Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: Ran-D - I Need You
HS Single

Ran-D - I Need You (A2REC054)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2REC054
  1. I Need YouYouTube
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ran-D - I Need You (A2REC054)

Label: A² Records
WEB release: 11/09/2013

Tracks:
I Need You

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Lekker plaatje met die uithalen in de climax! :thumbsup:
Vocals vind ik hier wel vet
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
I fucking need you! Vocals zijn kut, rest nog wel aardig.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Hieruit maak ik op: album krijgt radio edits en elke track krijgt een aparte release, itt de samplers bij de eerste Unleashed. Jeuj.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Steffnov wrote:Hieruit maak ik op: album krijgt radio edits en elke track krijgt een aparte release, itt de samplers bij de eerste Unleashed. Jeuj.
Mooi toch, hoe meer radio edits hoe meer tracks er op een cd passen!

Track is erg dik, zoals hierboven al gezegt, die uithalen zijn heerlijk!
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
iMark wrote:
Steffnov wrote:Hieruit maak ik op: album krijgt radio edits en elke track krijgt een aparte release, itt de samplers bij de eerste Unleashed. Jeuj.
Mooi toch, hoe meer radio edits hoe meer tracks er op een cd passen!
En hoe langer je na het album mag wachten tot vers materiaal :P Zeker A² kennende.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Ach, die 50 amateur dj's die full releases nodig hebben om te kunnen mixen kunnen mij een zorg zijn, op mijn iphone heb ik liever radio edits ipv full tracks.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
iMark wrote:Ach, die 50 amateur dj's die full releases nodig hebben om te kunnen mixen kunnen mij een zorg zijn, op mijn iphone heb ik liever radio edits ipv full tracks.
ok
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
iMark wrote:Ach, die 50 amateur dj's die full releases nodig hebben om te kunnen mixen kunnen mij een zorg zijn, op mijn iphone heb ik liever radio edits ipv full tracks.
Original mixes zijn gewoon fijn om mee te teasen en radio-edits hebben vaak geen outro's.
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Een goed intro/outro is nooit weg :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Ik snap de reden niet echt. Om meer geld te verdienen?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Leonidas wrote:
Ik snap de reden niet echt. Om meer geld te verdienen?
A² released al tijden alleen maar 1-trackers. Zal zijn om dan elke track maximaal (theoretisch) in de aandacht te krijgen, ipv dat bij een 3-tracker de beste (lees: commercieel aantrekkelijkste) track alle aandacht krijgt. Maar in de praktijk werkt dat, ondanks wat labels willen beweren, anders.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Vocals :sick:
Verder ligt die mid me echt niet, net zoals eigenlijk bij bijna alle platen van Ran-D. De de melodie en climax vind ik dan wel echt heerlijk, daardoor krijgt deze track van mij toch nog net een voldoende.
I
Ik snap niet zo goed waarom iedereen die uithalen zo vet vind! Gaat me allemaal wat te hoog en ik vind ze ook weinig drive bevatten. En dan heb ik het nog niet over die verschrikkelijke vocals! Kutplaat :sick:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Eindelijk weer es een plaat van Ran-D die echt heel vet is. Die vocalen blijven de hele tijd in m'n hoofd zitten en die uithalen in de climax zijn fucking heerlijk :loving:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Sfeer die voor de midintro opgeroepen wordt is prachtig! Leuke plaat van Ran-D!
B
Hardtraxxer
508 posts member since 2012
last seen Jul 2020
wootum wrote:Eindelijk weer es een plaat van Ran-D die echt heel vet is. Die vocalen blijven de hele tijd in m'n hoofd zitten en die uithalen in de climax zijn fucking heerlijk :loving:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
De eerste climax is echt genieten, leuke plaat!
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Plaat met een raar sfeertje, zeker in de climax.. Moet er even aan wennen, dus maar eens wat vaker luisteren
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ongelooflijk goed deze.

Mid-intro lekker simpel, maar wel energiek. Lekkere uithalen van de screeches en die stem van Adaro klinkt er vet bij. Break is spacend, stem van Adaro past er wederom supergoed bij naar mijn mening. Melodie is ook prima, wát een sounds trouwens :loving:
1e climax is te bizar voor woorden, iedere keer weer kippenvel over m'n hele lichaam door die uithalen en het omlaag gaan van de melodie.
2e climax rolt er ook weer heerlijk in, en wederom: die sounds :huh: Zo fijn :worship:
D
Hardtraxxer
146 posts member since 2012
last seen Jan 2019
Daveytl wrote:Ongelooflijk goed deze.

Mid-intro lekker simpel, maar wel energiek. Lekkere uithalen van de screeches en die stem van Adaro klinkt er vet bij. Break is spacend, stem van Adaro past er wederom supergoed bij naar mijn mening. Melodie is ook prima, wát een sounds trouwens :loving:
1e climax is te bizar voor woorden, iedere keer weer kippenvel over m'n hele lichaam door die uithalen en het omlaag gaan van de melodie.
2e climax rolt er ook weer heerlijk in, en wederom: die sounds :huh: Zo fijn :worship:
Huh whut? Adaro? :huh:
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Op de cover staat unleashed once again, is dus een album sampler, wanneer kunnen we de tracklist van het nieuwe album verwachten.
Deze kwam toch uit in September meende ik??
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
D2kke_Bleek wrote: Huh whut? Adaro? :huh:
Is volgens mij gewoon de stem van Adaro hoor :P
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Bazenplaat :worship: !
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
jeff wrote:Op de cover staat unleashed once again, is dus een album sampler, wanneer kunnen we de tracklist van het nieuwe album verwachten.
Deze kwam toch uit in September meende ik??
Lijkt me geen album sampler. Op de vorige Unleashed stonden ook een paar nummers die al uit waren gekomen voordat het album gereleased was.