ik vind m vet 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Wat een klote nr is dit. pakt me helemaal niet dit.
Volgens mij weet jij niet eens wat dat echte oude stijltje van zatox is?wrote:Ben ontzettend blij met deze plaat!Echt dat oude Zatox stijltje, beter dan die My Life shit.
klinkt aardig, dub mix zou wel fijn zijn.
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Vind deze vocals eigenlijk wel grappig. rest van de track klinkt wel lekker vrolijk maar doet me niet zo veel
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
true zatox is niet wat hij was geweest.. zo zondewrote:WHAHAHAHAHAHA wat een drama dit![]()
-
A
Hoe weet jij dat nou?wrote:true zatox is niet wat hij was geweest.. zo zondewrote:WHAHAHAHAHAHA wat een drama dit![]()
Er zit geen leeftijd op muziek hé 
Misschien kent hij alle oude nummers wel. Kijk bijvoorbeeld eens naar de setjes van Raw-Vizion, die gast is volgens mij ook 15 of zo. Draait ook veel oude platen.
Misschien kent hij alle oude nummers wel. Kijk bijvoorbeeld eens naar de setjes van Raw-Vizion, die gast is volgens mij ook 15 of zo. Draait ook veel oude platen.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
hoezo zou ik dat niet kunnen weten?wrote:Hoe weet jij dat nou?wrote:true zatox is niet wat hij was geweest.. zo zondewrote:WHAHAHAHAHAHA wat een drama dit![]()
-
A
Van hem weet ik dat wel, ben benieuwd of onze Wout1997 dat misschien ook doet. Kan ik zien wie er met de rest mee praat en wie daadwerkelijk een eigen mening heeftwrote:Er zit geen leeftijd op muziek hé
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Ben wel geinteresseerd in oudere nummers hoorwrote:Van hem weet ik dat wel, ben benieuwd of onze Wout1997 dat misschien ook doet. Kan ik zien wie er met de rest mee praat en wie daadwerkelijk een eigen mening heeftwrote:Er zit geen leeftijd op muziek hé
heb liever een oude zatox dan die van nu
so high
rawstyle E.P
lost in dreams (tat & zat rmx)
en zo ken ik er nog wel 15
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Die vocals
Climax is niet slecht, maar ik neem deze niet mee. 
Een van de slechtste platen die ik de laatste tijd gehoord heb.
Pakt me totaal niet.
Pakt me totaal niet.
wrote:Wat een klote nr is dit. pakt me helemaal niet dit.
Dit , die tekst alleen al .. en dan die kick
-
BHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen Jun 2015
als ik zoals sommige mensen hier naar muziek ga zitten luisteren, kan ik beter naar klasiek gaan luisteren ofzo 
Hoe bedoel je datwrote:als ik zoals sommige mensen hier naar muziek ga zitten luisteren, kan ik beter naar klasiek gaan luisteren ofzo
Ohh... menneke toch. Hebben we je favoriete artiest te hard aangepaktwrote:als ik zoals sommige mensen hier naar muziek ga zitten luisteren, kan ik beter naar klasiek gaan luisteren ofzo
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Triest.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
hoezo?wrote:als ik zoals sommige mensen hier naar muziek ga zitten luisteren, kan ik beter naar klasiek gaan luisteren ofzo
jij wilt toch fatsoenlijke muziek?
of download jij de fearfm top 100 en kijkt wel war je uitkomt? Zelf ben ik wel selectief maar het kan aan mij liggen.
Ik ben ook zo ontzettend blij.wrote:Ben ontzettend blij met deze plaat!Echt dat oude Zatox stijltje, beter dan die My Life shit.
Je haalt me de woorden uit de mond.wrote:Volgens mij weet jij niet eens wat dat echte oude stijltje van zatox is?wrote:Ben ontzettend blij met deze plaat!Echt dat oude Zatox stijltje, beter dan die My Life shit.
-
I
Zijn slechtste nummer in tijden