Last edited by Zwollie95 on , edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Dit is de collab met Deetox volgens mij.
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
Gvd wat een platen maken deze 2 gasten!
Weten wel wat snoeien is zeg.. niet te zuinig
Weten wel wat snoeien is zeg.. niet te zuinig
-
NHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2016
- last seen Jun 2025
Klinkt heel erg bruut, mooi ook om die blije smoel te zien van die gozer wanneer die kick erin beukt. En als dit de collab met Deetox is komt ie vast ook wel voorbij op hardbass, ben benieuwd! 
Haha ja klopt! Top die kop.wrote:Klinkt heel erg bruut, mooi ook om die blije smoel te zien van die gozer:
Blij dat die jongens zo goed aan de weg aan t timmeren zijn. Vind die kicks alleen wel iets te ''tokkerig'' worden (op basis van filmpjes etc.) Maar ik ben ook al een tijdje niet meer op een hardstyle feestje geweest en heb die Do Or Die remix maar eenmaal live gehoord..
Die vocals in de break komen me echt heel bekend voor maar kan ze niet plaatsen.. Warface Mashup ??.0 ?
Die vocals in de break komen me echt heel bekend voor maar kan ze niet plaatsen.. Warface Mashup ??.0 ?
-
DHardtraxxer
- 248 posts member since 2010
- last seen Jan 2026
Vocals: Slipknot - Psychosocial
en hierbij lijstje met officiele tracks met zelfde vocal:
http://www.lololyrics.com/source/Slipkn ... ychosocial
en hij wordt inderdaad ook gebruikt in warface mashup 3.0
en hierbij lijstje met officiele tracks met zelfde vocal:
http://www.lololyrics.com/source/Slipkn ... ychosocial
en hij wordt inderdaad ook gebruikt in warface mashup 3.0
Kick klinkt in ieder geval in LQ al erg lekker, dacht idd ook al de vocals van The Beatkrusher - Before I Forget te herkennen 
Ik ben nog steeds niet onder de indruk van de Rebelion-kick
Ik ook niet, maar platen als How It Goes zitten echt wel goed in elkaarwrote:Ik ben nog steeds niet onder de indruk van de Rebelion-kick
Ik zie liever jongens waar je progressie bij ziet dan dat er ineens een totaal onbekende opstaat met een loeier van een kick waar niemand weet waar die vandaan komt.
Deze walste echt door het Gelredome heen, belachelijk hard. 
Alle ripjes op soundcloud komen en gaan weer.. Wtf, zelfs wanneer ze onder een andere naam worden geupload. Snappen labels/artiesten het internet dan niet 
Heb het nu een aantal keer verschillend gezien, Deetox & Rebelion en Rebelion & Deetox. Zie nu dat Warface de tracklist heeft geplaatst en zegt Deetox & Rebelion. Gaan daar maar vanuit dan 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 22 hours ago
Zat potentie in, maar nee dit is gewoon weer zo onorgineel en inspiratieloos.
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
Typisch zo'n track waarvan ik live echt met een bek vol tanden stond omdat t zo gruwelijk hard ging, maar thuis niet zo bijzonder is.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
View on YouTube
@39:14
@39:14
Dacht dat deze track allang gereleased was, maar schijnbaar alleen op het album van Rebelion?
Desalniettemin, dikke ploat
. Die anti gaat echt snoeihard
. 2e climax met de melodie is ook leuk en de vocalen vind ik echt tof toegepast
.
Desalniettemin, dikke ploat
Is allang gereleased inderdaad, dit is een kick edit.wrote: @39:14
Hier ja