Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
Typische Rebelion plaat. Gaat live ontiegelijk lomp.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?
Jij hebt echt een hekel aan anti-climaxen hè?wrote:Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Klinkt als een bak geweld, live wel dik
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Nee hoor eigenlijk niet helemaal maar bij sommige tracks heb je gewoon goeie melodie en dan maakt het mij niet uit als je er zelfs 66 anti climaxes erin gooit als je maar bij de 67de een climax hebt dan vind ik het wel goed. Kijk bijvoorbeeld naar tracks van Stereotuners daar hoor je niet echt een melodie ofzo dan vind ik alleen kick screech wel prima.wrote:Jij hebt echt een hekel aan anti-climaxen hè?wrote:Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?
Last edited by TheUnnamed on , edited 1 time in total.
Ja. Of: CA, CCA, ACC enzovoorts. Maar wij bezoekers raken snel verveeld dus kan dat niet en mogen platen max 4 min zijn. Aldus Bass Modulators.wrote:Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
wrote:Ja. Of: CA, CCA, ACC enzovoorts. Maar wij bezoekers raken snel verveeld dus kan dat niet en mogen platen max 4 min zijn. Aldus Bass Modulators.wrote:Dit vind ik zo vet aan Rebelion, ze knallen een dikke anti climax erin met harde lompe kicks en dan altijd nog een climax aan het einde. Als die "anti climax only die hard producers" hetzelfde zouden doen dan zou dat toch geweldig zijn?
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 27 days ago
Haha wat een bullshit was dat zeg. En mid-intro's kunnen maar 30 seconden zijn zeiden ze. Juist een probleem in hardstyle vind ikwrote: Ja. Of: CA, CCA, ACC enzovoorts. Maar wij bezoekers raken snel verveeld dus kan dat niet en mogen platen max 4 min zijn. Aldus Bass Modulators.
-
RHardtraxxer
- 484 posts member since 2017
- last seen 27 days ago
Vind bij veel gearbox-platen de switch naar triplet (of hoe je dat ook noemt) en andersom soms een beetje storend... Zal wel aan mij liggen