Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single 2 tracks

Requiem - Psychotic Tendencies (FUSION280)

Label
Fusion Records
Catalogue number
FUSION280

Source: fusionbv.com

Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Wat boeit het ook, je weet toch wat ie bedoelt.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 23 days ago
Het begint hier op facebook te lijken joh :/
Artiest
28 posts member since 2016
last seen Jul 2018
Ivey Jones wrote:
Dopaminer wrote:Vind de opbouw aan t begin nog wel vet, tekst geeft wel een lekkere sfeer mee. Maar oh oh, die drop.... :sick: Wat saai zeg! Jammer na veel goeie releases!
Overgewaaide hype uit Amerika om het een drop te noemen, in producer termen is het een "fill".
Een fill is een korte edit of een geluidje tussendoor. In (dance)producers termen is het gewoon drop of climax hor. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 20 hours ago
Break Zero wrote:
Ivey Jones wrote:
Dopaminer wrote:Vind de opbouw aan t begin nog wel vet, tekst geeft wel een lekkere sfeer mee. Maar oh oh, die drop.... :sick: Wat saai zeg! Jammer na veel goeie releases!
Overgewaaide hype uit Amerika om het een drop te noemen, in producer termen is het een "fill".
Een fill is een korte edit of een geluidje tussendoor. In (dance)producers termen is het gewoon drop of climax hor. :thumbup:
`

Haha Ivey Jones probeert even wijs te doen door iemand te verbeteren heeft hij het nog fout ook. :lol:
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Ik vraag me oprecht af hoelang die raw hypetrain nog door gaat denderen. De volgelingen blijken echter zeer fanatiek te zijn, en met maskers!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Code White wrote:Ik vraag me oprecht af hoelang die raw hypetrain nog door gaat denderen. De volgelingen blijken echter zeer fanatiek te zijn, en met maskers!
Keer een feestje gepakt ofzo?