Warface kan er ook helemaal niks meer van..
Oh wacht..
Oh wacht..
Source: gearboxdigital.com
Gewoon audiovisueel cabaret is dit inderdaad. Scherp op de snedewrote:Ooooow dit is allemaal een grap! Kijk dat maakt het allemaal stuk logischer.
Net alle Edits van Delt-a geluisterd. Wat een geweldige mashups zijn dat danwrote:Geen idee of dit al geplaatst is, maar denk dat ik wel vrij zeker weet dat ze hier hun inspiratie vandaan hebben voor Rise Against:
View on SoundCloud
Vooral de 2e 'climax' van beide nummers lijken bijzonder veel op elkaarKort samengevat, heeft niks meer met muziek te maken dit. Schandalig slecht dit.
Waarom wacht je niet met bestellen tot je wat previews hebt gehoord danwrote:Dit album besteld omdat ik Uprising album stiekem toch best vaak aan heb gehad. Spijt van.
Impulsaankoopwrote:Waarom wacht je niet met bestellen tot je wat previews hebt gehoord danwrote:Dit album besteld omdat ik Uprising album stiekem toch best vaak aan heb gehad. Spijt van.
Ik dank je voor je wijze raad.wrote:Anders kun je er altijd nog lijnen op leggen. Die hardcopy CD's hebben ze niet voor niets uitgevonden!!
Heel HT als een malle die albums binnenharken en voor het 5 dubbele aanbieden op RSUwrote:Voor jou te hopen dat het snel uitverkoopt en dat wanhopige mensen in RSU nog op zoek zijn naar het album, en tadaa een paar eurootjes winst.
IK ZIE EEN VERDIENMODEL!!?!?!?!wrote:Heel HT als een malle die albums binnenharken en voor het 5 dubbele aanbieden op RSUwrote:Voor jou te hopen dat het snel uitverkoopt en dat wanhopige mensen in RSU nog op zoek zijn naar het album, en tadaa een paar eurootjes winst.
Wanneer beginnen we een start-up? Concurreren met Hardstyle.comwrote:IK ZIE EEN VERDIENMODEL!!?!?!?!wrote:Heel HT als een malle die albums binnenharken en voor het 5 dubbele aanbieden op RSUwrote:Voor jou te hopen dat het snel uitverkoopt en dat wanhopige mensen in RSU nog op zoek zijn naar het album, en tadaa een paar eurootjes winst.
wrote:Anders kun je er altijd nog lijnen op leggen. Die hardcopy CD's hebben ze niet voor niets uitgevonden!!
wrote:Anders kun je er altijd nog lijnen op leggen. Die hardcopy CD's hebben ze niet voor niets uitgevonden!!
Die heb ik niet hoorwrote:wrote:Anders kun je er altijd nog lijnen op leggen. Die hardcopy CD's hebben ze niet voor niets uitgevonden!!
Maar wat moet THArdstyler nou doen met zijn Uprising album? Die kwam alleen op USB namelijk
Geen gemekker....wrote:wrote:Anders kun je er altijd nog lijnen op leggen. Die hardcopy CD's hebben ze niet voor niets uitgevonden!!Zo gaat het eigenlijk met iedere hardstyle CD.