2e climax klinkt echt heel lekker, kreeg net ff kippenvel
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
YHardtraxxer
- 235 posts member since 2009
- last seen Jan 2026
Beetje a la Split Second deze.
ja idd die 2e climax met die 3 snelle synths achter mekaar, geniaal! Lekker trackje dit, en die andere van hem ook al. Echt benieuwd!
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Hij doet t weer 
Om kicks te creëren die weer zo hoog als de Dom Toren springen.wrote:Hij doet t weer
Als je me vertelt waar precies in het filmpje zou ik je graag geloven. Ik hoor ze namelijk niet.wrote:Om kicks te creëren die weer zo hoog als de Dom Toren springen.wrote:Hij doet t weer
Op +/- 1.28 gaan ze voor mij al te hoog op het eerste gehoor.wrote:Als je me vertelt waar precies in het filmpje zou ik je graag geloven. Ik hoor ze namelijk niet.wrote:Om kicks te creëren die weer zo hoog als de Dom Toren springen.wrote:Hij doet t weer
-
J
Vind het wel lekker klinken dit, benieuwd naar HQ!
Hopelijk krijgt deze jonge binnenkort ook een 2-trackers release, ook weer effe geleden.
Hopelijk krijgt deze jonge binnenkort ook een 2-trackers release, ook weer effe geleden.
Dan vind je de Hardstyle vanaf 2007 dus minder, want daar komt het overal voor. Of is het ineens selectieve verontwaardiging sinds de hype dat pitchkicks niet te hoog mogen?wrote:
Op +/- 1.28 gaan ze voor mij al te hoog op het eerste gehoor.
1OO% gelijkwrote:Dan vind je de Hardstyle vanaf 2007 dus minder, want daar komt het overal voor. Of is het ineens selectieve verontwaardiging sinds de hype dat pitchkicks niet te hoog mogen?wrote:
Vind deze wel weer leuk die 2de climax doet mij goeie dinge verwachten in LQ
Idd wel beetje split second achtig ,maar dat was dan ook een geniale track
Ik ben hardstyle gaan beluisteren vanaf +/- 2008. Toen stoorde ik mij er nog niet aan maar sinds een jaartje kan ik het niet meer aanhoren live. Thuis vind ik het niet zo heel erg maar op een feest vind ik het niet aan te horen. Daarnaast vind ik de pitch kicks van de periode 2007-2008 anders in het gehoor klinken dan de huidige pitchkicks.wrote:Dan vind je de Hardstyle vanaf 2007 dus minder, want daar komt het overal voor. Of is het ineens selectieve verontwaardiging sinds de hype dat pitchkicks niet te hoog mogen?wrote:
Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
ik vind het waarde toevoegen aan de track. like it ! 
Ik kan juist superhard gaan op pitchkicks haha, vind het juist wat toevoegen aan trackswrote:Ieder zijn smaak natuurlijk, om op te stampen is geen een pitch fijn vind ik. Klinkt idd beetje als Split Second. Erg benieuwd of ie in HWS zit, klinkt erg fijn voor zover ik nu kan horen.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
hmm wacht wel ff op hq 
-
KHardtraxxer
- 116 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Precies ik ook! Laag al hard en als hij pitched nog harderwrote:Ik kan juist superhard gaan op pitchkicks haha, vind het juist wat toevoegen aan trackswrote:Ieder zijn smaak natuurlijk, om op te stampen is geen een pitch fijn vind ik. Klinkt idd beetje als Split Second. Erg benieuwd of ie in HWS zit, klinkt erg fijn voor zover ik nu kan horen.
Net alsof jij niet verandert bent sinds 2008 Khadber.wrote:Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).
Niet dat ik deze kicks extreem hoog vind, maar er is wel een verschil met de kicks uit die tijd, omdat de tail van de kicks heel anders zijn tegenwoordig en daardoor veel meer op de voorgrond. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je kicks uit die tijd anders beoordeeld dan die in deze tijd. Bovendien worden de meeste mensen kritischer naarmate ze langer luisteren/zich verdiepen. De smaak van zij die zich niet verdiepen en zij die zich wel verdiepen is niet voor niets zo verschillend, die laatste mensen hebben dus allemaal een andere mening dan vroeger. Succes als je iedereen daar op wil gaan aanspreken.
ik vind de loopjes toch wel erg veel op Split Second lijken, maar ik wacht met mijn ordeel tot er een betere sample komt
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik wordt er wat moe van dat je er elke track weer op reageert.wrote:Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).
Dan lees je het toch niet. Khadber legt uit dat hij vind dat er wel erg overdreven word gereageerd. Wacht nou eerst maar eens af op de HQ mensen.wrote:Ik wordt er wat moe van dat je er elke track weer op reageert.wrote:Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Omdat Khadber er (begrijpelijk) moe van wordt dat er op elke track gereageerd wordt op de pitchkicks, maar dat stoort jou dan blijkbaar weer niet.wrote:Ik wordt er wat moe van dat je er elke track weer op reageert.wrote:Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).
Grafherrie jo, schrok me de pleuris. En ja dit is Split Second 2.0
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Ja irriteer ik me ook wel is aan ja, iedere keer hetzelfde verhaaltje.wrote:Omdat Khadber er (begrijpelijk) moe van wordt dat er op elke track gereageerd wordt op de pitchkicks, maar dat stoort jou dan blijkbaar weer niet.wrote:Ik wordt er wat moe van dat je er elke track weer op reageert.wrote:Dan vind ik nog steeds dat je niet gelijk hebt. Wat je zegt is zeker waar over de verandering in kicks, maar je doet echt alsof dit de allerhoogste allertijden zijn. Dat is gewoon niet waar. Ik heb weinig zin om dit namelijk bij iedere track te gaan lezen (waarbij het meestal gewoon niet waar is).