Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Ran-D ft. Skits Vicious - No Guts, No Glory (Defqon.1 2015 Anthem) (Q113)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q113
Listen onBeatport
Z
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2014
last seen Jun 2015
Pakt me nog niet meteen...
Vind persoonlijk de kicks wat aan de matige kant en de synth wat te dun
Melo is wel hard, maar was nog beter uit de verf gekomen met een andere synth en iets meer variatie
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Na een paar keer luisteren begin ik hem wel al te waarderen :P Wel jammer van die "rap" vocalen :thumbdown:
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Zit in ieder geval meer sfeer in dan het Intents anthem. :thumbsup:
S
Ja leuk plaatje hoor. Melodie blijft goed hangen en er zit ook aardig wat sfeer in.
Met de synth vind ik persoonlijk niks mis, kicks ook niet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Matig anthem zeg. Die vocals passen totaal niet bij de track, gecombineerd met die DQ1 vocal. In de climax zit weinig gevoel en ook over de kicks niet te spreken.
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
Anthem of niet, ik vind het een enorm saai nummer. Dat de melodie simpel is, hoeft geen probleem te zijn, als de track een beetje leuk gelaagd is en de synth een beetje origineel is. Is 'ie niet. Vocals schreeuwen ook maar weer wat random 'stoere' onzin die je in 5 minuten achterop een bierviltje schrijft.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Wauw, wat een afschuwelijk kut anthem zeg. Lelijke synth onder de slechtste melodie die ik in lange tijd heb gehoord, die ook totaal geen DQ gevoel overbrengt. Gooi daar die vreselijke vocalen bij en je hebt een kut anthem.

Jammer, vond de laatste paar platen van Ran-D erg tof, maar dit slaat voor mij de plank volledig mis.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Krijg hier niet echt zo'n ''Defqon gevoel'' van, wat dat dan ook moet zijn. Toch vind ik de plaat zelf best vet :)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
De anthems van de afgelopen jaren waren lang niet perfect, maar klonken onmiskenbaar als een Defqon anthem... Vind dit echt helemaal niks...
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Melodie is leuk.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Ik weet nog niet echt wat ik hier van moet vinden. Die 'semi-stoere' vocalen zijn sowieso een afknapper voor mij. Maar ook de melodie pakt me niet en de kicks zijn niet aan mij besteed. Dan blijft er helaas nog maar wenig over.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Epische melodie zeg (in de letterlijke zin). Vocals kunnen hier en daar wel echt beter weggelaten worden. Dat no holds barred, full frontal gedoe bijv. komt super slap over en hoe hij Defqon.1 zegt klinkt ook niet. Geen typisch Defqon anthem - want een typisch Defqon anthem is een beetje flauw / zonnetje / gaat-wel als je t mij vraagt. Deze gaat er tenminste voor, wat ook goed bij het thema past.
K
Ik vind hem vet! Ben allang blij dat Ran-D weer iets met een melodie doet.. Hier was hij echt een held in en is voor mij persoonlijk doodzonde dat hij de raw kant is opgegaan (ondanks dat die tracks ook prima in elkaar zitten).
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Kiloknaller wrote:Ik vind hem vet! Ben allang blij dat Ran-D weer iets met een melodie doet.. Hier was hij echt een held in en is voor mij persoonlijk doodzonde dat hij de raw kant is opgegaan (ondanks dat die tracks ook prima in elkaar zitten).
Eens. Doe mij de oude Ran-D platen maar ^^
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Randleman wrote:
sandervanbruggen wrote:Ja leuk plaatje hoor. Melodie blijft goed hangen en er zit ook aardig wat sfeer in.
Met de synth vind ik persoonlijk niks mis, kicks ook niet.
+1, kan dit wel waarderen.
Nu is m'n 3 jarig zoontje eindelijk is overgestapt van de Decibel trailer naar deze track van Ran-D _0_
Atmozfears - #DB15 is anders ook niet verkeerd haha
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Hele dikke plaat :drool: maar krijg er niet echt een Defqon.1 gevoel bij helaas.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Vind het ook een lekkere track, beter dan The Hunt in mijn ogen en zeker beter dan het anthem van vorig jaar. Wel benieuwd naar de hele track.
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
The Venator wrote:Hele dikke plaat :drool: maar krijg er niet echt een Defqon.1 gevoel bij helaas.
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Gruwelijk lekkere plaat. Fijne melodie die dagenlang in je kop blijft hangen, fijne kicks en ook de vocals kan ik wel van genieten.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Na de eerste keer luisteren: meh meh :/

Misschien na een aantal keer dat ik hem leuker ga vinden :$
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
Zat te hopen op Noisecontrollers voor het anthem :/

Ik vind ran-d eigenlijk nooit goed met anthems opbouw die veels te lang duurt, slechte vocals en het past niet bij het festival (heb met dat laatste weinig ervaring :$)

Met alle respect vind ik dit wel de slechtste defqon anthem ooit. :(
Y
Hardtraxxer
64 posts member since 2013
last seen Oct 2015
Geen anthem, wel een lekker nummertje. Vocals passen er inderdaad niet bij. Het sfeertje die de melodie mee geeft kan ik dan wel waarderen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Moet ook wel zeggen dat de reactie op de Defqon anthems de eerste keren altijd een beetje mwah mwah is, sluit niet uit dat het nog wel bij me groeit ofzo :)
Hardtraxx Veteran
4808 posts member since 2014
last seen 1 day ago
nee hier zit geen defqon gevoel in, maar verder is het een hele gave track.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Rickzel wrote:De anthems van de afgelopen jaren waren lang niet perfect, maar klonken onmiskenbaar als een Defqon anthem... Vind dit echt helemaal niks...
dit dus!