Tracks
Moderators
Lekker stijltje heeft deze man toch. Met deze platen en platen zoals als bij THE GANG weet je gewoon dat zijn set gewoon feest is.
Jep, voor mij de interessantste raw hs naam op het moment. Gewoon zijn eigen gang gaan, nieuwe shit proberen, niet te serieus zijn met zijn muziek en bovendien gewoon goede kicks.wrote:Lekker stijltje heeft deze man toch. Met deze platen en platen zoals als bij THE GANG weet je gewoon dat zijn set gewoon feest is.
Dit klinkt echt dik haha. Opeens die soort early hc kick erin.
-
A
lolwrote: Gewoon zijn eigen gang gaan
Dit is echt top. Expulze & Narfos ken ik al een tijdje (pun intented) en vond het altijd al een interessante stijl die prima bij de nieuwe stijl van Rooler past. Zouden ook ook het label passen.
Echte kenner van de undergroundwrote:Dit is echt top. Expulze & Narfos ken ik al een tijdje (pun intented) en vond het altijd al een interessante stijl die prima bij de nieuwe stijl van Rooler past. Zouden ook ook het label passen.
-
CHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2022
- last seen May 2022
Zo underground zijn deze gasten niet, kijkende naar het aantal streams:wrote:Echte kenner van de undergroundwrote:Dit is echt top. Expulze & Narfos ken ik al een tijdje (pun intented) en vond het altijd al een interessante stijl die prima bij de nieuwe stijl van Rooler past. Zouden ook ook het label passen.
Rattn Tattn: 19M @ Spotify/9M @ Youtube (ter vergelijking: Dragonborn heeft 14M op Spotify)
Polkaholica: 7M @ Spotify
Beer: 3M @ Spotify
Zijn volgens mij wel one hit wonders, denk dat die streams op de onderste 2 platen grotendeels zijn van mensen die uit nieuwsgierigheid andere tracks dan Rattn Tattn hebben aangeklikt.