Heel vet! Had gehoopt dat de melodie iets meer uplifting was, maar dat kwam in de 2e climax wel goed. Props! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Doe mij maar de collab met The Pitcher.
Zeker, wat een heerlijke track joh, zit constant in m'n hoofd die melodie.wrote:Gisteravond live gehoord. Erg dikke track. Heerlijke melodie
Leuk catchy melodietje en geen overdreven kicks en rolls, heerlijk!

Zeker meer van dit!wrote:Wat een toffe reacties!! Had gehoopt dat die het goed ging doen maar dit![]()
Meer van dit? Lets do it
Erg dikke track, maar die clip is wel niveautje Foutmijn 
-
DHardtraxxer
- 64 posts member since 2014
- last seen Sep 2019
Heerlijke plaat!! 
wrote:Doe mij maar de collab met The Pitcher.
-
R
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 14 hours ago
Meer van dit! 
Dit is echt een lekkere plaat met catchy melodie enzo.
Maar het geluid klinkt gewoon een beetje 'vreemd', alsof de instellingen van m'n geluidsinstallatie niet goed staan.
Dit maakt de plaat eigenlijk wat minder.
Ik weet niet of dit de bedoeling is
Maar het geluid klinkt gewoon een beetje 'vreemd', alsof de instellingen van m'n geluidsinstallatie niet goed staan.
Dit maakt de plaat eigenlijk wat minder.
Ik weet niet of dit de bedoeling is
Komt dat niet gewoon door Facebook die rare dingen doet met de kwaliteit? Ook mbt die vraag over de reverb op de vorige pagina.
Ik heb 'm geluisterd in de podcast van Unleashed, via soundcloudwrote:Komt dat niet gewoon door Facebook die rare dingen doet met de kwaliteit? Ook mbt die vraag over de reverb op de vorige pagina.
Moest deze echt vaker horen voordat ik hem kon waarderen vond de melodie in het begin wat willekeurig of vreemd klinken.
Maar verder heel vet gemaakt ben wel benieuwd naar meer van dit!
Maar verder heel vet gemaakt ben wel benieuwd naar meer van dit!