Melodie is nog wel oke. Maar dan die anti met die kicks. Lachwekkend.wrote:Haha LockdownRandom melodie en dan die anti
![]()
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Rebelion ft John Harris - Empire
- 02Another Day
- 03Rebelion & Sub Sonik ft LXCPR - Bring It On
- 04BTTF
- 05Adaro ft Rob Gee - Dark Universe (Rebelion Remix)
- 06Echoes (E-force Remix)
- 07Hardest MF (Cryptonite Remix)
- 08Rebelion & Killshot - Partystarters
- 09Lockdown
- 10My Mind
- 11Rebelion & Warface - Get Back
- 12Radical Redemption & Outbreak - You With Me (Rebelion Remix)
- 13Sempiternal
- 14Rebelion & Luminite - Underground
- 15Warface ft Superior - Beyond Aggression (Rebelion Remix)
- 16Rise Again
- 17The TSAR
- 18E-Force & Deetox - Rawness (Rebelion Remix)
- 19Rebelion ft MC Livid - Armageddon
- 20Salvation (Delete Remix)
- 21Rebelion ft Sovereign King - Wall Of Death
- 22A-Bomb (N-Vitral Remix)
- 23Rebelion & Garra - DRUG$$
Source: gearboxdigital.com
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Klopt. Maar de keren dat ik hem gehoord heb, vond ik het allemaal maar random in elkaar steken met vooral kicks. Maar zullen zien wanneer de preview komt.wrote:Ja daarom ben ik benieuwd naar HQ. En versies die MQ online staan zijn oude versies.wrote:Die Hardest MF kan je overal al wel vinden online. Is alweer bijna een jaar oud. Vooral MQ, dat wel.
Lockdown: wat een kut kicks, laat maar...
Bring It On: kicks passen er niet helemaal bij, maar kan me er niet aan storen. Hele vete plaat geworden
Bring It On: kicks passen er niet helemaal bij, maar kan me er niet aan storen. Hele vete plaat geworden
Bring it on is een prima plaat inderdaad.wrote:Lockdown: wat een kut kicks, laat maar...
Kicks kunnen dr net mee door
Heerlijke plaat
, met name de 1e climax is echt genieten
. Prima kicks ook.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Wat een track 
Last edited by TheUnnamed on , edited 1 time in total.
Voor mij verpesten die kicks wat een heerlijke plaat had kunnen zijn. Zo'n zonde...
Jup same here, erg jammer.wrote:Voor mij verpesten die kicks wat een heerlijke plaat had kunnen zijn. Zo'n zonde...
wrote:Heerlijke plaat, met name de 1e climax is echt genieten
. Prima kicks ook.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Wat is er mis met die kicks? Die kicks zijn gewoon dik? Ik snap echt niet waarom iedereen de heletijd zit te janken over die kicks. Jullie lijken allemaal wel een stelletje mafkezen.wrote:wrote:Heerlijke plaat, met name de 1e climax is echt genieten
. Prima kicks ook.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Jezus die kicks, dit kan echt niet
Klinkt dit goed in hun oren ofzo? 
Ditwrote:Jup same here, erg jammer.wrote:Voor mij verpesten die kicks wat een heerlijke plaat had kunnen zijn. Zo'n zonde...
Ik word een beetje kriebelig van die kicks.
Die kicks zijn vaak gewoon slap. Bij die eerste plaat klonken ze in de mid nog redelijk maar in die climax vind ik het bedroevend. Phuture Noize maakt nog hardere kicks dan dat bij wijze van sprekenwrote:Wat is er mis met die kicks? Die kicks zijn gewoon dik? Ik snap echt niet waarom iedereen de heletijd zit te janken over die kicks. Jullie lijken allemaal wel een stelletje mafkezen.wrote:wrote:Heerlijke plaat, met name de 1e climax is echt genieten
. Prima kicks ook.
wrote:Wat is er mis met die kicks? Die kicks zijn gewoon dik? Ik snap echt niet waarom iedereen de heletijd zit te janken over die kicks. Jullie lijken allemaal wel een stelletje mafkezen.wrote:wrote:Heerlijke plaat, met name de 1e climax is echt genieten
. Prima kicks ook.
Wat een slappe en spuuglelijke kicks 
echt teringlijer kicks, word er kwaad van
heb je gezopen ofzo? Ik respecteer menig mening, maar dit slaat echt kant noch wal. Zou even langs de oordokter gaan, want voordat ik naar de oordokter was geweest vond ik dit ook vet.wrote:Heerlijke plaat, met name de 1e climax is echt genieten
. Prima kicks ook.
Dit bovenstaande is gelogen, ik ben doof, maar op een of andere manier kon ik toch zien dat deze kicks totaal misplaatst zijn.
Wat zijn we open minded hier op HT he
Jep, transgenders zijn top. Deze kicks nietwrote:Wat zijn we open minded hier op HT he
Oke, Garywrote:Wat is er mis met die kicks? Die kicks zijn gewoon dik? Ik snap echt niet waarom iedereen de heletijd zit te janken over die kicks. Jullie lijken allemaal wel een stelletje mafkezen.wrote:wrote:Heerlijke plaat, met name de 1e climax is echt genieten
. Prima kicks ook.
Idd best een coole track, maar die kicks echt tering wat slecht.. Liekt narns noar
.
Best leuke opzet maar dan komen de kicks en schiet ik echt keihard in de lach
In het producers topic zit nog beter materiaal