Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Cover: Refuzion - Do You Want Me EP
HS EP 3 tracks

Refuzion - Do You Want Me EP (DWX201)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX201
  1. DYWM (Do You Want Me)YouTube
  2. Free FallingYouTube
  3. ThoughtlessYouTube
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Refuzion - Do You Want Me EP (DWX201)

Label: Dirty Workz
WEB release: 08/12/2014

Tracks:
01. DYWM (Do You Want Me)
02. Free Falling
03. Thoughtless

Samples:
View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by wootum on 26 Nov 2014 19:15, edited 3 times in total.
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Free Falling:
https://www.facebook.com/video.php?v=785247121535442

Nieuw bij Dirty Workz? Zo ja, verdiend :)

Moet dit niet 8/12 zijn trouwens. Bij Free Falling staat release; next month.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Gelukkig staan er ook nog nieuwe producers op die het in deze stijl proberen. Ben benieuwd naar de hele EP.
Hardtraxx Crew
last seen 6 hours ago
Mitzinator wrote: Moet dit niet 8/12 zijn trouwens. Bij Free Falling staat release; next month.
Sorry, klopt.
K
Lenny wrote:Gelukkig staan er ook nog nieuwe producers op die het in deze stijl proberen. Ben benieuwd naar de hele EP.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Welke stijl? 13 in het dozijn mainstream?
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Lyst wrote:Welke stijl? 13 in het dozijn mainstream?
Ja, en toen
K
Lyst wrote:Welke stijl? 13 in het dozijn mainstream?
Ja raar man dat mensen dit mooi kunnen vinden... Ik schaam met er wel een beetje voor! Durf het ook bijna tegen niemand te zeggen :oh:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Prima, ik vind het gewoon meer van hetzelfde. De scene verzadigt alleen maar verder met dit soort artiesten, in plaats van dat ze een verrijking zijn. Creativiteit en originaliteit zijn tegenwoordig ver te zoeken. Maar goed als mensen die dingen niets interesseert begrijp ik ook wel dat iedereen hetzelfde doet.
K
Lyst wrote:Prima, ik vind het gewoon meer van hetzelfde. De scene verzadigt alleen maar verder met dit soort artiesten, in plaats van dat ze een verrijking zijn. Creativiteit en originaliteit zijn tegenwoordig ver te zoeken. Maar goed als mensen die dingen niets interesseert begrijp ik ook wel dat iedereen hetzelfde doet.
I don't maak hier woorden aan vuil maar toch bedankt voor je mening :thumbup:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Wasted penguinz begon met deze stijl, daarna kwamen rebourne en neilio, daarna sylence en cyber, nu weer een nieuwe artiest. Stop eens.. Dit verpest de scene alleen maar verder imo.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
En die standaard raw troep? Is toch ook "allemaal hetzelfde". Volgens mij is het nog steeds kwestie van smaak. Ja het is meer van hetzelfde maar toch weer anders. Dat mogen sommige niet vinden, net zoals ik alle raw hetzelfde vind klinken. Is maar net hoe je het interpreteert. Ik vind hardstyle tegenwoordig ook veel minder veelzijdig dan vroeger. Je hebt nu of melodische hardstyle of kicks en een screech erdoorheen. Dat is jammer maar niet anders. Moeten we maar mee dealen!

Ot: prima tracks
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
The Venator wrote:Wasted penguinz begon met deze stijl, daarna kwamen rebourne en neilio, daarna sylence en cyber, nu weer een nieuwe artiest. Stop eens.. Dit verpest de scene alleen maar verder imo.
Maak je niet dik, (RAW) Hardstyle never dies!!!!
Hardtraxx Crew
last seen 6 hours ago
jaron123 wrote:Dat is jammer maar niet anders. Moeten we maar mee dealen!
En dat is dus imo een verkeerde manier van denken.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
wootum wrote:
jaron123 wrote:Dat is jammer maar niet anders. Moeten we maar mee dealen!
En dat is dus imo een verkeerde manier van denken.
Blijkbaar denken de producers zo dus heeft weinig zin dat wij daar alleen maar over blijven zeuren. Ze luisteren blijkbaar toch niet.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
jaron123 wrote:En die standaard raw troep? Is toch ook "allemaal hetzelfde". Volgens mij is het nog steeds kwestie van smaak. Ja het is meer van hetzelfde maar toch weer anders. Dat mogen sommige niet vinden, net zoals ik alle raw hetzelfde vind klinken. Is maar net hoe je het interpreteert. Ik vind hardstyle tegenwoordig ook veel minder veelzijdig dan vroeger. Je hebt nu of melodische hardstyle of kicks en een screech erdoorheen. Dat is jammer maar niet anders. Moeten we maar mee dealen!

Ik vind raw net zo goed meer van hetzelfde, maar het is een beetje zinloos om dat in dit topic te melden wat helemaal niet over raw gaat.
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 20 hours ago
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Lyst wrote:
jaron123 wrote:En die standaard raw troep? Is toch ook "allemaal hetzelfde". Volgens mij is het nog steeds kwestie van smaak. Ja het is meer van hetzelfde maar toch weer anders. Dat mogen sommige niet vinden, net zoals ik alle raw hetzelfde vind klinken. Is maar net hoe je het interpreteert. Ik vind hardstyle tegenwoordig ook veel minder veelzijdig dan vroeger. Je hebt nu of melodische hardstyle of kicks en een screech erdoorheen. Dat is jammer maar niet anders. Moeten we maar mee dealen!

Ik vind raw net zo goed meer van hetzelfde, maar het is een beetje zinloos om dat in dit topic te melden wat helemaal niet over raw gaat.
Wie ben jij om te zeggen dat dat zinloos is. ik mag dit toch wel vergelijken met raw(wat ook een tak is in de hardstyle en dus gerelateerd is aan dit topic) :/
Voor dit weer in een discussie gaat eindigen laten we maar gewoon over de release zelf praten :kiss:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Zij het niet dat je vergelijking een drogreden is.
S
:corn:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Je hebt gelijk Lyst :thumbup:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
View on YouTube

De break met die piano is mooi gedaan, brengt wat sfeer met zich mee. Voor de rest een wat standaard melodie maar dat doet het over het algemeen wel goed bij mij, ik heb wel het gevoel dat de synth op één of andere manier op Atmozfears lijkt? De midintro vind ik dan een stuk minder, gewoon een screech met af en toe een pitchende kick. Was die piano er tussendoor (zoals in de outro) hier ook aanwezig dan vond ik het al een stuk interessanter, laat de track ook 'voller' klinken. Benieuwd naar de andere 2.
Last edited by Qlown on 25 Nov 2014 19:28, edited 3 times in total.
M
Hardtraxx Veteran
:loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
View on YouTube
M
Hardtraxx Veteran
Alle 3 heerlijk :loving: