Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
R
Dikke plaat! Begin doet me erg denken aan Wildstylez - Soundstorm, laat dat nou net een dijk van een plaat zijn.
Wie zijn dit verder? Hebben zij al wel eens een release?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Neewrote:Dikke plaat! Begin doet me erg denken aan Wildstylez - Soundstorm, laat dat nou net een dijk van een plaat zijn.
is de nieuwe aanwinst van Fusion
Om het beleid maar na te streven, geen release = geen topic in deze sectie. Als de release eraan komt mag je me een PB sturen 
Ik hoor nou niet echt de 2005-2011 sound. Lijkt een beetje op Noisecontrollers van de afgelopen 3 jaar.
Ik hoor dat 'roots' gedeelte nog niet echt terug. Voor de rest vind ik de kicks niet lekker klinken, al helemaal wanneer ze zo hoog gaan in de climax. Ben wel benieuwd wat ze nog meer te bieden hebben op dat album.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
wrote:Ik hoor nou niet echt de 2005-2011 sound. Lijkt een beetje op Noisecontrollers van de afgelopen 3 jaar.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Melodie is echt chill.
maar die kick mag nog wel een sleutelbeurtje krijgen.
maar die kick mag nog wel een sleutelbeurtje krijgen.
Lekker hoor! Luistert lekker weg.
Ik hou hier een beetje een dubbel gevoel aan over. Het klinkt zeker niet slecht, maar er zit ook niet echt die oude sound in. Doordat ze dat bij de release erbij hebben gezet luister je toch op een iets andere manier.
Weer verplaatst. Blijkt geen losse release te komen, maar wordt onderdeel van het album. Zal het topic wel open laten 
-
R
Deze track heeft inderdaad niet 100 % de "oldschool" sfeer. Desalniettemin f*cking vette plaat!
Waar ze op doelen is de 2009/2010 tijdperk zegmaar. Er zitten zeker een paar trackjes tussen die je zeker weer een jaartje of 6 terug in de tijd brengt. Ik heb echt zin in dit album!

Waar ze op doelen is de 2009/2010 tijdperk zegmaar. Er zitten zeker een paar trackjes tussen die je zeker weer een jaartje of 6 terug in de tijd brengt. Ik heb echt zin in dit album!