Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 50 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Cover: Rebelion - Armageddon
HS Unreleased Single

Rebelion - Armageddon

1. ArmageddonYouTube
Z
Hardtraxxer
444 posts member since 2014
last seen Jan 2020
Artiest: Rebelion

Track(s): Armageddon

Sample/video:
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Typische Rebelion plaat. Gaat live ontiegelijk lomp.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Pandemonium wrote:Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?
Jij hebt echt een hekel aan anti-climaxen hè? xd
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Klinkt als een bak geweld, live wel dik
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023
Chroman wrote:
Pandemonium wrote:Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?
Jij hebt echt een hekel aan anti-climaxen hè? xd
Nee hoor eigenlijk niet helemaal maar bij sommige tracks heb je gewoon goeie melodie en dan maakt het mij niet uit als je er zelfs 66 anti climaxes erin gooit als je maar bij de 67de een climax hebt dan vind ik het wel goed. Kijk bijvoorbeeld naar tracks van Stereotuners daar hoor je niet echt een melodie ofzo dan vind ik alleen kick screech wel prima.
Last edited by TheUnnamed on , edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja. Of: CA, CCA, ACC enzovoorts. Maar wij bezoekers raken snel verveeld dus kan dat niet en mogen platen max 4 min zijn. Aldus Bass Modulators.
T
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2023
TiMOTHYb wrote:
Ja. Of: CA, CCA, ACC enzovoorts. Maar wij bezoekers raken snel verveeld dus kan dat niet en mogen platen max 4 min zijn. Aldus Bass Modulators.
:lol: xd
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Live klinkt deze wel lekker. :thumbsup:
R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen 27 days ago
TiMOTHYb wrote: Ja. Of: CA, CCA, ACC enzovoorts. Maar wij bezoekers raken snel verveeld dus kan dat niet en mogen platen max 4 min zijn. Aldus Bass Modulators.
Haha wat een bullshit was dat zeg. En mid-intro's kunnen maar 30 seconden zijn zeiden ze. Juist een probleem in hardstyle vind ik
R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen 27 days ago
Vind bij veel gearbox-platen de switch naar triplet (of hoe je dat ook noemt) en andersom soms een beetje storend... Zal wel aan mij liggen
Hardtraxxer
414 posts member since 2017
last seen Jun 2025
BRUUT!!! :thumbsup:
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
View on YouTube
Hardtraxx Veteran