HS EP 6 tracks

Redemption Records - Emperium I EP

Label
Redemption Records
Listen onSpotify
YouTubeRadical Redemption - The Behemoth

Tracklist · 6 tracks

1. Radical Redemption - The BehemothYouTube
  2. Crest - MonstersYouTube
  3. Mainframe - We Are The MainframeYouTube
  4. Modesto - Come AliveYouTube
  5. Oxya - The ThingYouTube
  6. Marshalls Of Mayhem - Chaos, Disorder or Violent DisruptionYouTube
J

Jambekkieee added this EP

Released on Redemption Records

Artist
last seen 5 hours ago 2 postssince 2026
Enjoy onze debutrelease "We Are The Mainframe" 💪💪
J
Tracks Moderator
last seen 4 hours ago 1,279 postssince 2017
Ik vind dit echt een hele vette EP! Natuurlijk altijd goed om nieuw talent zo te introduceren met een EP van maar liefst 6 platen. Platen hebben allemaal stevige kicks die niet te gek zijn, veel drive en productie technisch klinkt het allemaal erg goed.

Mijn absolute favoriet is de plaat van Mainframe. Goede kicks, geweldige sfeer en een fantastische melodie. Ga ik nog vaak opzetten. Ook samen gemaakt met Enemy Contact, zie ik, en laat ik daar nou fan van zijn :P Jullie hebben ook het 'trucje' afgekeken van Radical, om de naam vaak te noemen in de plaat en de titel. Goede manier om jezelf te introduceren.

Klein puntje van kritiek: alle platen zijn onder de 3 minuten. Dat maakt een plaat relatief 'verwaarloosbaar', dat maakt het 'gewoon' een plaatje. Ik zou zeggen, maak de platen minimaal 3 minuten. Bij Crest - Monsters had bijvoorbeeld de melodie erachteraan geplakt kunnen worden. Dat had de plaat veel meer kunnen geven en nu heb je een vette melodie voor 3 seconden gebruikt.
Artist
last seen 5 hours ago 2 postssince 2026
Jambekkieee wrote:25 Sep 2026 12:07 Mijn absolute favoriet is de plaat van Mainframe. Goede kicks, geweldige sfeer en een fantastische melodie. Ga ik nog vaak opzetten. Ook samen gemaakt met Enemy Contact, zie ik, en laat ik daar nou fan van zijn :P Jullie hebben ook het 'trucje' afgekeken van Radical, om de naam vaak te noemen in de plaat en de titel. Goede manier om jezelf te introduceren.

Thanks man! Goed om te horen!
Hardtraxxer
last seen 2 days ago 447 postssince 2024
Ep net ook geluisterd en mainframe en oxya zijn hier ook mijn favo nummers. Dit is de raw die ik echt vet vind.

Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 55 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago