Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Requiem - Collateral Damage (FUSION247)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION247
- 01Collateral Damage (Original Edit)
- 02Collateral Damage (Original Mix)
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
-
RArtiest
- 60 posts member since 2014
- last seen Jun 2020
Explain? De drop bedoel je hoop ik?wrote:Ongelooflijk hoeveel de climax op Attention lijkt.
Ik denk dat hij die paar noten voor de drop bedoelt inderdaad, maar de rest totaal nietwrote:Explain? De drop bedoel je hoop ik?wrote:Ongelooflijk hoeveel de climax op Attention lijkt.
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Als dit Radical track was, had ik het ook geloofd. Prima track
Die paar noten in het begin van de melodie lijken toch best veel op Attention, is maar een fractie van het hele nummer maar snap de vergelijking wel!wrote:Explain? De drop bedoel je hoop ik?wrote:Ongelooflijk hoeveel de climax op Attention lijkt.
Begin hem echt steeds vetter te vinden!
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Erg leuke plaat! Enige dingetje vind ik dat als je de vocal: "attention" voor de climax plakt je een volwaardige remix hebt!
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Wat een heerlijke kick en melodie! 
Vocals vind ik niks. Climaxes zijn te chaotisch. Sfeertje is wel top. Kicks zijn ook niet storend 
Hoe vet dat stuk met die pitchkicks op 2:00 is, hoe ontzettend uitgekauwd dat ritme met een overdreven pitchkick op de 8e tel begint te worden zeg.
-
AHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Ben ik het niet mee eens, het speelse wat radical in zijn tracks heeft hoor ik hier niet in terugwrote:Als dit Radical track was, had ik het ook geloofd. Prima track
Dat ritme waar ik het over hebt wel anders.
Verplaatst
Ik vind de track erg veel breaks hebben, weinig 'beuken' om het zo maar te zeggen
Ik vind de track erg veel breaks hebben, weinig 'beuken' om het zo maar te zeggen
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Dat vind ik toch ook wel een beetje, ben ook een voorstander waarin het lekker doorgaat met weinig breaks en opbouw gewoon lekker knallenwrote:Verplaatst
wrote:Verplaatst
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Attention!
Vind het anyhow wel nice klinken!
Vind het anyhow wel nice klinken!