Verklaar u nader? 
Dat is niet zo moeilijk toch? Is een comment op/over hun zelfwrote:Verklaar u nader?
Dat is niet zo moeilijk toch? Is een comment op/over hun zelfwrote:Verklaar u nader?
Ja sherlock ik snap wel wat hij bedoelt, maar vraag me af hoe hij weet dat het een account van henzelf is? Mods hebben IP's vergeleken ofzo??wrote:Dat is niet zo moeilijk toch? Is een comment op/over hun zelfwrote:Verklaar u nader?
Ja, er zijn 4/5 acc die precies hetzelfde IP adres hebben als het SZP acc hierwrote:Ja sherlock ik snap wel wat hij bedoelt, maar vraag me af hoe hij weet dat het een account van henzelf is? Mods hebben IP's vergeleken ofzo??wrote:Dat is niet zo moeilijk toch? Is een comment op/over hun zelfwrote:Verklaar u nader?
Haha geef jezelf maar ff 1,5 uur van je stage tijd vandaagwrote:Holy shit vgm zie ik nu dat het hardstyle fittie topic ontploft is, ook even een paar dagen minder actief geweest hoor haha, stage gaat even on hold
Ik hoor toch echt keep me awake op 5:59? Volgensmij zit dit nummer helemaal niet in deze set.wrote:View on YouTube
@05:59
Heerlijk om dit weer terug te lezenwrote:2017 - Het jaar van Sub Zero Project
Zonder twijfel wat een bazen
Vind ik niet.wrote:Het is meer een kick-edit