Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: Rebelion - Another Day
HS Unreleased Single

Rebelion - Another Day

1. Another DayYouTube
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Artiest: Rebelion

Track(s): Another Day

Sample/video: View on YouTube

Bron: Youtube

Zag dat hier nog geen topic over was.

Eerste track
Last edited by TSFH on 11 Jul 2017 12:00, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Eerlijk is eerlijk. Dit klinkt gewoon heel goed! Ik hoor duidelijk kwaliteitsverbetering bij die gasten. Ze zijn goed bezig!
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Klinkt wel goed, maar ben geen fan van de kick
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Holy shit dit klinkt heel fijn! :woot: Die vocalen passen hier ook precies bij :D. Dit kan imo zomaar de beste plaat worden die Rebelion tot nu toe gemaakt heeft :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Wat een verschil als je deze plaat vergelijkt met de andere tracks van Rebelion. 'Whatch What You Say' vond ik al heel vet klinken maar dit is toch wel erg vet. Rebelion gaat de goeie kant op en het lijkt wel dat die dat nu zelf ook in ziet. :love: :bomb:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Rebelion gaat steeds meer de goede kant op inderdaad. Hoewel ik hun vorige tracks live wel al goed te pruimen vind, begin ik wel wat meer fan te worden! Fijn dat ze nu ook daadwerkelijk hun melodieën door trekken ipv steeds die saaie anti's. :D
Hardtraxxer
253 posts member since 2017
last seen Mar 2023
Rebelion was echt totaal niet mijn ding, maar deze en bijvoorbeeld Echos vind ik toch erg vet ^^
Deze toevallig gehoord op Dreamfields en klonk live erg goed, de kicks waren ook goed te doen!
De melodie van deze doet me trouwens wel heel erg denken aan Noisecontrollers - Unite
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
maikelo wrote:Rebelion was echt totaal niet mijn ding, maar deze en bijvoorbeeld Echos vind ik toch erg vet ^^
Deze toevallig gehoord op Dreamfields en klonk live erg goed, de kicks waren ook goed te doen!
De melodie van deze doet me trouwens wel heel erg denken aan Noisecontrollers - Unite
Valt me nu pas op. Misschien ook een beetje de bedoeling aangezien dit als een Defqon tool gemaakt is.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ja ik moet ook toegeven dat dit goed klinkt :thumbsup:
Hardtraxxer
253 posts member since 2017
last seen Mar 2023
Thommy wrote:
maikelo wrote:Rebelion was echt totaal niet mijn ding, maar deze en bijvoorbeeld Echos vind ik toch erg vet ^^
Valt me nu pas op. Misschien ook een beetje de bedoeling aangezien dit als een Defqon tool gemaakt is.
Dat zal best ja maar het klinkt meer als een losstaande track imo, maar ach
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Dit klinkt inderdaad behoorlijk goed, vocals die er in zitten doen het erg goed. Gaat de goeie kant uit.
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 23 days ago
Leuk plaatje van deze heren. :)
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Exterkate wrote:Klinkt best leuk! Vond Echoes en Watch What You Say ook al goed klinken ^^ Sowieso een behoorlijk verschil vergeleken met Uprising :lol: Merk wel dat veel mensen Rebelion blijven haten omdat het eerst gewoon dikke poep was terwijl die gasten zich vanzelfsprekend blijven ontwikkelen
Ik vond Uprising best goed, harde kicks die het live goed doen en ongeveer de helft van de tracks had een climax dus het was niet alleen maar nonstop beuken, kben echt benieuwd naar Rebelion LIVE op Supremacy, ze hebben zoveel nieuwe tracks klaar liggen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
View on YouTube
Deze is zo fk vet :worship: :loving:
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Dit klinkt echt heel gaaf inderdaad! (L)
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
View on YouTube

Iets betere kwaliteit
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Hoor deze nu pas voor 't eerst, maar moet zeggen dat dit best wel dik klinkt hoor! :D