Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Album 23 tracks

Rebelion - Empire (Album) (GBDA007)

Label
Gearbox
Catalogue number
GBDA007

Source: gearboxdigital.com

R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
makrooy wrote:Denk ook dat RTM bedoelt dat elk producer na een slechte periode wel weer goed gaat produceren. Gaat natuurlijk niet op voor elke producer maar je ziet het wel veel.
Dit ja
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
RoyAPO wrote:Ik haat ze ook hoor. Kut geordies :lol:. Ze zijn niet van veel hoger niveau dan die mensen uit Geordie Shore

De rest van gearbox heb ik geen persoonlijke problemen mee opzich. Rooler is bijvoorbeeld gewoon voor reden vatbaar
Waarom wil je verhaal halen bij Rebelion dan? :lol: :lol: :lol:
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
RTM93 wrote:Wil je ze zien, ga je naar een feest waar ze staan. Wil je ze niet zien, zijn er ook genoeg feesten.
Of optie 3, ze staan op een groot feest waar er maar 1 area is en je ontkomt er niet aan.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Steffnov wrote:
RTM93 wrote:Wil je ze zien, ga je naar een feest waar ze staan. Wil je ze niet zien, zijn er ook genoeg feesten.
Of optie 3, ze staan op een groot feest waar er maar 1 area is en je ontkomt er niet aan.
Dan ga je niet naar dat feest, of eten :P
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Henk-Jan wrote:
Steffnov wrote:
Dan ga je niet naar dat feest, of eten :P
Inderdaad, dat is vaak van te voren bekend, moet je voor je zeld de afweging maken of je dat weekend wel of geen feest pakt.
Maar feesten met 1 stage zijn meer een uitzondering dan regel tegenwoordig.
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Seeker Of Fire wrote:Waarom delen artiesten zoals E-Dub dit?
eDUB is onderdeel van Garra dacht ik
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
RTM93 wrote:
Henk-Jan wrote:Dan ga je niet naar dat feest, of eten :P
Inderdaad, dat is vaak van te voren bekend, moet je voor je zeld de afweging maken of je dat weekend wel of geen feest pakt.
Ik gaf het enkel als voorbeeld dat je er niet altijd onderuit kunt komen. Om nou een bepaald feest te laten schieten omdat een bepaalde artiest er toevallig staat is wel heel extreem.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Mongoose wrote:
Klopt, samen met MBK.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
MelvinFR wrote:
Mongoose wrote:
Klopt, samen met MBK.
Thanks mannen, dit wist ik niet :P verklaard een hoop!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
RoyAPO wrote:Ik haat ze ook hoor. Kut geordies :lol:. Ze zijn niet van veel hoger niveau dan die mensen uit Geordie Shore
Pedaalemre wrote:Compleet mee eens, tel daarbij op dat half Gearbox een ongelooflijke inteelt kop heeft. Vooral die blonde van Rebelion (gary) en davide van Malice.
Jonas wrote:Godverdomme, ik wil die gasten even al mijn haat geven die ik kan.
Amai amai amai
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Bende jankerds zeg pfff. Verlaag jezelf nog eventjes ja, dan lachen ze nog harder. :lol: Kleuters.
Last edited by Indy on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Indy wrote:Bende jankerds zeg pfff. Verlaag jezelf nog eventjes ja, dan lachen ze nog harder. :lol:
:lol: Echt he. Ik vind Rebelion niks en ik heb dan ook nog geen een track van dit album geluisterd. Als ze moeten draaien, ga ik ergens anders naartoe. Zo lastig is het toch allemaal niet? Met jullie verwensingen en inteeltkoppen, kom op he :lol: . Kinderachtig gedoe.

Als ik in de schoenen van Rebelion had gestaan had ik precies hetzelfde gedaan. Stages zijn over het algemeen overvol als ze moeten draaien, dus waarom zou je het dan in hemelsnaam over een andere boeg gooien?
R
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Steffnov wrote:
RTM93 wrote:
Henk-Jan wrote:Dan ga je niet naar dat feest, of eten :P
Ik gaf het enkel als voorbeeld dat je er niet altijd onderuit kunt komen. Om nou een bepaald feest te laten schieten omdat een bepaalde artiest er toevallig staat is wel heel extreem.
Akkoord. Mee eens.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ik zeg dat een gast van Rebelion een inteeltkop heeft en gelijk wordt de assumptie gemaakt dat ik me vreselijk op zit te winden en inwendige woede heb tov die gasten. Ik denk nog geen seconde per maand aan die gasten, vind hun muziek gewoon bagger en een van hun heeft een inteeltkop ja. Arrogantie straalt er ook vanaf, kun je zelf toch ook wel zien. Maar verder lig ik er niet van wakker hoor. Mag ik ook ff voor 1 post zeiken :lol: En ja natuurlijk zou iedereen hetzelfde gedaan hebben. Groot gelijk. Daar staat 'inteeltkop' ook compleet los van dus ga huul'n.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pedaalemre wrote:Ik zeg dat een gast van Rebelion een inteeltkop heeft en gelijk wordt de assumptie gemaakt dat ik me vreselijk op zit te winden en inwendige woede heb tov die gasten. Ik denk nog geen seconde per maand aan die gasten, vind hun muziek gewoon bagger en een van hun heeft een inteeltkop ja. Arrogantie straalt er ook vanaf, kun je zelf toch ook wel zien. Maar verder lig ik er niet van wakker hoor. Mag ik ook ff voor 1 post zeiken :lol: En ja natuurlijk zou iedereen hetzelfde gedaan hebben. Groot gelijk. Daar staat 'inteeltkop' ook compleet los van dus ga huul'n.
Dit bericht spreekt je punt een beetje tegen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Dit is gewoon beledigen, man. Nergens voor nodig. :P
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Broken Balance wrote:
Pedaalemre wrote:Ik zeg dat een gast van Rebelion een inteeltkop heeft en gelijk wordt de assumptie gemaakt dat ik me vreselijk op zit te winden en inwendige woede heb tov die gasten. Ik denk nog geen seconde per maand aan die gasten, vind hun muziek gewoon bagger en een van hun heeft een inteeltkop ja. Arrogantie straalt er ook vanaf, kun je zelf toch ook wel zien. Maar verder lig ik er niet van wakker hoor. Mag ik ook ff voor 1 post zeiken :lol: En ja natuurlijk zou iedereen hetzelfde gedaan hebben. Groot gelijk. Daar staat 'inteeltkop' ook compleet los van dus ga huul'n.
Dit bericht spreekt je punt een beetje tegen.
Ik wind me in deze niet op om Rebelion maar omdat ik de backfire op m'n vorige post een beetje overdreven vind op 1 post uit 2700 ofzo die oprecht een belediging is. Zeg ook een keer wat.. Maar zal het niet meer doen jungs.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Bij mij gaat het grotendeels niet om hun muziek. Ik mag ze gewoon niet :lol:. Vind de muziek van Malice ook kut grotendeels maar daar maak ik me minder druk over
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
RoyAPO wrote:Bij mij gaat het grotendeels niet om hun muziek. Ik mag ze gewoon niet :lol:. Vind de muziek van Malice ook kut grotendeels maar daar maak ik me minder druk over
Maar jij gaat ook oprecht de confrontatie opzoeken met hun en hun fans en gaat je ongezouten mening delen bij hun fans op RSU. Als je hun en hun fans niet mag, waarom zou je dat dan doen.

Ik vind ze ook arrogant overkomen en dat blinde fandom vind ik ook niks, maar je kan het beter negeren en laten uitsterven dan aandacht geven.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Heb nog best veel support gekregen op Mn haat post richting Wall of Death. Eens in de zoveel tijd zoek ik de confrontatie op ja maar na Mn laatste discussie heb ik mijn laatste beetje hoop op een fatsoenlijke discussie opgegeven. Was even een test om te kijken of ze misschien veranderd zijn maar nee. Het is ook wel zo dat mijn discussies altijd uit de hand lopen en ver doorgaan waardoor het opvalt hahah. Heb ook periodes waarin ik helemaal geen discussies voer op Facebook
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Was even een test om te kijken of ze misschien veranderd zijn maar nee.
Dit zijn dan ook wel flinke oogkleppen. :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Een fatsoenlijke discussie op RSU starten, goed tijdverdrijf. Mijn inziens lok je het dan ook gewoon uit. Als je het 100x niks vindt en je dit van te voren ook weet en dit gaat ventileren bij een groep waarvan een groot deel het wel vet vindt. Laat het dan gewoon links liggen.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Dit topic heeft trouwens ondertussen meer views dan het HHZ album topic en meer dan 2x zoveel reacties. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Broken Balance wrote:Een fatsoenlijke discussie op RSU starten, goed tijdverdrijf. Mijn inziens lok je het dan ook gewoon uit. Als je het 100x niks vindt en je dit van te voren ook weet en dit gaat ventileren bij een groep waarvan een groot deel het wel vet vindt. Laat het dan gewoon links liggen.
Soms heb ik daar een prima discussie hoor. Het is ook weer niet zo’n kut groep als velen hier doen blijken. Er zitten 30k man in. Die zijn heus niet allemaal te dom om te poepen
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Pedaalemre wrote: Ik wind me in deze niet op om Rebelion maar omdat ik de backfire op m'n vorige post een beetje overdreven vind op 1 post uit 2700 ofzo die oprecht een belediging is. Zeg ook een keer wat.. Maar zal het niet meer doen jungs.
Mooi. Braaf.