HS Single

Ran-D vs. MC Villain - X (Xxlerator Anthem)

YouTubeRan-D vs. MC Villain - X (Xxlerator Anthem)

Tracklist · 1 track

1. Ran-D vs. MC Villain - X (Xxlerator Anthem)YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014 4,448 postssince 2011
View on YouTube

Bron: Ran-D Facebook
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2013 1,171 postssince 2011
Klinkt best dik zo op het eerste gehoor, maar ik kan er nog niet al te veel uit opmaken. Wachten op HQ dus ;) .
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014 4,448 postssince 2011
Vind er niet veel aan :)
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026 2,401 postssince 2009
Op de 1 of andere manier doet me dit aan de psyko punkz denken, don't ask me why. Klinkt verder wel geinig!
Hardtraxx Admin
last seen 10 days ago 10,593 postssince 2010
Op het eerste gehoor doet het me niet zoveel ik wacht toch maar even op HQ
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014 2,832 postssince 2011
Dit klinkt opnieuw als een lekker plaatje van Ran-D.
D
Hardtraxx Veteran
4,719 postssince 2008
Iedereen helemaal los! Erhm, dooie boel hoor
J
Hardtraxxer
last seen Mar 2013 107 postssince 2011
ff wachten op HQ voor mijn oordeel! ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025 3,027 postssince 2011
Vond 'm niet zo bijzonder klinken. Misschien dat een 2e keer luisteren wonderen doet :)
Donateur
last seen 7 days ago 1,629 postssince 2009
b-ram wrote:Vond 'm niet zo bijzonder klinken. Misschien dat een 2e keer luisteren wonderen doet :)
Hij was wel aardig , maar niet heel erg bijzonder , evenals de nieuwe G4H
Hardtraxxer
last seen Dec 2023 556 postssince 2009
Ik vind die lasers boeiender dan deze plaat.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025 16,532 postssince 2009
Millard Fillmore wrote:Op de 1 of andere manier doet me dit aan de psyko punkz denken, don't ask me why. Klinkt verder wel geinig!
Doordat de vocals irritant zijn, tot moedeloos aan toe herhaald worden, om vervolgens uit de boeken te komen na een rustmoment (geen eens een sfeermoment) van 1 minuut 30, waarna we belachelijk slechte kicks horen, die ook nog eens gepitched worden waardoor het nóg vreselijker klinkt?

Hier zit geen enkele lijn in, geen enkel tempo en geen enkele gedachte. Ze willen via de snelweg, maar waarom is de bouw in het nummer dan zo ontiegelijk langzaam? En verder begin ik zowat heimwee te krijgen naar Ran-D z'n eigen vocals, want dit is me toch een partij belabberd van Villain. :sick:
D
mwuah.. :/
A
Hardtraxxer
last seen Jan 2016 135 postssince 2011
Diageo wrote:Ik vind die lasers boeiender dan deze plaat.
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Chukkels wrote: En verder begin ik zowat heimwee te krijgen naar Ran-D z'n eigen vocals, want dit is me toch een partij belabberd van Villain. :sick:
Daar moeten ze sowieso eens mee kappen, ben echt villain-moe.
T
Chukkels wrote:
Millard Fillmore wrote:Op de 1 of andere manier doet me dit aan de psyko punkz denken, don't ask me why. Klinkt verder wel geinig!
Doordat de vocals irritant zijn, tot moedeloos aan toe herhaald worden, om vervolgens uit de boeken te komen na een rustmoment (geen eens een sfeermoment) van 1 minuut 30, waarna we belachelijk slechte kicks horen, die ook nog eens gepitched worden waardoor het nóg vreselijker klinkt?

Hier zit geen enkele lijn in, geen enkel tempo en geen enkele gedachte. Ze willen via de snelweg, maar waarom is de bouw in het nummer dan zo ontiegelijk langzaam? En verder begin ik zowat heimwee te krijgen naar Ran-D z'n eigen vocals, want dit is me toch een partij belabberd van Villain. :sick:
Kan me hier helemaal in vinden :thumbup:
N
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2021 1,982 postssince 2010
Chukkels wrote:

Had het niet beter kunnen zeggen, Chukkels.
En inderdaad Millard Fillmore, moest ook even aan PP denken!
Hardtraxx Crew
last seen 16 hours ago 30,644 postssince 2010
Aan de melodie en vocals te horen ga ik hier niet veel aan vinden. Maar wacht nog even tot ik hem in goede kwaliteit gehoord heb.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015 7,968 postssince 2010
Klinkt als troep. Ran-D begint echt steeds meer en meer mijn interesse te verliezen.
Hardtraxxer
last seen Apr 2014 575 postssince 2011
Duruz wrote:Iedereen helemaal los! Erhm, dooie boel hoor
Serious. Hoe kun je dat op dit filmpje beoordelen? Er staan een paar halve zolen voor. Maar de mensen gaan echt wel los in Matrixx, de sfeer is er gewoon goed en 't blijft gewoon een briljante tent.
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021 6,527 postssince 2011
Nee, net niet.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023 10,779 postssince 2009
Nando wrote:Klinkt als troep. Ran-D begint echt steeds meer en meer mijn interesse te verliezen.
Nu nog een collab met PP en het drama is compleet.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024 16,580 postssince 2009
Dakpan wrote:
Nando wrote:Klinkt als troep. Ran-D begint echt steeds meer en meer mijn interesse te verliezen.
zal me ook niks verbazen als die er nog komt ook -.-
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Dakpan wrote:
Ondersteund door Villain.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 5,110 postssince 2011
Klinkt op het eerste gehoor als een leuke euforische plaat, niks mis mee :)

Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago