Potentie is er! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Dit dus!wrote:Potentie is er!
Benieuwd wat dit in de toekomst gaat brengen, Darkness is wel een lekkere track overigens.
Er komt toch een S achter als je houten stoelen hebt met 3 poten?wrote:En waarom hebben de Noisecontrollers dan wel een S ipv een Z?
sorry, had ik even zin in
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Klinken niet verkeerd
.
JEZUS wat een niveau hier weerwrote:Klopt. Alleen als je in het bezit bent van een zitmaaier met 3 cilinders is deze regel niet van toepassing.wrote:Omdat die 20+ zijn. Tot je 20e is een Z verplicht.wrote:En waarom hebben de Noisecontrollers dan wel een S ipv een Z?
aargh... min 1 voor tillt deze keer.
beide nummers zijn te standaard en 13 in een dozijn naar mijn mening
beide nummers zijn te standaard en 13 in een dozijn naar mijn mening
Had ik niet verwacht dit. Klinkt zeker niet verkeerd!
Darkness is echt vet! Vooral die intro
Godz is een stuk minder, maar ook nog wel lekker. Toch positief verrast door artiesten waar ik nog nooit van heb gehoord.
Darkness is echt vet
!
Die andere vindk iets minder
Eindelijk belge die iets hardere muziek maken
Die andere vindk iets minder
Eindelijk belge die iets hardere muziek maken
klinken allebei aardig, voorkeur gaat uit naar darkness, maar bij beide gigantisch lange breaks. 
Zo ik hoorde Darkness 2 sec en ik dacht meteen dit is een vette plaat!
B-Front style
.
Dan Godz doet me nog niet zoveel op het moment, geen slechte plaat overigens.
B-Front style
Dan Godz doet me nog niet zoveel op het moment, geen slechte plaat overigens.
In belgie hebben ze dus ook eindelijk de eerste raw artiest 
hahahahhawrote:Klopt. Alleen als je in het bezit bent van een zitmaaier met 3 cilinders is deze regel niet van toepassing.wrote:Omdat die 20+ zijn. Tot je 20e is een Z verplicht.wrote:En waarom hebben de Noisecontrollers dan wel een S ipv een Z?
Heb Revolutionz al zien draaie, hij is duidelijk een een Fusion, raw hardstyle fan
Het is 1 persoon.
"TiLLT! Records is proud to welcome a new hardstyle duo to its artist roster: 'Revolutionz'! Their raw sound fits the label perfectly."wrote: Het is 1 persoon.
Krijg bij Darkness een beetje het gevoel alsof ik hem vaker heb gehoord... Maarja voor een eerste release vind ik het zeker goed klinken en dan met name de kicks, die gaan echt heel erg hard.
Darkness
Benieuwd wat dit in de toekomst gaat brengen
Benieuwd wat dit in de toekomst gaat brengen
Indeed woehoee hahawrote:In belgie hebben ze dus ook eindelijk de eerste raw artiest
Darkness is erg vet hoor
...wordt zeker gedraaid hier 
Hoor het nu pas, die 1e vocals van Angerfist & Predator - Legend
Klinkt nog steeds goed, benieuwd wat ze nog meer gaan brengen op TILLT
Klinkt nog steeds goed, benieuwd wat ze nog meer gaan brengen op TILLT
Precies, heb ik ook wel is last van!wrote:Had dit topic bijna niet aangeklikt tot in het cat number zag.wrote:Klinkt niet slecht, had ik toch niet gezocht achter zon naam.
De kick van darkness is echt hard! verder vind ik het nummer ook wel lekker!