Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single 2 tracks

Requiem & Titan - Wrong Impression (FUSION273)

Label
Fusion Records
Catalogue number
FUSION273
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Nutteloze discussie weer hiervoor xd Hoop dat die Vlegel gelijk van het forum is getrapt! :)

OT: Vind de voorgaande tracks van Requiem beter! neemt niet weg dat het een track is die zeker voorbij mag komen op een feest :thumbup:
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2013
last seen Sep 2015
Helaas maakt deze man niet zijn eigen producties, word gedaan door een producer bij fusion.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 11 days ago
View on YouTube
Hardtraxxer
302 posts member since 2013
last seen Oct 2021
hardestijl wrote:Helaas maakt deze man niet zijn eigen producties, word gedaan door een producer bij fusion.
Hij krijgt toch gewoon zoals hij zelf al meerdere keren heeft aangegeven alleen hulp bij het producen?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
hardestijl wrote:Helaas maakt deze man niet zijn eigen producties, word gedaan door een producer bij fusion.
Wordt is met dt, dombo.
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 1 day ago
deze klinkt nog best wel vet eigenlijk
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Onzin weer weg. Ik ben echt helemaal klaar met die verhalen over dat Requiem niet zelf produceert, ongeacht of dit waar of niet waar is, een bron heb je namelijk niet.
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Requiem in het geheel kan me nog steeds niet bekoren. Het is beetje van hetzelfde en smaakt beetje af en toe naar Michel Pollen. Zolang er goede muziek uitstroomt klaag ik niet, maar dat is voor mij nog niet het geval.
Hardtraxxer
147 posts member since 2015
last seen Jan 2019
Released by:
Fusion Records
Release date:
9 November 2015
Bron: Fusion Soundcloud

View on SoundCloud
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Vet, vind het een hele lekkere plaat :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Heb nooit zoveel met beide artiesten maar dit is echt heel vet. Super goede lompe kick, leuke pakkende melodie en aardige break. Drive ook in de intro :$
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
corneelwr wrote:Heb nooit zoveel met beide artiesten maar dit is echt heel vet. Super goede lompe kick, leuke pakkende melodie en aardige break. Drive ook in de intro :$
Dit! Fijne track dit :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Begin deze steeds meer te waarderen. 'Apart' plaatje met een aanstekende melodie.
P
Hardtraxxer
275 posts member since 2011
last seen Mar 2018
kevin-field wrote:Begin deze steeds meer te waarderen. 'Apart' plaatje met een aanstekende melodie.
corneelwr wrote:dit is echt heel vet. Super goede lompe kick, leuke pakkende melodie en aardige break. Drive ook in de intro :$
Ben het met deze beide eens, staat al even op repeat! Hoop deze nog eens op een feestje te horen. Enige minpunt vind ik de tweede climax, had denk ik liever enkel de melodie met een twist in de melodie of de kicks gezien, zonder die screeches. De screeches halen voor mij een beetje de energie uit de melodie.
R
1 posts member since 2016
last seen Dec 2016
ParanoidNL wrote:
Vlegel wrote:Zit een ghostproducer achter, heb ik gehoord van een goede en betrouwbare bron. En nee ik kan niet zeggen wie xd
Maar hij doet het dus niet zelf, overigens doet bijna niemand bij Fusion het momenteel zelf als ik het zo zie. Dus in die zin geen verrassing haha
En wie mag jij dan zijn met je betrouwbare bron?

Zijn ghost is :
Michel Pollen. Eveneens de man achter de pitcher,donkeyrollers, zany en dozer.
Er zijn maar weinig die zelf produceren. Het gaat om de looks tegenwoordig.
Ook warface maakt het niet zelf. Hoor je niemand over. Dus laten we er ook geen probleem van maken. Maar hij heeft dus wel gelijk. Boray maakt het niet zelf
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Warface steekt het niet onder stoelen of banken. Volgens mij zitten ze altijd me 2 in de studio.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 23 days ago
RefurzeOfficial wrote: Zijn ghost is :
Niet waar
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 5 days ago
RefurzeOfficial wrote:
ParanoidNL wrote:
Vlegel wrote:Zit een ghostproducer achter, heb ik gehoord van een goede en betrouwbare bron. En nee ik kan niet zeggen wie xd
Maar hij doet het dus niet zelf, overigens doet bijna niemand bij Fusion het momenteel zelf als ik het zo zie. Dus in die zin geen verrassing haha
En wie mag jij dan zijn met je betrouwbare bron?

Zijn ghost is :
Er zijn maar weinig die zelf produceren. Het gaat om de looks tegenwoordig.
Ook warface maakt het niet zelf. Hoor je niemand over. Dus laten we er ook geen probleem van maken. Maar hij heeft dus wel gelijk. Boray maakt het niet zelf
Gast dat Warface verhaal kennen we nu ondertussen wel en dat heeft totaal niks met ghostproducen te maken :sleep:
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Lekker boeiend wie wie nou helpt. Zolang er maar goede muziek van het Fusion label komt :)