Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Jammer dat de vocals nog een keer gebruikt zijn in hardstyle.
De plaat zou leuk geweest zijn, maar dan zonder de vocals.
De plaat zou leuk geweest zijn, maar dan zonder de vocals.
deze plaat pakt mij niet echt. normaal vind ik dat spul van Profite/Rebourne wel lekker maar dit klinkt meer 13 in a dozen.
-
J
Talentje is het zeker, maar dit? Nee dit doet me niks
-
DHardtraxxer
- 112 posts member since 2012
- last seen Feb 2024
Ik vind hem wel lekker wegluisteren, maar geen topperwrote:Omegatypez just played one of my latest tracks 'Extatic' at The Magic Show! I used vocals from the game S.W.A.T 2, also used in one of my favourite oldies Antifact - Path of Righteousness. Just to be clear, it's not a remix whatsoever
Zeker nog steeds een talentje die Rebourne!
Mijn oren bloeden van die pitchkicks.
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Dan wil ik wel eens weten wat jou oren doen bij die pitchkicks van die nieuwe Atom & The Eretik plaatwrote:Mijn oren bloeden van die pitchkicks.
OT: Nwaa leuk , meer ook niet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Normaal vind ik het niet zo erg dat vocals vaker worden gebruikt, maar Path of Righteuosness is 1 van mijn all-time favorieten dus dan mag het niet! Verder vind ik het wel weer een geinig plaatje, maar tot nu kan nog niks tippen aan split second
Mid-intro/outro klinkt wel leuk. Rest vind ik maar niks, is ook wat standaard.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Neh, saai.
wrote:Dan wil ik wel eens weten wat jou oren doen bij die pitchkicks van die nieuwe Atom & The Eretik plaatwrote:Mijn oren bloeden van die pitchkicks.

-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
wrote:wrote:Dan wil ik wel eens weten wat jou oren doen bij die pitchkicks van die nieuwe Atom & The Eretik plaatwrote:Mijn oren bloeden van die pitchkicks.
Hij heeft ze juist gebruikt omdat het ook een van zijn favorieten is. Ik citeer:wrote:Normaal vind ik het niet zo erg dat vocals vaker worden gebruikt, maar Path of Righteuosness is 1 van mijn all-time favorieten dus dan mag het niet! Verder vind ik het wel weer een geinig plaatje, maar tot nu kan nog niks tippen aan split second
''Omegatypez just played one of my latest tracks 'Extatic' at The Magic Show! I used vocals from the game S.W.A.T 2, also used in one of my favourite oldies Antifact - Path of Righteousness. Just to be clear, it's not a remix whatsoever
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012