Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ja het is voor mij weer meteen duidelijk. Geen slechte remix of zo, maar er zitten hier wat mij betreft een paar kicks in waar ik gewoon een nare bek van trek. Eigenlijk vind ik alleen die eerste serie van kicks gaaf. 
Goeie draai aangegeven door E-Force!
Vet! Maar dat komt vooral door die epische screeches die het origineel ookal bevatte. Beetje jammer van de vele kickswitches maar ben blij dat je deze plaat nu weer waarschijnlijk gaat horen op festivals, in een nieuw jasje dan wel.
Haha.wrote:maar ben blij dat je deze plaat nu weer waarschijnlijk gaat horen op festivals
Hele vette remix, vind alleen de tweede kick echt helemaal niks.
-
KHardtraxxer
- 128 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Wat een recycleplaat zeg, doet me niks
Ik vind 'm wel wat hebben m.u.v. de spaart-u-voor-onze-moestuin-actie-kicks.
-
JHardtraxxer
- 153 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
wrote:Ik vind 'm wel wat hebben m.u.v. de spaart-u-voor-onze-moestuin-actie-kicks.
Wel eens met dit verder, zet toch liever het origineel op door de betere kicks daarin.
wrote:Ik vind 'm wel wat hebben m.u.v. de spaart-u-voor-onze-moestuin-actie-kicks.
Gelukkig nog geen weer om te gaan tuinieren.
Al zijn kicks recyclen en achter elkaar plakken. Niks origineels, nergens spannend. 
-
V
- 8 posts member since 2021
- last seen Aug 2021
dit zijn ze! Zulke platen wil je horen als je in de blue staat
Ik heb hier zo niks mee. Climaxen zijn gewoon een bij elkaar geraapt zooitje aan kicks en wat screeches. Het voelt weer als 2014 alleen met nog kuttere kicks.
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
wrote:Al zijn kicks recyclen en achter elkaar plakken. Niks origineels, nergens spannend.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
1:31 HAHAHAHAHHAHA
Dan hoor je die eerste kick en dan denk je "Chill, weer die heerlijke E-Force screeches en drive" en dan komt die tweede kick en dan zakt het de hele plaat weer als een kaartenhuis in elkaar.. Dit had in potentie zo'n vette remix kunnen zijn, maar een deel van de kicks maakt hem voor mij gewoon echt een stuk minder 
wrote:1:31 HAHAHAHAHHAHA
Dit.wrote:Dan hoor je die eerste kick en dan denk je "Chill, weer die heerlijke E-Force screeches en drive" en dan komt die tweede kick en dan zakt het de hele plaat weer als een kaartenhuis in elkaar.. Dit had in potentie zo'n vette remix kunnen zijn, maar een deel van de kicks maakt hem voor mij gewoon echt een stuk minder
sponsored by zeehondencentrum Pieterburenwrote:1:31 HAHAHAHAHHAHA
Ik vind deze plaat maar mhwa. Er zit een goede drive in, maar helaas worden goede kicks afgewisseld met minder goede kicks. Ik vind het origineel persoonlijk stukken beter. Deze plaat is dan wel weer leuk om een set mee af te sluiten.