Zou mooi zijn als ze I Am Legion en Witch van B-front op de zelde release gooien 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01I Am Legion (Original Mix)
- 02I Am Legion (Radio Edit)
-
B
Heeft even geduurd... Wel een erg fijn plaatje dit 
Ik dacht dat dit een 4-tracker zou worden met FCK EDM, Wolfchild en Firestarter. Die eerste 2 duren al veel te lang met de release.
I Am Legion is wel mijn favoriet trouwens, ik ben hem nog niet beu in ieder geval.
I Am Legion is wel mijn favoriet trouwens, ik ben hem nog niet beu in ieder geval.
FCK EDM komt de 19de dus het worden sowieso losse releases.
Overigens verwacht ik dat Firestarter als laatste komt dus dan zal de 12de Wolfchild wel komen
Overigens verwacht ik dat Firestarter als laatste komt dus dan zal de 12de Wolfchild wel komen
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
I Am Legion, heerlijke plaat. Helaas draait Ran-D nooit de climax. Alleen intro, mid en outro. Zo ontzettend zonde
volgens mij zou het een ep worden maar ja waarom zouden we ooit tracks een beetje op tijd releasen als we er ook veel te lang over kunnen doen
I Am Legion, Wolfchild en FCK EDM zouden inderdaad met nog één track(firestarter) op de Firestarter EP komen. Dat had ik gelezen ten tijde van Thrillogy 2014. Dan 10 maanden later pas met het nummer Firestarter komen vind ik ook wat raar.
Had gehoopt dat Roughstate wel een snel release beleid zou hebben, ik wacht ook al ruim een jaar op I Need You van Frequencerz. Getting Off met Titan is na 3 maanden vandaag gereleased op Fusion. Ik begrijp hier de logica echt niet van..
Had gehoopt dat Roughstate wel een snel release beleid zou hebben, ik wacht ook al ruim een jaar op I Need You van Frequencerz. Getting Off met Titan is na 3 maanden vandaag gereleased op Fusion. Ik begrijp hier de logica echt niet van..
Zal wel te maken hebben met auteurs rechten denk ik van dat soort platen, beetje het verhaal van Muse Bootleg.wrote:I Am Legion, Wolfchild en FCK EDM zouden inderdaad met nog één track(firestarter) op de Firestarter EP komen. Dat had ik gelezen ten tijde van Thrillogy 2014. Dan 10 maanden later pas met het nummer Firestarter komen vind ik ook wat raar.
Maar ik ben het met je eens dat het inderdaad toch niet echt vlot gaat de laatste tijd.
Zonde dat het zolang geduurd heeft met releasen. Vooral I am legion vond ik een vet nummer, maar daar is het speciale na ongeveer een jaar ook wel vanaf.
wrote:Zonde dat het zolang geduurd heeft met releasen. Vooral I am legion vond ik een vet nummer, maar daar is het speciale na ongeveer een jaar ook wel vanaf.
Vind het nog steeds een dikke plaat, maar had idd wel wat eerder mogen komen 
Deze kan ik me ergens nog wel vaag herinneren ja, lang geleden inmiddels.
Had gehoopt dat Roughstate een sneller release beleid zou hebben.
Had gehoopt dat Roughstate een sneller release beleid zou hebben.
Intro = drive in het kwadraat. Alleen die geforceerde pitchkicks in de 2e climax vegen al deze drive in één keer weg. Eeuwig zonde, had zoveel meer in gezeten.

Soort van EP met verschillende releasedata?
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
Gelukkig stond de radio edit al op de Qlimax cd van vorig jaar. Maar alsnog belachelijk van de full release. Doet het live trouwens nog altijd goed! 
Vooral de intro vind ik vet, alleen waarom zo lang wachten..
Mocht wel eens tijd worden, echt lekker trekkie dit
-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Word Ran-D & E-Life - Firestarter.
Bron: We Are The Nightbreed 008 Livestream
Bron: We Are The Nightbreed 008 Livestream
Omdat Ran-D.wrote:Vooral de intro vind ik vet, alleen waarom zo lang wachten..
Heeft even geduurd, maar dat mag de pret niet drukken.
Vind dit echt een van Ran-D's beste tracks!
Ongelovelijk dik sounddesign, track valt nergens in herhaling, dikke vocals, heerlijke kicks, deze komt heel hoog in mijn top 10 van dit jaar!
Vind dit echt een van Ran-D's beste tracks!
Ongelovelijk dik sounddesign, track valt nergens in herhaling, dikke vocals, heerlijke kicks, deze komt heel hoog in mijn top 10 van dit jaar!
vette plaat, vind alleen het stuk met de sidechain melodie en dat stuk met pitchkicks minder. Eens kijken of we dat kunnen knippen.